Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu yksin, mitä tekisit?

Vierailija
26.11.2024 |

Tulossa joulu ja pyhät aivan yksinään. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä muiden joukossa joten en tee mitään poikkeavaa.

Vierailija
82/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömän joulu on masennus

joulu alkaa työttömällä vasta joulun jälkeen kun ruokajonoon tulee lasteittain laatikoita ja joulunherkkuja, viime jouluna sain 30 kpl lohifileitä kun niitä tulio prismaan liikaa. niitä on vieläkin pakkasessa!

Andy the masteerhood

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt kaksi joulua yksin. Hyviä jouluruokia, hyvää punaviiniä, kuuntelin joululauluja, katselin telkkua, kävin hautausmaalla kävellen ja lueskelin kirjaa. Ei mitään valittamista

Vierailija
84/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirkossa. Vietän jouluni aina yksin.

Itselle voi myös ostaa mieluisia joululahjoja. Toisten antamat lahjat eivät välttämättä ole mieluisia.

Vierailija
85/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta,mieti suku pönötykset,työmäärä ja teatteri.Katso elokuvia,ulkoile ja herkuttele!Sä oot tässä se voittaja!Sitäpaitsi säästät rahaa kun ei tarvitse ostaa joululahjoja kiittämättömille pennuille!Jos mies ystävä niin pankaa.

Vierailija
86/87 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt pari joulua hotellissa helsingissä.olen kotoisin pohjoisemmasta joten vaikka olen yksin niin kuitenkin hotellijoulu on erilainen kuin jos istuisin kotona ja Helsingissä on paikkoja jotka ovat auki joulunakin.

Vierailija
87/87 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa vähällä vaivalla, leivonnaisia, suklaata, elokuvia, sarjoja, kirjoja. Koti siistiksi ilman jouluhärpäkkeitä, kukkia ostaisin kuitenkin. Aamupäivisin kävisin kävelyllä jossain ihanissa maisemissa, jos olisi kiva ilma, ja sitten hautautuisin kotiin.