Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu yksin, mitä tekisit?

Vierailija
26.11.2024 |

Tulossa joulu ja pyhät aivan yksinään. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin hyvin, kattaisin itselleni pienen joulupöydän jossa kaikkia lempiherkkujani. Sen jälkeen pysähtyisin kuuntelemaan musiikkia ja tunnelmoimaan vaikka lumisadetta punaviinilasi kädessä ja kissa sylissä. Voi, olisipa kiva joulu!

Vierailija
2/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin seksinukkea 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin viime joulun yksin. Ei ollut paha. Varasin itselleni helvetisti jouluruokia ja söin hyvin, kävelin hautausmaalla, nukuin päiväunia ja luin kirjaa.

Vierailija
4/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin suosikkikaupunkiini Roomaan. Kiertäisin kirkkoja ja söisin hyvin 

Vierailija
5/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jouluni ovat lähes koko aikuisiän olleet yksin, niin varmaan nytkin. Ryyppään niin paljon kuin jaksan. Jos jaksan yhtenä päivänä imuroida ja tyhjentää jääkaapin se on valtava plussa. 

Vierailija
6/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla, hyvää ruokaa, ehkä kävely koiran kanssa hautausmaalle, joku hyvä kirja, kaunis valaistus. Sauna ja avanto, jos huvittaa. 

Vierailija
7/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukonsertti tai hartaus, hömppäleffoja tai kirja, kävelyä metsässä tai kaupungilla, herkkuja.

Vierailija
8/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun kotoa muutin pois niin olen siitä lähtien viettänyt joulut yksin, joskus saatan käydä porukoiden luona jouluaattona mutta illaksi tulen sitten kotiin. Joulu on minulle sama asia kuin lauantait eli vapaapäivä töistä kun teen ma-pe töitä. Minulle joulu on lasten ja ääriuskovaisten juhlapäivä, en tuomitse heitä jotka joulua viettää.

M34

Vierailija
9/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jouluvaloja ja joulukukkia. Lukisin kirjoja ja kävisin kävelyllä.

Vierailija
10/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä 

Vierailija
11/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin jouluevankeliumin

Vierailija
12/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin hiljaisuudesta ja kiirettömyydestä.

Vierailija
13/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi rahatilanteesta.

Vierailija
14/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt monta joulua yksin. Joulu on itselleni vain päivä muiden joukossa. Ei ole perhettä, vanhempani kuolleet. Tarjouduin viime jouluna vapaaehtoiseksi moneen vanhusten hoivapaikkaan, vaikka ulkoiluttamaan vanhuksia, mutta en saanut yhtäkään vastausta. 

Vierailija
15/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt joulua yksinkin ja koristelin ihan itselleni ja olen juhannustakin viettänyt yksin kun puolisoni oli töissä.

Kyllä multa onnistuisi yksin juhlapyhien viettäminen ja vuokraan Elisa viihteeltä tominta leffoja ja sitten menen nukkumaan.

Vierailija
16/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien monenlaisen kuormituksen jälkeen vain lepäisin. En tiedä jaksaisinko edes panostaa ruokaan, kunhan saisi vain levätä ilman mitään odotuksia mistään suunnasta. 

Vierailija
17/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin lempiruokiani (toki niin syön miehen kanssa muutenkin), kävisin kävelyllä, korkkasin punaviinin, lukisin kirjaa, katsoisin joululeffoja ja kuuntelisin joulumusiikkia. 

Olen kerran viettänyt joulun yksin kaupungissa, sinkkuna, kun en jaksanut lähteä ruuhkajunalla taivaltamaan sukulaisiin. Ihan kuva joulu oli!

Vierailija
18/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen maksullisen naisen luona käymään ja panen kunnolla. Sellainen 22 v vaalea hoikka nainen.

Vierailija
19/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yksin ja nauttisin siitä. 

Vierailija
20/81 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötän päivän ja illalla ryyppään.