Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä, miksi köyhät ihmiset eivät tee jotakin rikosta, josta päätyisivät vankilaan.

Vierailija
26.11.2024 |

Sitten ei tarvitse maksaa katosta, lämmöstä, puhtaasta vedestä ja ruoasta.

Itse valitsen itsem***an, koska ei ole yhtään voimia mielisairauksieni takia.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ettei tule rikosrekisteriä ja maine menee, ja vankilassa joutuu ikävän porukan keskelle.

Vierailija
2/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ettei tule rikosrekisteriä ja maine menee, ja vankilassa joutuu ikävän porukan keskelle.

Se on Suomen vankila, eikä mikään Amerikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ap:lle mietittävää ensi yöksi.

Vierailija
4/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisiakin ihmisiä on oikeasti, jotka juurikin tekevät rikoksia sen verran, että pääsevät vankilan suojiin, ns. Hotelli Hiltoniin.

5/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkään maan vankila ole joku onnela, jossa ei olisi yhtään ikävää.

Vierailija
6/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan esitellä römpötintäni kahviloissa! Pääseekö siitä vankilaan?

Vierailija
7/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkään maan vankila ole joku onnela, jossa ei olisi yhtään ikävää.

Mutta on mukavampaa, kuin stressata joka senttiä, että onko tänään rahaa syödä. 

Vierailija
8/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään olla lainkuuliainen ja elää vapaudessa.

Vierailija
9/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kodittomia, jotka talveksi hommaavat itsensä vankilaan. Tähän asti se on kai ollut harvinaista (vaikeaa päihderiippuvuutta tms. taustalla). Kohta varmaan yleistyy, jos ihmisillä ei ole enää varaa maksaa vuokraa.

Vierailija
10/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ole olemssa vapautta.

Vierailija
11/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teenkin!

Vierailija
12/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ruveta syömään ravintoloissa ilman aikomusta maksaa niin kuin se yksi tyyppi, ja joka yö riko isolla kivellä jonkun apteekin tms. ikkuna ja odota ulkona niin kauan kunnes poliisit tulevat viemään sinut putkaan.

Vierailija
13/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä saan ainakin mennä ja tulla miten haluan. -sama

Vierailija
14/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen valitettavasti paikalliset romanit, ja sen verran ikävää porukkaa, etten halua viettää aikaani niiden kanssa.

Vierailija
15/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella rikoksella tällainen vuosikymmeniä nuhteettomana elänyt ja kaikin puolin vaaraton ihminen pääsisi vankilaan? Väkivaltaan en oikein kykene ja talousrikoksiin ei ole välineitä.

Ajattelin ennen, että olisi kiva tehdä jokin kunnon rikos, jotta voisi sitten vankilassa panna väitöskirjan kunnolla vauhtiin. Olen kuullut, että opiskelun ihmisten ilmoilla suoritettaviin osiin saa pari poliisia kuskiksi ja seuraksi. Kyllä minulle kelpaisi. Viimeksi olen koskettanut miestä neljä vuotta sitten, kun minua nostettiin kahden miehen voimin paaritaksin kyytiin.

Vierailija
16/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsin vetäsit,et ole lukittujen ovien takana joten hys hys.

Vierailija
17/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä maineesta. Kato nyt sitä yhtäkin vankilassa lusinutta youtuuberia. Hyvin menee.

Vierailija
18/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella rikoksella tällainen vuosikymmeniä nuhteettomana elänyt ja kaikin puolin vaaraton ihminen pääsisi vankilaan? Väkivaltaan en oikein kykene ja talousrikoksiin ei ole välineitä.

Ajattelin ennen, että olisi kiva tehdä jokin kunnon rikos, jotta voisi sitten vankilassa panna väitöskirjan kunnolla vauhtiin. Olen kuullut, että opiskelun ihmisten ilmoilla suoritettaviin osiin saa pari poliisia kuskiksi ja seuraksi. Kyllä minulle kelpaisi. Viimeksi olen koskettanut miestä neljä vuotta sitten, kun minua nostettiin kahden miehen voimin paaritaksin kyytiin.

Valtiopetos tms.?

Vierailija
19/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on se kumma, että minäkin työttömänä olen vielä hengissä.- Jos olisin ottanut kaiksita itselleni toimintaohjeen seurattavaksi, niistä kirjoitusksita, mitä täällä ihan liian usein saa lukea koskien meitä työttömiä ja toiveita siitä, mitä meidän tulisi tehdä itsellemme, niin olisin pelksätään tämän viikon aikan voinut näitä ohjeita seuraamall tappaa itseni ainakin kymmenellä eri tavalla.

Vierailija
20/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvasta on tekemään henkirikos. Eihän Suomessa oikein muusta vankilaan joudu. Näpistelyt ja varkaudet todella kevyttä, pitäisi olla vuosikymmenten kokemus ennenkuin hotelli kutsuis.