En ymmärrä, miksi köyhät ihmiset eivät tee jotakin rikosta, josta päätyisivät vankilaan.
Sitten ei tarvitse maksaa katosta, lämmöstä, puhtaasta vedestä ja ruoasta.
Itse valitsen itsem***an, koska ei ole yhtään voimia mielisairauksieni takia.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan on nykyään vaikea päästä ilman henkirikosta
Vankilaan pääset helposti kun kasvatat ja myyt kannabista. Kolme henkilöä sai siitä 10 vuoden tuomiot. Kaikki menee kaupaksi mitä joku kasvattaa niin rahaakin ehtii tehdä ennen kiinni jäämistä. Ja eihän kaikki edes jää kiinni.
Tää on niin totta. Mä kerran vasikoin yhden tyypin kannabiksen kasvatuksesta eikä poliisia kiinnostanut pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma koti on niin viihtyisä etten ikinä haluaisi ankeaan laitokseen, ekä halua elää niin pitkään että joutuisi laitoshoitoon. Se oli järkyttävää.
Mikäs siinä jos on rahaa. Mutta minunlaisella mielisairaalla ei ole.
Minkälainen mielisairaus estää hakemasta omaa vuokra-asuntoa ja sinä pyydät apua sossun sosiaalityöntekijöiltä sillä sitähän varten on sosiaalityöntekijöitä joidenka pitäisi auttaa jos omat avut eivät ihan riitä. Pyydät edun valvojan jos et hallitse laskuja ja ruokarahan jakamista joka viikolle ja edunvalvoja säännöstelee rahan sinulle. Näin on monilla muillakin tehty jos mielisairaus estää elämisen hallintaa.
En saa mitään noista. Lääkärin mielestä olen täysin terve, jonka pitää mennä töihin. Juujuu. Mä meen junan alle. Muuhun en pysty.
Katsoin kerran dokumenttia Ruotsista missä ikäihmiset tahallaan tekee ryöstön tms ja jäävät kiinni jotta pääsevät vankilaan kun vanhainkotiin ei pääse. Siellä on seuraa ja ruokaa ja ohjelmaa. Siinä olisikin että Suomessa köyhät tekisi näin niin pääsisivät viettämään laatuaikaa toisen köyhien kanssa vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään junaraiteilla.
Itse istun sohvalla.
Tarkoitan niille jotka matkustavat junalla. He pääsevät näkemään minut junan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään junaraiteilla.
Itse istun sohvalla.
Mä ajattelin mennä vodkakylpyyn. Desinfioida itseni, nääs, ja kuolla lempeästi alkoholimyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ettei tule rikosrekisteriä ja maine menee, ja vankilassa joutuu ikävän porukan keskelle.
Se on Suomen vankila, eikä mikään Amerikan.
Kyllä se rikosrekisteri on esteenä aika moneen työhön eli senkin takia ei sitä rekisteriä kannata hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vankilaan on nykyään vaikea päästä ilman henkirikosta
Tämä. Taikka pitää tehdä kunnon talousrikosten vyyhti mutta sittenhän ei enää halua vankilaan ku on millä mälläillä.
Aika ikävä temppu junankuljettajaa kohtaan tuo raiteille meno.
En ole rikollinen vaikka olen köyhä. Siksi.
Oletko lapsi? Aikuinen ihminen ei halua toisten holhottavaksi, vaan kantaa itse vastuuta elämästään ja pärjäämisestään eikä ole koko ajan mamman tissille palaamassa.
Aikuinen ihminen on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään junaraiteilla.
Itse istun sohvalla.
Tarkoitan niille jotka matkustavat junalla. He pääsevät näkemään minut junan edessä.
Onpa lapsellinen meininki sulla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsi? Aikuinen ihminen ei halua toisten holhottavaksi, vaan kantaa itse vastuuta elämästään ja pärjäämisestään eikä ole koko ajan mamman tissille palaamassa.
Aikuinen ihminen on vapaa.
Olen mielisairas. Eikä kukaan ole vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ettei tule rikosrekisteriä ja maine menee, ja vankilassa joutuu ikävän porukan keskelle.
Kyllä se rikosrekisteri on esteenä aika moneen työhön eli senkin takia ei sitä rekisteriä kannata hankkia.
Ei se estä rikollisen työn saamista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä kiinnostaa? Vähän sotkua ja työt myöhästyvät, mutta ne on korjattavissa.
Linnassa on taatusti parempi hoiva kuin tämän päivän vanhusten hoitokodeissa, jotka maksaa 6000e/kk.
Ei olisi temppu eikä mikään hankkiutua köyhänä eläkepäivinä kaltereiden taakse. Huumemuulina varmasti tulisi kerralla kumnon kakku, josta ei ehdollisella selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä kiinnostaa? Vähän sotkua ja työt myöhästyvät, mutta ne on korjattavissa.
Oletko idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se estä rikollisen työn saamista.
Työnantajat palkkaavat ketä vaan joka tekee töitä halvalla.
Ai esim. ryöstömurhaa jotakuta rikasta tai kidnappaa hänen perheenjäseniään? Niin. Eipä se varmaan kaukana tulevaisuudessa liene.
Noinhan kaikissa hyvin eriarvoisissa yhteiskunnissa käy.
Muistelen että joku köyhä ammuskeli poliiseja Pihtiputaalla.
Japanissa yksinäiset vanhukset hankkiutuu vankilaan että olisi edes jotain virikettä ja ohjattua toimintaa elämässä.
Itse istun sohvalla.