Mitä haluat kysyä yläkoulun opettajalta?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Oliko Sinkkuelämää kova sarja silloin sinun nuoruudessasi? Luitko paljon filosofiaa?
Oli. Katsoin itse silloin tällöin kavereiden kanssa. Luin aika paljon filosofiaa, mutta se ei ole kovin kiinnostavaa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hyvä peräpää?😲
Ei kuulu sulle.
Miten otetaan kunnollinen kikkelikuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hyvä peräpää?😲
Ei kuulu sulle.
Eli ei ole.
Laitatko koskaan positiivisia wilma-viestejä muillekin kuin suosikeillesi vai oletko samanlainen lammas kuin muutkin opettajat? - terv, ex-yläkoulun opettaja
Miten ylhäällä koulusi on? 300 m, 500 m merenpinnasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten otetaan kunnollinen kikkelikuva?
En tiedä. En ole ikinä aiheesta opettanut tai tätä kohuttua kirjaa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko koskaan positiivisia wilma-viestejä muillekin kuin suosikeillesi vai oletko samanlainen lammas kuin muutkin opettajat? - terv, ex-yläkoulun opettaja
Laitan. Yritän laittaa myös niille ärsyttäville silloin kun tekevät hommia hyvin, jotta ilahtuisivat ja motivoituisivat opiskelemaan.
Oletko opettanut kädestä tai jostain muusta pitäen poikia ottamaan pippelikuvia?
Vierailija kirjoitti:
Miten ylhäällä koulusi on? 300 m, 500 m merenpinnasta?
300 m
Missä olet opiskellut, kun sinulla on yhdistelmä historia-uskonto? Missä on tuollainen virka? Paljonko sinulla on opetustunteja? Oletko lv?
Yläkoulussa hissan opena vuodesta 1995. Ja Ps. Oppilasaines on todella erilaista kuin aloittaessani. Tosin niin on koululainsäädäntökin. Peruskoulu on nykyisin sosiaalitoimen jatke, ei koulu.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet opiskellut, kun sinulla on yhdistelmä historia-uskonto? Missä on tuollainen virka? Paljonko sinulla on opetustunteja? Oletko lv?
Yläkoulussa hissan opena vuodesta 1995. Ja Ps. Oppilasaines on todella erilaista kuin aloittaessani. Tosin niin on koululainsäädäntökin. Peruskoulu on nykyisin sosiaalitoimen jatke, ei koulu.
Helsingissä opiskellut, kuntaa en kerro. 24 tuntia/vko. Olen lv.
Joko pojat sen uuden saksioppaan innoittamana kullejaan leuhuttaa ja viivoittimella mittailee...?
Vierailija kirjoitti:
Joko pojat sen uuden saksioppaan innoittamana kullejaan leuhuttaa ja viivoittimella mittailee...?
Ei ainakaan minun tunneilla
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e46ae7c2-4f1d-4df8-aa47-a454e3b06fcc
Käsittääkseni koulumme terveystiedon tunneilla opetetaan seksuaalisuudesta monipuolisesti, mutta minä en opeta ainetta.
Lähden nyt katsomaan sitä tvtä enkä vastaa enää kun loppupään kysymykset Rupes oleen asiatonta alapääosastoa.
Mukavaa iltaa kaikille!
Oliko Sinkkuelämää kova sarja silloin sinun nuoruudessasi? Luitko paljon filosofiaa?