Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-palvelut Tampere!

Vierailija
26.11.2024 |

Palstalla on paljon tietoa joten kysyisin tietääkö joku miten Te-palvelujen toimintamuutos näkyy Tampereella käytännössä 1.1.25 alkaen?

Säilyykö omat virkailijat tms.? Oletteko olleet puheissa ja kyselleet?

En viitsi vaivata omilla pohdinnoillani suotta virastoväkeä joten otan mielelläni kokemuksianne vastaan palstalla asiaan liittyen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tetoimiston työntekijät on kuin eri planeetalta.

No vähän samaa kokemusta. Eivätkö ihan ymmärrä meitä kaikkia oikein?

Eivät ymmärrä kuten ei muuallakaan.

Vierailija
22/31 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ei saa enää opiskella työttömyysturvalla kuin lähihoitajaksi tai sähköasentajaksi. Kuulostaa uskomattomalta, mutta on totta. Virkailija kertoi näin muutama viikko sitten. Tarkistakaa heiltä, jos ette usko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ei saa enää opiskella työttömyysturvalla kuin lähihoitajaksi tai sähköasentajaksi. Kuulostaa uskomattomalta, mutta on totta. Virkailija kertoi näin muutama viikko sitten. Tarkistakaa heiltä, jos ette usko. 

Erikoista. Eikö siis mitään lisäkoulutuksia muihin ammattiryhmiin liittyen edes? 

Vierailija
24/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma vähän ajan päästä Pirkanmaalla ei ole yhtään työtöntä. Tai ehkä muutama.

Vierailija
25/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömyystuki tulee ajallaan niin aivan sama.

Vierailija
26/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma vähän ajan päästä Pirkanmaalla ei ole yhtään työtöntä. Tai ehkä muutama.

Satonen varmaan kertoi 🤣

Vierailija
27/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin tuet, kun se it-järjestelmä ei toiminut ja te-palvelut luovutti sen takia väärät tiedot Kelalle. 

Olen pyytänyt niitä viranomaisia korjaamaan itse. Tuosta on ihan Aamulehdessä juttuakin, että it- järjestelmässä oli vikaa. 

Mulla jäi Kela tukia saamatta sen vian vuoksi. 

Vierailija
28/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa leikattiin tuet, kun se it-järjestelmä ei toiminut ja te-palvelut luovutti sen takia väärät tiedot Kelalle. 

Olen pyytänyt niitä viranomaisia korjaamaan itse. Tuosta on ihan Aamulehdessä juttuakin, että it- järjestelmässä oli vikaa. 

Mulla jäi Kela tukia saamatta sen vian vuoksi. 

Kantele Aviin.

Vierailija
29/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin lokakuun lopulla oikein paikalla Pellavatehtaankadulla ja silloin virkailija käski varautumaan siihen,  että muutamaan päivään mikään ei toimi, kun järjestelmät siirtyvät uuteen malliin. Asiakkaat  tehtäväksi jää odottaminen, sieltä tiedotetaan kyllä, jos tarvitsee tehdä muuta. Mulla jatkuu samaan malliin, 2 paikkaa kuussa työmarkkinatorille, jatkot puhelimitse, mitäkuuluukukkuluuruu-puhelu 3 kk välein.

Muutama päivä = nyt jo 9.

Vierailija
30/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin säilyy. Kehotettiin odottamaan yhteydenottoa. Kuntapuolella olin kyllä aiemminkin. Nyt vaan lisää ruuhkaa.

Vierailija
31/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin lokakuun lopulla oikein paikalla Pellavatehtaankadulla ja silloin virkailija käski varautumaan siihen,  että muutamaan päivään mikään ei toimi, kun järjestelmät siirtyvät uuteen malliin. Asiakkaat  tehtäväksi jää odottaminen, sieltä tiedotetaan kyllä, jos tarvitsee tehdä muuta. Mulla jatkuu samaan malliin, 2 paikkaa kuussa työmarkkinatorille, jatkot puhelimitse, mitäkuuluukukkuluuruu-puhelu 3 kk välein.

Muutama päivä = nyt jo 9.

Järjestelmä on toiminnassa, sitä on turha virkailijoiden syytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän