Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5v sinkkuna ja nyt paluu yhteen exän kanssa

Vierailija
26.11.2024 |

En jaksa enää taistella yksin tätä elämää. Ehkä sitä kannattaa vielä katsoa tämä mahdollisuus. Lapsillekin parempi. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eron syyt tuskin on poistuneet. Eikä vanhempien yhdessä väkisin oleminen ole lapsille mitään auvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan.

Vierailija
4/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieties vielä kerran. Se ettei sun eksä oo koko aikana löytäny ketään tarkottaa, että tää ei oo kauheen korkeatasonen mies

Vierailija
5/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieties vielä kerran. Se ettei sun eksä oo koko aikana löytäny ketään tarkottaa, että tää ei oo kauheen korkeatasonen mies

Löytäny ketään? Miksi yleensä olis heti pitänyt löytää joku? Ehkä onkin tässä suhteessa korkeatasoinen, kun ei suin päin syöksy suhteeseen ja ota ketä vaan. Jos on ap:lle kelvannut ja lapsiakin on yhdessä tehty, niin ei se nyt kovin huonokaan voi olla, kun vieläpä kelpaisi jopa uudelleenkin.

Minua kiinnostavat eron syyt. Moni tekee äkkipikaistuksissaan vääriä ratkaisuja, ja pettämisenkin voi antaa anteeksi ja aloittaa alusta.

Lapsiperhearki myös uuvuttaa vanhemmat, ja katsotaan että on parempi olla vuoroviikkosysteemillä, että molemmille jää omaa aikaa. Lasten kasvettua helpottaa ja tilanne onkin täysin toisenlainen. Kannattaa aina harkita plussat ja miinukset, vaikka sydänhän nämä asiat sanoo.

Jos on alkoholin suurkuluttaja tai väkivaltainen, tai sarjapettäjä, niin ei muutu.

Vierailija
6/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäny ketään? Miksi yleensä olis heti pitänyt löytää joku? Ehkä onkin tässä suhteessa korkeatasoinen, kun ei suin päin syöksy suhteeseen ja ota ketä vaan. Jos on ap:lle kelvannut ja lapsiakin on yhdessä tehty, niin ei se nyt kovin huonokaan voi olla, kun vieläpä kelpaisi jopa uudelleenkin.

Minua kiinnostavat eron syyt. Moni tekee äkkipikaistuksissaan vääriä ratkaisuja, ja pettämisenkin voi antaa anteeksi ja aloittaa alusta.

Lapsiperhearki myös uuvuttaa vanhemmat, ja katsotaan että on parempi olla vuoroviikkosysteemillä, että molemmille jää omaa aikaa. Lasten kasvettua helpottaa ja tilanne onkin täysin toisenlainen. Kannattaa aina harkita plussat ja miinukset, vaikka sydänhän nämä asiat sanoo.

Jos

Ei alkoa tai pettämistä. Ero tuli mun aloitteesta. Miksei voisi vielä kokeilla? Lapset jo aikuisia. Ja asuvat muualla. Tietenkin käyvät välillä kylässä ja olisi helpompaa jos yksi koti. Ex ei ole täydellinen mutta en itsekään ja molemmilla ikää yli 45v joten vaikea löytää tässä iässä sitä täydellistä. Mulla oli ehkä jonkinlaiset prinsessa kuvitelmat. Että löytyisi helposti uusi ja hyvä. Mies oli eka mieheni ja seurustelu joten ei mitään kokemusta muunlaisesta. Mutta mitä oon nyt katellut tässä ni7n kaikilla on suhteissaan joku vialla

Ap

Vierailija
7/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ainut mitä mietin on että mitä jos kaikki meneekin pieleen. Riitelemme koko ajan vaikka tms

Ap

Vierailija
8/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos

Mietippä säkin vielä kerran. Jokaisella normaalin libidon omaavista miehistä on haku päällä jo toisena päivänä erosta. Todennäkösesti yritys on ollu kova, mutta kukaan muu ei oo huolina. Näkeehän sen ap:n teksteistäkin, että kovin kokemattomia ovat olleet kuin seurustelu aloitettu, ja silloin kaikki kelpasi, koska ei tiedettykkään paremmasta

Vierailija
9/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ainut mitä mietin on että mitä jos kaikki meneekin pieleen. Riitelemme koko ajan vaikka tms

Ap

Entäpä jos keskustelisitte ja sopisitte, että alatte käyttäytyä mukavasti ettekä riitele? Suosittelen vilpittömästi puhumaan molempien toiveista ja odotuksista. Ja tietenkin siitä, mitä itse aikoo muuttaa itsessään ollakseen hyvä puoliso.

Vierailija
10/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä palaa yhteen. Virhe.

Vierailija
11/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ottaa puheeksi toiveet ja odotukset

Ap

Vierailija
12/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista että mies käy sukupuolitautitesteissä!

Vierailija
13/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että hällä on ollut ketään tässä eron aikana. On vähän erakko ja pelkää naisia. 

Ap

Vierailija
14/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se kertoo jo paljon, että sinä olet se joka tällaista miettii, ja sinun vastuulle lankeaa tehdä tästä toisesta kierroksesta jotenkin parempi. Miksi mies ei ehdota puhumista, selaa nettisivuja että miten vaikeita asioita otetaan kumppanin kanssa puheeksi? Miksi hän ei ole jo kertonut miten aikoo muuttua ja mitä odottaa sinulta? Miksi hän ei ole käynyt terapiassa selvittämässä miten ollaan parisuhteessa?

Siksi, että häntä ei kiinnosta pskaakaan, hän vain haluaa takaisin saman tutun elämän, jossa olitte aiemmin mykkinä ja tyytymättöminä. Oletko unohtanut että sinä erosit, koska olit onneton. Se ei tule muuttumaan, koska mies ei välitä muuttua. 

Vierailija
15/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on exiä ihan syystä...Mutta sehän on teidän valinta ja teidän elämä. 

Vierailija
16/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se kertoo jo paljon, että sinä olet se joka tällaista miettii, ja sinun vastuulle lankeaa tehdä tästä toisesta kierroksesta jotenkin parempi. Miksi mies ei ehdota puhumista, selaa nettisivuja että miten vaikeita asioita otetaan kumppanin kanssa puheeksi? Miksi hän ei ole jo kertonut miten aikoo muuttua ja mitä odottaa sinulta? Miksi hän ei ole käynyt terapiassa selvittämässä miten ollaan parisuhteessa?

Siksi, että häntä ei kiinnosta pskaakaan, hän vain haluaa takaisin saman tutun elämän, jossa olitte aiemmin mykkinä ja tyytymättöminä. Oletko unohtanut että sinä erosit, koska olit onneton. Se ei tule muuttumaan, koska mies ei välitä muuttua. 

Miksi mä en sitten pääse yli hänestä? 

Vierailija
17/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse oli jostain orastavasta viidenkympin villityksestä ja nyt tilanne tasaantunut? Minäkään en enää uutta puolisia ottaisi jos nykyinen jättää. Ikää yli 40 ja bmi 26 ja ikä alkaa näkyä kasvoissa niin ei minua kukaan huolisikaan. Hieman kyllä ihmetyttää miksi ei ole etsinyt parempaa jo, kun sellaisen saisi kyllä. Lapsiakaan ei kotona ole. Luonteeni ei kuulema ole vaikea niin ehkä se on sitä sitten. 

Vierailija
18/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse yli hänestä, koska luulet että nainen tarvii miehen. Aivopesu on valitettavasti tehonnut. Lähde vaikka ennemmin tekemään hyväntekeväisyyttä SPR:lle tms. Saat elämääsi mielekkyyttä ja koet onnistumista ja iloisia sosiaalisia suhteita. Ei mies tee sinua onnelliseksi uudellakaan yrityksellä.

Vierailija
19/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään molemmat katsoa elokuvia ja sarjoja yhdessä. Se yhdistää. Ollaan samaa mieltä politiikasta. Molemmat vähän erakoita ja nörttejä. Ruuasta tykätään. Ei mua oikein kiinnosta miehet tai naisetkaan jos tää nyt jää. Seksikään ei kiinnosta enää ja kukaan uusi kumppani ei sitä ymmärtäisi etten nauti enää seksistä. Ja tiedän että voi elää hyvää elämää ilman miestä. Mutta voiko täysin yksin ilman ystäviä? Meitä yhdistää monikin asia, exää ja mua. Tosin on joitain erojakin. Itse tykkään vaatteista ja meikkaan ym. Ex lähtee suoraan sängystä sen näköisenä

Ap

Vierailija
20/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että hällä on ollut ketään tässä eron aikana. On vähän erakko ja pelkää naisia. 

Ap

Mähän sanoin tätå alusta alkaen, olin oikeassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän