Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5v sinkkuna ja nyt paluu yhteen exän kanssa

Vierailija
26.11.2024 |

En jaksa enää taistella yksin tätä elämää. Ehkä sitä kannattaa vielä katsoa tämä mahdollisuus. Lapsillekin parempi. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai teet vapaasti omat virheesi, ap. Anna mennä vaan!

Vierailija
22/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää kokeilemasta. Eihän sitä ole heti pakko muuttaa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla tulee ap kirjoituksista olo, että ero on ollut hätiköity kuitenkin. Kokeilkaa vaan uudelleen jos siltä tuntuu.

Vierailija
24/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan.

Jos puolisosi on mustasukkainen, hän tulee varmasti tinkaamaan, monenko kanssa olit sinkkuna ollessasi.

Vierailija
25/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää kokeilemasta. Eihän sitä ole heti pakko muuttaa yhteen.

Ainut että mulla ei rahaa asua yksin ja ex painostaa tekemään päätöksen ettei hän aio odottaa loputtomiin. Että mun pitää päättää haluanko yhteen vai en

Ap

Vierailija
26/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaminen kuulostaa huonolta. Onko syynä nyt raha vai rakkaus? Halvempiakin asuntoja on varmasti.

Vierailija
27/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla tulee ap kirjoituksista olo, että ero on ollut hätiköity kuitenkin. Kokeilkaa vaan uudelleen jos siltä tuntuu.

Oli lopulta hätiköity. Jätin exän nukkumaan ja menin yksin kellekään ilmoittamatta turvakotiin. Vaikka olin miettinyt eroa monia kertoja niin ei meillä kuitenkaan ollut viime vuosina mitään isompia ongelmia tai riitoja. Oltiin hioiduttu jo yhteen. Siksi mietin että olisi parasta kaikille yhteenpaluu. Lapsilla yhteinen koti taas mihin tulla. Meillä jäisi enemmän rahaa molemmilla kun asuisimme yhdessä. Voisimme välillä tehdä jotain tai käydä ravintolassa tai laivalla tms

Ap

Vierailija
28/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli lopulta hätiköity. Jätin exän nukkumaan ja menin yksin kellekään ilmoittamatta turvakotiin. Vaikka olin miettinyt eroa monia kertoja niin ei meillä kuitenkaan ollut viime vuosina mitään isompia ongelmia tai riitoja. Oltiin hioiduttu jo yhteen. Siksi mietin että olisi parasta kaikille yhteenpaluu. Lapsilla yhteinen koti taas mihin tulla. Meillä jäisi enemmän rahaa molemmilla kun asuisimme yhdessä. Voisimme välillä tehdä jotain tai käydä ravintolassa tai laivalla tms

Ap

Turvakotiin? 

Vierailija
29/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet jo päättänyt palata takaisin, turhaan enää täällä vahvistusta haet. 1,5v erossa olo on aika lyhyt aika näin pitkän suhteen jälkeen, ei siinä ole ehtinyt eroa vielä käsitellä kunnolla. Eri jos olisitte joku 5v erossa ja sen jälkeen vielä haluaisitte olla yhdessä. Aikuisten lasten takia yhdessä asuminen on nyt täyttä puppua, kiva tekosyy. Ettekä ilmeisesti osanneet keskustella ja toive olisi että asiat olisi nyt maagisesti ratkenneet itsekseen. Taloudelliset syyt on myöskin aika huono perusta yhdessä asumiselle. Jostakin syystä sä halusit kuitenkin alunperin lähteä, ei tällaiset päätökset synny hetken mielijohteesta eli et ole voinut siinä suhteessa hyvin. Se että 1,5v ei ole löytynyt hyvää uutta miestä ei tarkoita että pitäisi palata yhteen sinnepäin vanhan kanssa. Nyt kun palaat niin uudestaan lähteminen ei tule olemaan helppoa ja tulet vellomaan aikamoisissa häpeän ja syyllisyyden tunteissa eli olet niinkun loukussa siellä sitten.

Vierailija
30/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu jos et yksin viihdy.

Vierailija
31/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen huolestuttaa tuo turvakotiin meno. Eihän sinne edes pääse erotilanteessa, jos ei ole väkivaltaa taustalla.

Vierailija
32/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sä olet jo päättänyt palata takaisin, turhaan enää täällä vahvistusta haet. 1,5v erossa olo on aika lyhyt aika näin pitkän suhteen jälkeen, ei siinä ole ehtinyt eroa vielä käsitellä kunnolla. Eri jos olisitte joku 5v erossa ja sen jälkeen vielä haluaisitte olla yhdessä. Aikuisten lasten takia yhdessä asuminen on nyt täyttä puppua, kiva tekosyy. Ettekä ilmeisesti osanneet keskustella ja toive olisi että asiat olisi nyt maagisesti ratkenneet itsekseen. Taloudelliset syyt on myöskin aika huono perusta yhdessä asumiselle. Jostakin syystä sä halusit kuitenkin alunperin lähteä, ei tällaiset päätökset synny hetken mielijohteesta eli et ole voinut siinä suhteessa hyvin. Se että 1,5v ei ole löytynyt hyvää uutta miestä ei tarkoita että pitäisi palata yhteen sinnepäin vanhan kanssa. Nyt kun palaat niin uudestaan lähteminen ei tule olemaan helppoa ja tulet vellomaan aikamoisissa häpeän ja syyllisyyden tunteissa eli olet niinkun loukussa siellä sitt

Kerro miten mä pääsen eroon? Miten mä saan elämästäni riittävän hyvää yksin? Kukaan siis kukaan mun tutuista ei tunnu enää haluavan kuulla mun erosta ja exästä tai jahkaamisestani mitään. Joudun kaiken pitämään sisälläni..

Ja joo voin huonosti. Exä ei ollut sellainen kuin halusin. Ei ole vieläkään. Mutta en tule koskaan saamaan sellaista koska en riitä niille miehille

Ap

Vierailija
33/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen huolestuttaa tuo turvakotiin meno. Eihän sinne edes pääse erotilanteessa, jos ei ole väkivaltaa taustalla.

Meillä ei ollut väkivaltaa, siis fyysistä. Ilmeisesti he katsoivat että henkistä oli...

Ap

Vierailija
34/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^sun pitää riittää ensin itsellesi ja se vaatii töitä. Kannattaa hakeutua terapiaan, kirkon perheasiainkeskuksista voi saada myös yksilöterapiaa jos ei julkisen sairaanhoidon piiriin pääse. 

Vierailija
35/35 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut väkivaltaa, siis fyysistä. Ilmeisesti he katsoivat että henkistä oli...

Ap

Itsekin komppaan, että kaipaat terapiaa ja paluu yhteen exän kanssa olisi typeryyden multihuipentuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä