tyhmä naikkonen
Elän vapaassa suhteessa mieheni kanssa. Yhteisiä vuosia jo 24. Ihan tenavana alettiin seukkaamaan. Minulla oli pieni hullaantuminen n 7kk sitten. Elin pilvissä, mutta ensi huuman jälk haluan jatkaa avioliittoani. Onhan meillä 2 ihanaa yhteistä lastakin(haaveilemme nyt 3)
Miehelläkin oli oma juttunsa minun hullaantumiseni aikoihin.
Tämä 22v typy luulee iskeneensä kultasuoneen. (työntekijäni kertoi minulle taustaa tästä typystä) Typykkä on hommannut itsensä raskaaksi ja luulee saavansa itselleen ja lapselleen hyvät elarit. (mainostanut asiaa kovasti)Reppana vaan pettyy kovasti. Meillä on hieno velaton talo hyvällä seudulla. Kesämökki ja osuus mökistä Kuusamossa. Uudet autot kummallakin ja kaikkea muuta pientä kivaa. Kaikki omaisuus on minun nimissäni ja meillä tiukka avioehto sekä äidiltäni saamassa perinnössä ehto että miehellä ei oikeutta perimääni omaisuuteen.(isäni tehnyt samanlaisen) Mieheni on sukuni omistamassa firmassa töissä. Isäni laskee mieheni palkkaa että elarit tulevat
minimiksi=) Ei ole tark elättää horatsun penikkaa. Mieheni ei ole lasta halunnut vaan ja ainoastaan panopuun=)
Kommentit (24)
Tai sitten miehelläsi on hyvä maku naisten suhteen.
Ei ole kyllä sympatiat täysin kenenkään puolella, mutta sääliksi käy tyttöä, kun miehesi on häntä vain käyttänyt hyväkseen kuten itsekin totesit. Luultavasti uskotellut tytölle että heidän suhteensa voisi joskus olla jotain vakavampaa.
Kuulostaa siltä, että lapsi ei ole miehesi. Miksi muuten tässä vaiheessa kerjättäis jo rahaa tai suututtais isyystestistä? Tietysti vauvantarvikkeisiin tarvitaan rahaa, mutta niitä sentään pyydetään reilusti. Voi lapsiparkaa, onko hän kenellekkään toivottu?
Suurin osa näistä mammoista olisi raivona jos joku nainen olisi hommautunut raskaaksi salaa miehelle. Siis kuten tässä, että vaimolla oli sivusuhde ja mies myös ajatteli kokeilla ruohoa toisella puolella. Vieras nainen siis luuli, että omaisuus on miehen nimissä ja ajatteli, että hänpä nappaa hyvät rahat tästä kun jättää salaa ehkäisyn pois.
Tunnen naisen, joka tahallaan hommasi itsensä raskaaksi isänsä ikäiselle miehelle elatusmaksut mielessään. Ajatteli, että pääsisi ikävästä työpaikasta pois kun saisi lapsen ja siten mahtavat elätusmaksut ja mies kyllä maksaisi hänelle hoitovapaankin.
Selvisi, että miehellä ei ollutkaan omaisuutta vaan kaikki oli naisen perintöä ja naisen vanhemmat oli tehneet testamenttiin lisäyksen, että lasten puolisoilla ei ole osuutta omaisuuteen.
Tytyli sai pienimmän elatusmaksun ja joutui töihin äitiysloman jälkeen. Minusta miehen vaimolla ei ollut osaa eikä arpaa asiaan ja hänen ei tarvinnut perinnöstään maksaa miehen ja tytylin lapselle mitään.
Tiedän hyvin että miehen tulot tarkastetaan, mutta on ihan tavallista, että perheyrityksissä perheenjäsenille maksetaan välillä vähemmän. Suhdanteet vaikuttavat paljon. En ole paikalla ollut, mutta uskon kyllä miestäni. Mieheni ihmettelee kovasti raskautta, koska ei ole paljaalla pannut. Testit tehdään luonnollisesti. Aamulla tältä naikkoselta tuli puhelu jossa vaati rahaa. Lapsen kuitenkin pitäisi syntyä vasta joulukuussa. Uskotteli, että elarit pitää maksaa jo raskausaikana=) Pönttö mikä pönttö