Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi alkoi käymään ite suihkussa?

Vierailija
13.09.2008 |

-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joutuu vähän rajoittamaan kun tuo suihkisi muuten aina ja jatkuvasti

Vierailija
2/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tänä syksynä eskarin aloittanut 6,5 vuotias tyttö on käyny muutamia kertoja yksin suihkussa. Mun äiti ku tän kuuli niin voi herran jestas mikä elämä siitä alko, että ei ei ei ei ei... Hoh-hoijjaa...

Tyttö on saanu harjotella jo hiustenpesua aikasemmin yhteisillä suihku- ja saunakerroilla ja vartaloa on pessy jo monen monta vuotta ite. Kuitenki ollaan huutoetäisyydellä koko ajan. Kai se on vaan uskottava, että alkaa tulla vanhuudenhöperö tuosta meidän vajaasta viiskymppisestä mummista... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen kävivät yhdessä kylvyssä. Lapsilla ikää nyt 4 ja 7v.

Vierailija
4/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten huuhtelusta kunnolla täytyy joskus muistuttaa mutta muuten on perusjuttu hallussa. Kastellaan, suihku kiinni ja shampoota pullosta...jne

Vierailija
5/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan itse suihkuverhon takaa toimitusta, ja muistutan jos jokin paikka meinaa jäädä pesemättä tai homma menee liikaa suihkulla leikkimiseksi.

Vierailija
6/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään laiteta/jätetä _yksin_ suihkuun, mutta siis suihkussa ei tarvitse apua.

Vierailija
7/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v. 8 kk käy itse suihkussa, kunhan olen suunnilleen paikalla. Riisumisessa (paidan) tarvii välillä apua. Osaa laittaa suihkun itse päälle ja suihkuttelee itse. Mä sit autan kuivaamisessa.

Vierailija
8/9 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa jo uida hyvin joten en pelkää että hukkuisi.

2 v. käy yksin mutta vahdin vieressä.

Vierailija
9/9 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin (3v) melkein joka ilta vaatii päästä suihkuun, käy lotraamassa ammeessa ja leikkii samalla. Suihkun ovi toki auki, juttelee niin paljon, että huomaa kyllä, jos hiljenee... Shampoota ei toki käytä, mutta suihkuilee ja kastelee muuten tukkansa... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän