Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko linnanjuhlat luokkayhteiskunnasta?

Vierailija
26.11.2024 |

Silmäätekevät juhlivat ja kansa töllää TV:stä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko ostaa kalliiin puvun juhliin, jos olet leikannut lapsikorotukset pois työttömyystuista?

Vierailija
42/44 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on luokkayhteiskunnasta? Näet varmaan sitä kaupan kassalla, kadulla kulkiessa ja ihan missä tahansa.

Sinulle on aivan turha yrittää selittää, että SUOMI ei ole ollut luokkayhteiskunta noin sataan vuoteen.

Menikö asiat nyt vähän sekaisin? Ihan tavallinen alempaan keskiluokkaan kuuluva olen itsekin vuonna 2024. 

Sinulla on mennyt asiat ja pää sekaisin, kun jatkuvasti jankkaat yhteiskuntaluokista. Itsesi saat sijoittaa mihin tahdot, mutta suomalaisessa yhteiskunnassa ei voi kaikkia kansalaisia lajitella eri luokkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on luokkayhteiskunnasta? Näet varmaan sitä kaupan kassalla, kadulla kulkiessa ja ihan missä tahansa.

Sinulle on aivan turha yrittää selittää, että SUOMI ei ole ollut luokkayhteiskunta noin sataan vuoteen.

Luokkayhteiskunta ovat ihan jokainen. Olisit ollut hereillä koulun historian tunneilla, kun sotket vissiin SÄÄTY-yhteiskunnan ja LUOKKA.yhteiskunnan. 

Jotain on tainnut mennä ohi, kun koulun historian tunneista on jo 50 vuotta. Sen jälkeen olen opiskellut yliopistossa yhteiskuntatieteellisissä tiedekunnassa mm. sosiologiaa. Viimeistään siellä minulle valkeni, että yksilöitä ei voi Suomessa jakaa selviin yhteiskuntaluokkiin. 

Vierailija
44/44 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sinne yrittää, mutta ensin tarttis tehdä jotain muuta ku valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi