Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos energia ei voi kuolla vaan sen täytyy pysyä sellasenaan tai siirtyä johonkin muuhun

Vierailija
26.11.2024 |

Niin sehän tarkoittaa siinä tapauksessa sitä että ihminen ei koskaan kuole vaan sen energian on manifestoiduttava johonkin muualle

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon lämpö siirtyykin ympäristöön. Mitä tarkalleen tarkoitat?

Vierailija
2/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus vai energia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ideat tietoisuudesta omien aivojesi ulkopuolella olevana autonomisena olentona ovat puhdasta pelonsekaista narsismia, jolla ihmisapina yrittää korostaa omaa paskantärkeyttään pienenä hiekanjyvänö satojen triljoonien galaksien yhdessä pienessä sivunurkkauksessa.

Ei sinulla ja minulla ole mitään "suurempaa" merkitystä kosmisessa mittakaavassa. Ja kun kuolet, sinua ei muistella enää kuin ohimennen ehkä muutama vuosikymmen jos sitäkään.

Kuinka paljon olet itse ajatellut iso-iso-isovanhempiasi tänä vuonna? Tai vuosikymmenenä? Niinpä.

Vierailija
4/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

karu totuus on että olemme eläimiä. ei yhdellä ihmiselämällä sen kummempaa tarkoitusta ole kuin gorillalla, ketulla tai seepralla.

se eläin toimii osana miljoonien sukupolvien jatkumoa, mahdollisesti monistaa itsensä (tai sitten ei) ja kuolee pois muiden organismien syötäväksi tai hyödynnettäväksi.

kun aivotoimintasi lakkaa, sammuu myös "sinä".

Vierailija
5/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat energian kuolemalla ja mitä tekemistä energian säilyvyydellä on ihmisen kuoleman kanssa? Onko kuntosalille treenatessa säteilevä lämpö osa sinua?

Vierailija
6/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ideat tietoisuudesta omien aivojesi ulkopuolella olevana autonomisena olentona ovat puhdasta pelonsekaista narsismia, jolla ihmisapina yrittää korostaa omaa paskantärkeyttään pienenä hiekanjyvänö satojen triljoonien galaksien yhdessä pienessä sivunurkkauksessa.

Ei sinulla ja minulla ole mitään "suurempaa" merkitystä kosmisessa mittakaavassa. Ja kun kuolet, sinua ei muistella enää kuin ohimennen ehkä muutama vuosikymmen jos sitäkään.

Kuinka paljon olet itse ajatellut iso-iso-isovanhempiasi tänä vuonna? Tai vuosikymmenenä? Niinpä.

Olet väärässä. Olen ajatellut paljonkin esivanhempiani. Sitäpaitsi geeniperimässä ainakin elämä jatkuu, mikä on todistettukin tieteellisesti. Sielunvaellusta tai sielugeeniä kukaan ei vielä ole todistanut tieteellisesti, vaikka sekin on todellista.

Vierailija
7/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen ajatellut paljonkin esivanhempiani. Sitäpaitsi geeniperimässä ainakin elämä jatkuu, mikä on todistettukin tieteellisesti. Sielunvaellusta tai sielugeeniä kukaan ei vielä ole todistanut tieteellisesti, vaikka sekin on todellista.

En ole tuo kelle vastaat, mutta ei lapsesi ole "sinä". Sinun elämäsi ja tietoisuutesi loppuu siihen kun sähkövirta ei enää kulje aivojen läpi eikä sydän pumppaa sinne verta. Sen jälkeen olemme lihakasoja.

Objektiivisesti arvioituna ihmiselämällä ei voi olla mitään "järkevää" tarkoitusta lapsen hankinnan ohella. Juuri siksi koska se on ainoa tapa ylläpitää elämän jatkumista.

Valtaosalle maailman ihmisistä elämä on toki melko hirveää. Keskiverto-suomalainen voi tarjota lapselle pökerryttävän hyvän elämän ihan duunarinakin kun vertailee globaalisti lasten elämänlaatua.

Vierailija
8/8 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia = voiman, kappaleen tai systeemin kyky tehdä työtä.

Keksikää huuhaajuttuihinne omat sanat älkääkä pöllikö luonnontieteen käsitteitä, jotka oikeasti vastaavat jotain tunnettua todellisen maailman asiaa tai ilmiötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän