Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö ekoilla treffeillä ulkoilureitille kävelemään?

Vierailija
26.11.2024 |

Mies ehdotti tuollaista.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Olen mennyt ekoilla treffeillä myös uimarannalle.

Minä olen mennyt huoltamon baariinkin.

Vierailija
22/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilureitti pitää valita siten, ettei siellä ole kahviloita tai jäätelökioskeja, missä mies voisi joutua maksumieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ainakin täällä. Tavanomainen ulkoilureittini on niin kansoitettu, että se on käytännössä julkinen paikka. Ei siellä saa edes halutessaan hetken rauhaa.

Vierailija
24/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään hölkkätreffeistä. Hölkkään itse takaperin siinä treffikumppanin edessä, että keskustelu onnistuu.

Vierailija
25/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

1. treffit edhottomasti AINA kahvilassa tms. JULKISELLA PAIKALLA, jossa on huutomatkan etäisyydelläMUITA IHMISIÄ. 

Miten pääset metsässä pakoon, jos mies käy kimppuun tai on niin epäsopiva, ettet halua viettää hänen kanssaan kahvikuppia pitempää aikaa?

Vierailija
26/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muistui mieleeni ekat treffit, joilla mies vei minut lentokentälle kahville 

Ei tullut toisia treffejä. Olin tottunut  siihen, että mennään syömään ja elokuviin ja mies maksaa.

Vierailija
27/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaa. Ihan parhaat treffit.

Vierailija
28/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä muistui mieleeni ekat treffit, joilla mies vei minut lentokentälle kahville 

Ei tullut toisia treffejä. Olin tottunut  siihen, että mennään syömään ja elokuviin ja mies maksaa.

Sinun kannattaa tapailla vain vanhoja ja lihavia miljonäärejä.

Vierailija
29/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilureiteillä kävely on ns matalan tason treffit. Mielestäni miehen pitäisi ensimmäisiin treffeihin panostaa enemmän. 

Vierailija
30/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
31/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin, nyt 10 vuotta yhdessä. Mies tosin vihaa ulkoilua, joten ei olla sen ekan kerran jälkeen enää yhdessä lenkkeilty 😄

Vierailija
32/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen mennyt.

Vierailija
33/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neidoilla paljon "päätä palele", tavallaan ihan rohkeaa uskaltautua mahdollisen sarjamurhaajan kanssa metsikköön tai merelle veneilemään, mutta ei välttämättä kovin fiksua.

Joku kiva ravintola tai kahvila jossa on asiakkaita, hyvä akustiikka, musiikki sopivalla äänenvoimakkuudella, hyvä palvelu ja tarjoilut sekä kangaspöytäliinat olisi parempi vaihtoehto.

On meinaan sellainen tapahtuma että siinä käy käytöstavat, kotikasvatus, mielenterveys ja taloudellinen asema kaikki kerralla ilmi, ilman että tarvitsee kysyä yhtään mitään toiselta. Esim. tapahtuuko oven avaaminen naiselle, takin auttaminen pois päältä ja päälle, tuolin vetäminen pöydän alta naiselle, miten käyttäydytään henkilökuntaa kohtaan, (ystävällisesti ja tottuneen itsevarmasti vaiko kulmien alta kyräillen mielessään viimeisiä pennejä laskien), mitä valitsee ruokalistalta ja juomaksi, kuinka sujuu katsekontakti ja tunnelmaa keventävä juttelu, kuka puhuu ja kuka kuuntelee (onko tämä tasapainossa molempien kesken), jos on tilattu viiniä kuinka sujuu laaduntarkistus, kuinka sujuu ruokailuvälineiden kanssa työskentely, meneekö servetti syliin vaatteiden suojaksi vai ei, mihin asentoon ruokailuvälineet jäävät kun ruoka on syöty, kuinka sujuu keskustelu syödessä (onko suussa liikaa ruokaa vai osataanko ottaa sopivia määriä kerralla jotta pystyy osallistumaan keskusteluun puhumatta ruoka suussa), osataanko syödä samassa tahdissa jotta molemmat saavat syödyksi suurin piirtein samaan aikaan, mitä jää syömättä jos mitään, pysyvätkö kyynärpäät pois pöydältä myös ruokailun jälkeen, ollaanko rentoja, jännittyneitä, hermostuneita jne., onko tunneälyä jutella aiheista jotka ovat molemille mukavia ja kiinnostavia, onko merkkejä mielisairauksista (narsismia, psykopatiaa, psykoosia, masennusta, ahdistusta, agressiivisuutta ja siihen liityviä vihanhallinta ongelmia), kuinka sujuu jälkiruokien tilaukset tms. mahdolliset lisäkierrokset, kuinka käyttäydytään kun nainen lähtee käymään naistenhuoneessa (nouseeko ylös tuolistaan ja auttaa naisen tuolin kanssa?), huomaako ja pyytääkö anteeksi mokiansa, sanooko kiitos ja ole hyvä. 

Vierailija
34/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no miksei. Jos ei ole ihan kauhean kuuma tai sada kaatamalla.

Vierailija
35/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit elokuvissa on typerintä ikinä. Miten sä siellä juttelet ja tutustut?  Haluat vain että sulle maksetaan leffa ja safka. Hyväksikäyttäjä.

Vierailija
36/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelinkin mihin katosit ennen viikonloppumatkaamme pariisiin. Itse ehdin lennolle juuri ja juuri josta poimin toisen tädin tilallesi.

Vierailija
37/37 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei neidoilla paljon "päätä palele", tavallaan ihan rohkeaa uskaltautua mahdollisen sarjamurhaajan kanssa metsikköön tai merelle veneilemään, mutta ei välttämättä kovin fiksua.

Joku kiva ravintola tai kahvila jossa on asiakkaita, hyvä akustiikka, musiikki sopivalla äänenvoimakkuudella, hyvä palvelu ja tarjoilut sekä kangaspöytäliinat olisi parempi vaihtoehto.

On meinaan sellainen tapahtuma että siinä käy käytöstavat, kotikasvatus, mielenterveys ja taloudellinen asema kaikki kerralla ilmi, ilman että tarvitsee kysyä yhtään mitään toiselta. Esim. tapahtuuko oven avaaminen naiselle, takin auttaminen pois päältä ja päälle, tuolin vetäminen pöydän alta naiselle, miten käyttäydytään henkilökuntaa kohtaan, (ystävällisesti ja tottuneen itsevarmasti vaiko kulmien alta kyräillen mielessään viimeisiä pennejä laskien), mitä valitsee ruokalistalta ja juomaksi, kuinka sujuu katsekontakti ja tunnelmaa keventävä juttelu, kuka puhuu ja

Näkisipä yhdenkin tuollaisen naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme