Menisitkö ekoilla treffeillä ulkoilureitille kävelemään?
Kommentit (37)
Menisin. Olen mennyt veneilemään ekoilla treffeillä miehen kanssa.
Mennään vaan. Mulle sopii erinomaisesti. Minne mennään? Hesassa vai missä? Voitas tehdä jopa 'sama lenkki kuin silloin'... Uudenmaankadulla olisi taidetarvikekauppa, sinne vois poiketa, ja vieressä on yhä joku 'paikka' mutta ei sama kuin silloin. Metsäkävely olis musta kyllä tosi kiva... Suomenlinnaankin voi mennä kävelemään.
En menisi, koska en harrasta kävelytreffejä.
Kevyt kävely ihan sopivaa trefailua.
Vierailija kirjoitti:
Mennään vaan. Mulle sopii erinomaisesti. Minne mennään? Hesassa vai missä? Voitas tehdä jopa 'sama lenkki kuin silloin'... Uudenmaankadulla olisi taidetarvikekauppa, sinne vois poiketa, ja vieressä on yhä joku 'paikka' mutta ei sama kuin silloin. Metsäkävely olis musta kyllä tosi kiva... Suomenlinnaankin voi mennä kävelemään.
Lähellä kotia on tietysti aina hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi lähellä jomman kumman kotia, jotta siitä voisi luontevasti mennä harrastamaan seksiä. M40
40v mies vielä ulkoilun jälkeen jaksaisi harrastaa seksiä? En usko.
Miksi ei jos mies vaikuttaa mukavalta ja fiksulta.
Toki mihinkään syrjäiseen metsään en menisi mutta normaalit ulkoilureitit ihan ok.
Kuka noista voi tietää mitä tapahtuisi. Voisi mennä hyvin, mutta voisi käydä huonosti.
Joo voisin mennä. Kadulla on ainakin ihan turvallista kävellä. Me aikoinaan aloitettiin treffailu pyöräilylenkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähellä kotia on tietysti aina hyvä vaihtoehto.
Eihän nämä nyt ekat treffit ole vaan ekat treffit 'ikuisuuksiin'...
Kuulostaa kivalta. Tykkään retkeilystä.
Vierailija kirjoitti:
Joo voisin mennä. Kadulla on ainakin ihan turvallista kävellä. Me aikoinaan aloitettiin treffailu pyöräilylenkeillä.
Ulkoilureitti ei ole katu, vaan joku polku keskellä metsää. Onko se turvallinen paikka iltahämärässä?
Menisin. Olen mennyt ekoilla treffeillä myös uimarannalle.
Kävelytreffithän ovat juuri parhaat treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi lähellä jomman kumman kotia, jotta siitä voisi luontevasti mennä harrastamaan seksiä. M40
40v mies vielä ulkoilun jälkeen jaksaisi harrastaa seksiä? En usko.
Tuon ikäisissä miehissä on vahva vedenjakaja niissä ketkä on pitäneet huolta kunnostaan, joten en tekisi yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
"Metsäkävely olis musta kyllä tosi kiva". Mutta entä kun tuo ehdottaja oli valkoinen heteromies.