Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80v äiti on alkanut sanomaan useimmista ruuista, että niissä on kumma maku tai sitten eivät maistu miltään. Kokemuksia

Vierailija
04.09.2024 |

kellään vastaavasta vanhusten kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen juttu. Syövät vähän koska ei ole maistu, juovat vähän koska ei ole janontunnetta.

Vierailija
2/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksen ruoissa ei pidä säästellä suolaa ja mausteita koska muuten eivät juurikaan syö . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy jokaiselle, jotka vain elää riittävän pitkään. 

Meillä isovanhemmat alkoivat käyttämään suolaa järkyttäviä määriä muttei itse huomanneet.

Vierailija
4/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksen ruoissa ei pidä säästellä suolaa ja mausteita koska muuten eivät juurikaan syö . 

Mun äiti syönyt kauan suolatonta ruokaa koska on tosi korkea verenpaine. Syö ihan hyvin.

Vierailija
5/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti syönyt kauan suolatonta ruokaa koska on tosi korkea verenpaine. Syö ihan hyvin.

Mutta sellaiselle  jolle ei  ruoka maistu on hyvä maustaa  , mitä väliä on terveellistä vai ei jos kuitenkin syö . Loppuelämän laatu on parempi kuin kurja määrä.

Vierailija
6/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaisti on aisti, joka heikkenee koko iän ajan. Siksi pikkulapset nirsoilevat ruoan kanssa ja vanhat ihmiset valittavat ruoan olevan mautonta.

Vierailija
7/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuaisti on aisti, joka heikkenee koko iän ajan. Siksi pikkulapset nirsoilevat ruoan kanssa ja vanhat ihmiset valittavat ruoan olevan mautonta.

En vaan jaksaisi joka kerta kuulla tätä samaa, kun näen äitini. t.ap

Vierailija
8/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa.

muistaakseni yksi dementian symptoomeista.

Vierailija
9/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksaisi joka kerta kuulla tätä samaa, kun näen äitini. t.ap

Osta korvatulpat!

Vierailija
10/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas 90 - vuotiaat vanhemmat sanovat että ruuat on nykyään ylimaustettuja ja liikasuolattuja. Olen samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi