Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettavatko jotkut naiset oikeasti tyttärilleen, että miehen luo voi mennä ihan vaan kuuntelemaan musiikkia?

Vierailija
26.11.2024 |

Tai baarista vielä yksille ilman, että pannaan suostumuksella tai ilman?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille opeteta nykyään enää mitään, annetaan vaan puhelin kouraan, kyllä se siitä.

Vierailija
62/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut tyttärelleni, että vaikka laissa raiskaaminen ja pahoinpitely on rikos, niin tuolla muiden ihmisten seassa kulkiessa kannattaa muistaa, että kaikki eivät noudata lakia. Ei kannata itse edesauttaa sitä, että joutuu tilanteeseen, jossa joutuu puolustamaan itseään väkivalloin lainrikkojaa vastaan.

Lapsena se tarkoitti sitä, että vieraille ei juteltu, namusediltä ei otettu karkkia ja vieraiden matkaan ei lähdetty. Nyt vanhempana se on sitä, että nettituttuja ei lähdetä tapaamaan yksin, baarissa ei juopotella itseään avuttomaan tilaan, vieraiden luo ei lähdetä eikä ventovieraita kutsuta omaan kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettavatko kaikki isät pojilleen että naiset ovat käyttötavaraa ilman tunteita  ja että jos nainen ei ole varuillaan hänen kuuluu kärsiä? 

Vierailija
64/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettanut tyttärelleni, että vaikka laissa raiskaaminen ja pahoinpitely on rikos, niin tuolla muiden ihmisten seassa kulkiessa kannattaa muistaa, että kaikki eivät noudata lakia. Ei kannata itse edesauttaa sitä, että joutuu tilanteeseen, jossa joutuu puolustamaan itseään väkivalloin lainrikkojaa vastaan.

Lapsena se tarkoitti sitä, että vieraille ei juteltu, namusediltä ei otettu karkkia ja vieraiden matkaan ei lähdetty. Nyt vanhempana se on sitä, että nettituttuja ei lähdetä tapaamaan yksin, baarissa ei juopotella itseään avuttomaan tilaan, vieraiden luo ei lähdetä eikä ventovieraita kutsuta omaan kotiin. 

Liittyykö tuo siis vain tyttöihin ja naisiin? Poika voi ottaa karkkia ja lähteä vieraiden mukaan? Jos liityy myös poikiin, missä iässä se muuttuu niin että vain naisten kuuluu olla varuillaan ja pojasta tulee se joilla on vain oikeuksia? 

Vierailija
65/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan pointti että nuorille pitäisi opettaa että kaikki miespuoliset ovat raiskaajia? En ole halunnut opettaa sellaista, ja se on miesvihaa. Totta kai aina kannattaa vähän tutustua toiseen ensin, mutta lähtökohtaisesti suurin osa pojista on ihan normaaleita ihmisiä jotka myös haluavat ihan tavallista yhdessäoloa, tutustumista ja musan kuuntelua, ehkä jossain vaiheessa myös yhdessä haluttua seksiä.

Vierailija
66/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimiehistä kannattaa pysyä kaukana, samoin mu...limeista. samanlaisrt arvot molemmilla ryhmillä. Monessa uusia maassa on normaalia olla isossa kaveriporukassa ja tehdä kivoja juttuja yhdessä, Suomessa ei, miehet eivät kykebäne normaaliin kanssakäymiseen. Siksi Suomessa miehet ovat myös yksinäisiä. 

Vierailija
67/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen vanhemman kannattaa opettaa lapsilleen se, että vaikka suuri osa ihmisistä on hyviä niin joukossa on aina niitä joilla heittää päässä ja pahasti. Niin kauan kun et ole varma, että tuntemattomalla on kaikki muumit laaksossa, on syytä suhtautua häneen niin, että ei ole.

Älä ole sinisilmäinen, äläkä päädy uhriksi, mutta älä siitä huolimatta kyynisty, koska valtaosa ihmisistä on silti hyviä.

Vierailija
68/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron aina naiselle, että nyt mennään mun kämpille nussimaan. Ei siellä mitään musaa kuunnella, mutta voit soittaa nahkahuilua, jos haluat.

Vierailija
69/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tuo siis vain tyttöihin ja naisiin? Poika voi ottaa karkkia ja lähteä vieraiden mukaan? Jos liityy myös poikiin, missä iässä se muuttuu niin että vain naisten kuuluu olla varuillaan ja pojasta tulee se joilla on vain oikeuksia? 

Päätä itse. Minulla on vain yksi lapsi ja hän on tyttö. 

Vierailija
70/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tuo siis vain tyttöihin ja naisiin? Poika voi ottaa karkkia ja lähteä vieraiden mukaan? Jos liityy myös poikiin, missä iässä se muuttuu niin että vain naisten kuuluu olla varuillaan ja pojasta

Se ei ollut se juttu, vaan se, missä vaiheessa pojasta tulee saalistaja ja miksi? Jos pikkulapsivaiheessa myös poikien tulee olla varuillaan, mihin se katoaa aikuisena ja miksi ajatellaan että on ok tehdä pahaa vain koska on mies? Luulisi jotain empatiaa toista kohtaan muustuvan mieleen siitä kun oli itse lapsi ja piti pelätä vieraita. Harvemmin kuitenkaan naiset toimivat kuten miehet. 

Vierailija
71/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron aina naiselle, että nyt mennään mun kämpille nussimaan. Ei siellä mitään musaa kuunnella, mutta voit soittaa nahkahuilua, jos haluat.

Hyvä, pidä toi,, saat varmaan helposti seuraa. 

Vierailija
72/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen olettamus, että kylään tai jatkoille menoon sisältyisi automaattisesti seksiä. Ei tietenkään sisälly. Jos haluat ihmisen luoksesi harrastamaan seksiä, mikset kysy: "tulisitko luokseni harrastamaan seksiä?" Miksi kysyt: "tulisitko luokseni kuuntelemaan musiikkia?". Silloinhan suunnitelmana on musiikin kuuntelu. Eikä sekään ole pakollista, jos mieli muuttuukin tai musiikkimaku ei kohtaa. 

Tämän täytyy olla trolli tai sitten joku on todella vieraantunut ihmisten maailmasta ja normaalista elämästä. 

Onkohan se tämä some ja etäily ja muu vieraantuminen muista ihmisistä, kun tuntuu, etteivät jotkut hallitse nykyisin ihan alkeellisintakaan kommunikointia lajitovereidensa kanssa.  

Jos pyydät naista tulemaan luoksesi harrastamaan seksiä, hän luultavasti kieltäytyy. Naista voi pyytää kuuntelemaan musiikkia vaikka miehen oikea tarkoitus o

Jos nainen haluaa kanssasi seksiä, niin kyllä hän tulee ilman valehtelua.

Ja kuuntelemaan musiikkia? Oikeesti?

Vierailija
73/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen isä ei ole opettanut pojalleen, että vain molemminpuoleisesta suostumuksesta pannaan?

Vierailija
74/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vaan? :D ja miehet valittaa kun on vaikea saada naista.

Itse ainakin arvostan tätä rehellisyyttä ja olen sanonut sen myös näille ehdotteleville itselleen. Joskus lähtenytkin muutenkin ok tyypin mukaan. Enemmän mä teitä arvostan kuin niitä, jotka koittaa yli-imelien kehujen (joita jaellaan kaikille) ja parisuhdeunelmoinnin kera pokailla vaikka kaikki tietää mitä ne haluaa. Miksi naista pitää pitää tyhmänä? Kyllä mekin seksistä tykätään eikä meitä tarvitse huijata.

Itse haluan tosin sitä musiikkiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme