Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettavatko jotkut naiset oikeasti tyttärilleen, että miehen luo voi mennä ihan vaan kuuntelemaan musiikkia?

Vierailija
26.11.2024 |

Tai baarista vielä yksille ilman, että pannaan suostumuksella tai ilman?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista en lähtisi kenenkään luo enkä baareile. Monen miehen kanssa olen kuunnellut musiikkia, vaeltanut metsissä ym.

Vierailija
2/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista saa nykyään enää opettaa, se on miesvihaa. Eivät kaikki miehet r*iskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään opetan ettei kannata olla missään tekemisissä vaan hankkia lapset ilman miestä

Vierailija
4/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo on suomen laki. Edes yksityisasunto tai humalatila ei oikeuta seksuaalirikokseen

Opettavatko jotkut miehet pojilleen, että laki ei päde yksityisasunnoissa? Tai ei kosketa naisia?

Vierailija
5/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti, että kannattaa pysyä kaukana miehistä. Olisi pitänyt kuunnella.

Vierailija
6/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut että miehet on pahoja ja niiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Että isänsä on 1 miljoonasta kun on hyvä mies, suurin osa miehistä on kammottavia hirviöitä jotka r** ja t** säälimättä.

Vierailija
7/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa voi mennä pyydettäessä mihin vaan jos se sopii miehelle. Minua ei noin vain kuitenkaan ratkaista, olen sen verran mysteerimies, että tovi menee sitä vyyhtiä selvittäessä. Vain kaikkein neroimmat etsijättäret selvittävät minut... ehkä. En kerro.

Vierailija
8/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama asia kuin, että vittuilu ei oikeuta ketään lyömään ja se on laissa kielletty eikä uhri ole koskaan syyllinen. Kannattaako silti mennä nakkarijonoon huutelemaan 03 umpikännissä on toinen juttu.

Vierailija
9/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettamisista en tiedä mitään, mutta sinkkuaikoina monet kerrat mentiin eri naisten kanssa baarista jomman kumman kotiin, eikä siellä mitään kovin säädytöntä tehty. Juteltiin, pussailtiin ja nukuttiin.

Usein naiset kysyivätkin, että "voidaanko me vain nukkua?", mikä on toki sinällään kohteliasta, mutta myös aika huvittava asia laittaa kysymyksen muotoon. Ihan kuin siihen voisi vastata, "Ei käy!". 🥶

Vierailija
10/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei pidä kertoa omaa puhelinnumeroaan, ei työpaikkaansa, ei oikeaa nimeään eikä varsinkaan sukunimeään, osoite ja numero kannattaa salata. Kannattaa tavata julkisella paikalla mikä on turvallinen, osoitettaan ei pidä kertoa, esim taksistakin kun jää pois niin jää vaikka naapuritaloyhtiön pihalle tai kauemmas jos mahdollista. Kotiin ei ikinä kutsuta miestä. Näillä pääsee jo hyvään alkuun.

Vierailija
11/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän sama asia kuin, että vittuilu ei oikeuta ketään lyömään ja se on laissa kielletty eikä uhri ole koskaan syyllinen. Kannattaako silti mennä nakkarijonoon huutelemaan 03 umpikännissä on toinen juttu.

Miten se meni, nainen pukeutuu miltei alasti, ja suuttuu kun miehet kohtelevat kuin seksiobjektia. Jos mies pukeutuu poliisiksi, ja nainen pyytää poliisilta apua, ja mies sanoo että hän ei ole poliisi, niin nainen suuttuu siitäkin.

Vierailija
12/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ja toimintatapoja on monenlaisia. Ap:n tapa suhtautua maailmaan on vainoharhainen. 

Vierailija
13/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettamisista en tiedä mitään, mutta sinkkuaikoina monet kerrat mentiin eri naisten kanssa baarista jomman kumman kotiin, eikä siellä mitään kovin säädytöntä tehty. Juteltiin, pussailtiin ja nukuttiin.

Usein naiset kysyivätkin, että "voidaanko me vain nukkua?", mikä on toki sinällään kohteliasta, mutta myös aika huvittava asia laittaa kysymyksen muotoon. Ihan kuin siihen voisi vastata, "Ei käy!". 🥶

Yleensä mies rai*kaa tuossa tilanteessa tai lähtee kotiinsa, jos et sitä tiennyt. Ne on ne vaihtoehdot. Jotkut osaa jopa vain nukkua. Hassua, että ajattelit noin, että pahinta olisi vastata "ei käy".

Vierailija
14/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opeteta. Olen opettanut tyttärilleni että pysyvät kaukana kaikista miehistä. Olen opettanut että miehet ovat lähtökohtaisesti kaikki petoja, jotka saalistavat naisia ja lapsia eivätkä pidä näitä missään arvossa. Olen opettanut että miehet ovat väkivaltaisia ja että heitä on syytä pelätä.

Nyt katson ylpeänä, kun tyttäreni opettaa samaa omalle tyttärelleen jonka sai keinohedelmöityksen kautta, koskematta yhteenkään mieheen kumppaninsa (nainen) kanssa.

Vierailija
15/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se meni, nainen pukeutuu miltei alasti, ja suuttuu kun miehet kohtelevat kuin seksiobjektia. Jos mies pukeutuu poliisiksi, ja nainen pyytää poliisilta apua, ja mies sanoo että hän ei ole poliisi, niin nainen suuttuu siitäkin.

Hassua, kun mies pukeutuu uniformuun niin se on mieheltä pukeutumista seksiobjektiksi. Silti harvemmin poliiseja taidetaan ahdistella tai palomiehiä.

Vierailija
16/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa voi mennä pyydettäessä mihin vaan jos se sopii miehelle. Minua ei noin vain kuitenkaan ratkaista, olen sen verran mysteerimies, että tovi menee sitä vyyhtiä selvittäessä. Vain kaikkein neroimmat etsijättäret selvittävät minut... ehkä. En kerro.

Ihan vaan vinkkinä, että naisia ei kiinnosta jahdat miestä kuin kissa hiirtä. Jos mies pyllistää, niin houkuttelee maksimissaan homoseksuaaleja

Vierailija
17/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vinkkinä, että naisia ei kiinnosta jahdat miestä kuin kissa hiirtä. Jos mies pyllistää, niin houkuttelee maksimissaan homoseksuaaleja

Minulle yleensä käy niin, että naiset kaatuvat syliin suoraan joten totta turiset.

Vierailija
18/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mies rai*kaa tuossa tilanteessa tai lähtee kotiinsa, jos et sitä tiennyt. Ne on ne vaihtoehdot. Jotkut osaa jopa vain nukkua. Hassua, että ajattelit noin, että pahinta olisi vastata "ei käy".

No tavallaanhan se olisi pahinta mitä voisi tapahtua, koska käytännössähän se olisi lähtölaukaus raiskaukselle. No joo, tietysti tuo vaihtoehto, että mies lähtisi kotiinsa, mikä ei minulle tullut mieleen.

Kiva on naisen vieressä nukkua.

Vierailija
19/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte yhtä kuumia kolleja kuin minä, äiti lähtisi kilvan mukaan. Tilaa on 3,5 naiselle jos rynkytän hellästi. Rajut menot vaatii sen, että kolmas nainen jää pois.

Vierailija
20/74 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan kahdelle pojalleni, ettei koske suomalaisiin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan