IL: Tapakouluttajalta muistutus vasemmistolaisille: Demokratiassa voi olla eri mieltä asioista
Liittyen tapaukseen missä Magdalena Hai boikotoi linnanjuhlia koska Rydmania syytetty asiasta josta ei koskaan aloitettu edes tutkintaa saatika mitään tuomiota tullut.
Ensinnäkin linnanjuhlat ovat presidentin tilaisuus eivätkä missään yhteydessä siihen kuka on ministerinä. Lopuksi tapakouluttaja muistuttaa vasemmistolaisia:
"Demokratiaan kuuluu se, että ihmiset ovat eri mieltä asioista, ja niitä on oikeus tuoda ilmi, hän toteaa."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/10cd0d0c-44ad-4235-ae73-49f524…
Kommentit (349)
Eri mieltä toki voi olla, kunhan ei valehtele. Kaikki oikeistolaiset kuitenkin valehtelevat. Luulisi tapakouluttajan tietävän, että valehtelu on hyvän tavan vastaista.
Onko hyvätuloiset varanneet matkoja Lappiin?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ne rikkaat miehet ei taida kestovärejä parturissa ottaa, kun leikkasivat naisten ansiosidonnaisen ja sovitellut päivärahat.
Eikö tuo vassarimedia neuvo, miten nainen voi tehdä rahaa voimaantumalla prostituoiduksi.
Tämä on sitten nimenomaan sen vassarimedian ohje!
Vierailija kirjoitti:
Lähde perheesi kanssa Lappiin. Apua ei välttämättä tule, kun ajatte kolarin ja 20 astetta pakkasta.
Itse leikkasitte työttömiltä suojaosan ja 300 euron ansiotulovähennyksen asumistuesta.
Nyt kyllä aivosi vassaroi ihan ylikierroksilla. Näillä asioilla ei nimittäin ole mitään loogista yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ne rikkaat miehet ei taida kestovärejä parturissa ottaa, kun leikkasivat naisten ansiosidonnaisen ja sovitellut päivärahat.
Eikö tuo vassarimedia neuvo, miten nainen voi tehdä rahaa voimaantumalla prostituoiduksi.
Meitä ei kuule oikeistolaiset miehet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde perheesi kanssa Lappiin. Apua ei välttämättä tule, kun ajatte kolarin ja 20 astetta pakkasta.
Itse leikkasitte työttömiltä suojaosan ja 300 euron ansiotulovähennyksen asumistuesta.
Nyt kyllä aivosi vassaroi ihan ylikierroksilla. Näillä asioilla ei nimittäin ole mitään loogista yhteyttä.
On, tossa on linkki.
Sopimuspalokuntalaiset ei välttämättä tule.
Normipalokunnat on vain kaupungeissa.
Sielläpä odotat 20 asteen pakkasessa jumissa kolariautossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy vassarimedian tyrkyttämään prostituution glorifiointiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy vassarimedian tyrkyttämään prostituution glorifiointiin?
Laita linkki väitteellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tossa on linkki.
Lapsi jalasta kiinni autossa ja siellä odotatte 20 asteen pakkasessa.
Mutta pääasia, että saitte leikattua sen suojaosan. Voit sitten lapselle selittää.
Vierailija kirjoitti:
Tapakouluttaja ei puhunut vasemmistolaisista sanaakaan. Ap on siis valehteleva manipuloija.
Ap:een synti taitaa olla polarisaation levittäminen. Siihen kykenee sekä oikealla että vasemmalla olevat puoluekannatuksesta riippumatta.
Me köyhät ei käydä Lapissa joten me ei siellä kolariautossa odoteta.
Joten hyvätuloiset järjesti ongelman itse itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonu samaa monta vuotta, suomalaisille demokratia ja vapaus on sitä että kaikki on samaa mieltä kaikesta ja "väärin"ajattelijat sensuroidaan ja viedään saunan taakke. "Oikea" mielipide on siis median muodostama mielipide, siitä ei saa poiketa tai olet sekopää kenelle voi tehdä mitä vaan. Niinhän se on
Ilmastonmuutos esimerkiksi on tosiasia. Ei mielipidekysymys vaikka kuinka pensa perttejä ja Kremliä kiukuttaa.
Trumppihan tämän vaihtoehtoisen faktan käsitteen lanseerasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tossa on linkki.
Lapsi jalasta kiinni autossa ja siellä odotatte 20 asteen pakkasessa.
Mutta pääasia, että saitte leikattua sen suojaosan. Voit sitten lapselle selit
On sulla selitykset!
Kommunistit = vassarit on tapattaneet planeetalla yli 100M ihmistä.
Voit sitten lapselle selittää...
Vasemmistolaisessa maailmankuvassa jokaisella on oikeus olla heidän kanssaan samaa mieltä tai kansalaistottelemattomuuden tai sakihivutuksen keinoin lähteä aktiivisesti ajamaan sitä, että vielä erimieliset löytäisivät sen ainoan oikean totuuden.
Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Terveisin Ministeri-Wille
Onneksi ei tarvitse lähteä Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 281/283
Laita linkki
KVG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonu samaa monta vuotta, suomalaisille demokratia ja vapaus on sitä että kaikki on samaa mieltä kaikesta ja "väärin"ajattelijat sensuroidaan ja viedään saunan taakke. "Oikea" mielipide on siis median muodostama mielipide, siitä ei saa poiketa tai olet sekopää kenelle voi tehdä mitä vaan. Niinhän se on
Ilmastonmuutos esimerkiksi on tosiasia. Ei mielipidekysymys vaikka kuinka pensa perttejä ja Kremliä kiukuttaa.
Trumppihan tämän vaihtoehtoisen faktan käsitteen lanseerasi.
Tottakai ilmasto muuttuu, mutta me suomalaiset ei olla syypäitä siihen että meillä on sellainen ilmasto kuin nyt sattuu olemaan. Oikeastaan ihmisen vaikutus ilmastoon on melko mitätön. Niin, ilmasto kun on aina muuttunut maapallolla ja tulee aina muuttumaan.
Se tosiasi ei tosiaan muutu että maapallon ilmasto on aina muuttunut. Vai miten meinasit ilmaston pitää vakiona, kun siihen vaikuttaa niin moni tekijä joita ihminen ei kontrolloi.