Deittailu on vaikeeta
Kyllä on vaikeeta, yleensä kiinnostun itse miehenä semmosista naisista jotka eivät minusta, en kai ole heidän tyyppiäni tai jotain, en voi sille mitään, tuntuu vain että helpompi olla kai yksin. Tinderissä ei paljon tule osumia ja sitten jos tulee he poistavat heti.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Nykyää katsotaan kai että miehel on hieno urheiluauto, rahaakin sopivasti ja hyvä palkka.. tavallinen amis ei saa olla ja varastotyöntekijä
Pari päivää sitten just katsoin Yleltä Sarjahuijaria . . . joissa naiset tulivat huijatuksi, kun kumpikin sukupuoli oli saman asian perässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja ihan sama ongelma. Eli kiinnostun miehistä, jotka ei kiinnostu minusta. Eikä tässä ole edes kyse siitä, että ainakaan ulkonäön puolesta kiinnostuisin itseäni huomattavasti korkeamman tasoisista, ulkonäkö ei ole minulle erityisen tärkeää ensinkään. Kun edellisen kerran seurustelin lähes 10 vuotta sitten, mies oli päältä kalju, alle 170 cm pitkä ja ylipainoinen - eikä ulkonäkö ollut ongelma. Mutta minusta kiinnostuu jostain syystä hyvin arvoiltaan ei mun tyyppiset. Esim. olen vihervassari, kasvissyöjä, eräretkeilyhenkinen ulkoilmaihminen. Minusta innostuu usein urbaanit bilettäjätyypit tai sellaiset joille materia on kovin tärkeää, puheet on heti pätemistä omistuksilla, matkoilla, kulturelleilla harrastuksilla yms.
Joo on se vaikeeta.. Itsellä taas niin että vähän kiinnostaa naisen ulkonäkö, tykkään ehkä liian korkeatasoisista naisista jotka ei sitten kiinnostu minusta, mutta hoikat naiset eivät ole makuuni. tykkään vähän pyöreämmästä naisesta.. mutta ilmeisesti mun elämäntyylissä on jotain mikä mättää
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen xxx ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Tämä toimii vain jos olet kaunis tai komea. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki yritykseni lähestyä miehiä on johtaneet torjuntaan. Se yksi joka ei johtanut, johti lyhyeen suhteeseen jossa mies kohteli minua kuin roskaa, joskus muutaman kaljan jälkeen myönsikin, etten häntä yhtään kiihota enkä kiinnosta, mutta kun nyt ei muitakaan ollut tarjolla, niin pillu se on hiirelläkin ja voi mun kanssa vähän aikaa olla samalla kun katselee parempaa. Olipa mieltäylentävää.
Aplla on ristiriitaa kertomuksessaan.Muka ei etsi siroja ja hoikkia ja saa siis pakit tavis?naisilta.Ap selvästi yrittää joka itseään reilummin nuorempia ja kauniimpia(niitä hoikkia)Hakisi oman ikäisiään naisia ja ulkonäöltään samantasoisia niin mätchejä tulee varmasti.Muu ei voi selittää tuota pakkejen saamisia.
Vierailija kirjoitti:
Aplla on ristiriitaa kertomuksessaan.Muka ei etsi siroja ja hoikkia ja saa siis pakit tavis?naisilta.Ap selvästi yrittää joka itseään reilummin nuorempia ja kauniimpia(niitä hoikkia)Hakisi oman ikäisiään naisia ja ulkonäöltään samantasoisia niin mätchejä tulee varmasti.Muu ei voi selittää tuota pakkejen saamisia.
No mulle ei ole iällä niin väliä voi olla paljon nuorempikin. No tietynlaiset kiinnostaa ja painan sydäntä, mutta en vain kiinnosta heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on vaikeaa tuollaisena luuserina.
Olisi mielenkiintoista tietää sanoisitko noin myös mahdollisesti masennuksesta kärsivälle veljellesi, pojallesi, serkullesi?
Olen lukuisia kertoja kysynyt koko ajan jatkuvaan valitukseen kyllästyneenä luuletko, että ihminen josta kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen xxx ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Tämä toimii vain jos olet kaunis tai komea. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki yritykseni lähestyä miehiä on johtaneet torjuntaan. Se yksi joka ei johtanut, johti lyhyeen suhteeseen jossa mies kohteli minua kuin roskaa, joskus muutaman kaljan jälkeen myöns
Eli et pidä itseäsi viehättävänä. Usein tästä syyllistetään ensisijaisesti muita. Ihmiset ovat pinnallisia, tyhmiä, eivät arvosta oikeita asioita ja niin edelleen. Voisimme sen sijaan parantaa itsessämme monia asioita, kuten ulkonäköämme, olemustamme, fyysistä kuntoamme, ryhtiämme, itsevarmuuttamme, sivistystasoamme ja sosiaalisia taitojamme.
Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.
Ja ikäväähän tämä on, enkä puolustele asiaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mut on poistettu 2 kertaa, deittailu on vaan todella vaikeeta
Jengi haluaa että heti olis jotain maatajärisyttävää kipinää! Jos ei,niin seuraava....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii vain jos olet kaunis tai komea. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki yritykseni lähestyä miehiä on johtaneet torjuntaan. Se yksi joka ei johtanut, johti lyhyeen suhteeseen jossa mies kohteli minua kuin roskaa, joskus muutaman kaljan jälkeen myöns
Tällaiset uskomukset vähentävät toimintakykyämme ja edistävät passivoitumista. Jos ei näe perustetta toiminnalle (tai jos ei usko toiminnasta olevan mitään hyötyä), niin ei myöskään toimi. Moni uskomuksiensa vangiksi jäävä ihminen suosii mieluummin liialliseksi yksinkertaistettua totuutta kuin hyödyllisyyttä. Näin hän tuomitsee itsensä epäonnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa on aina olemassa myös riski. On aina mahdollisuus, että tulemme torjutuiksi ja se taas tuntuu todella pahalta. Siksi moni odottaa ja odottaa, että toinen osapuoli ottaa sen riskin puolestamme. Tai, että jotenkin maagisella tavalla suhteen molemmat osapuolet pystyvät viestimään kiinnostuksestaan samanaikaisesti, ihan kuin elokuvissa!
Sanon nyt jotain mitä ei ainakaan tänä päivänä saa sanoa, syyllinen olet sinä itse.
Usein hirveän pinnallista koko deittailu. Elätellään toivoa jostain rikkaasta, komeasta/kauniista ja kaikin puolin täydellisestä ihmisestä, jota ei ole olemassakaan. Onneksi olen jo löytänyt omani. Sitä ennen kävin monilla turhilla treffeillä, joista jäi vain paha mieli. Heti kun tapasin puolisoni tunnelma oli erilainen ja vapautunut. Ei mitään painostavaa arviointia tai fiilistä, että olisimme vain ns. lihatiskillä. Rakkaus löytyy ihan muualta kuin loputtomilta vaatimuslistoilta. Se voi sitten yllättää kun se kerran kunnolla iskee, jos pinnallisimmat meistä ovat edes kykeneviä tuntemaan sen syvempiä tunteita. Surullista mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii vain jos olet kaunis tai komea. Itse olen keskinkertaisen näköinen nainen, ja yhtä lukuun ottamatta kaikki yritykseni lähestyä miehiä on johtaneet torjuntaan. Se yksi joka ei johtanut, johti lyhyeen suhteeseen jossa mies kohteli minua
Tällaiset uskomukset vähentävät toimintakykyämme ja edistävät passivoitumista. Jos ei näe perustetta toiminnalle (tai jos ei usko toiminnasta olevan mitään hyötyä), niin ei myöskään toimi. Moni uskomuksiensa vangiksi jäävä ihminen suosii mieluummin liialliseksi yksinkertaistettua totuutta kuin hyödyllisyyttä. Näin hän tuomitsee itsensä epäonnistumaan.
On selvää, ettei passiivinen odotus edistä seuran löytymistä. Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti.
Kerron nyt surullisen faktan. Onnea ei valitettavasti kukaan meille anna. Ei yhteiskunta, eikä toinen ihminen. Kukaan ei ole sitä meille velkaa. Se on löydettävä itse. Ei tämä aikuisuus helppoa ole yhtään kenellekään. Jokainen muukin meistä kamppailee sen kanssa, rakastetaanko minua vai kuolenko yksin vanhainkodin siivouskaapin lattialle.
Paras lähtökohta ihmissuhdetaitojen sekä sosiaalisten taitojen opiskelulle on sen tunnustaminen, että valtaosa ihmisistä on varsin asiallista ja myönteisen neutraalia väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Usein hirveän pinnallista koko deittailu. Elätellään toivoa jostain rikkaasta, komeasta/kauniista ja kaikin puolin täydellisestä ihmisestä, jota ei ole olemassakaan. Onneksi olen jo löytänyt omani. Sitä ennen kävin monilla turhilla treffeillä, joista jäi vain paha mieli. Heti kun tapasin puolisoni tunnelma oli erilainen ja vapautunut. Ei mitään painostavaa arviointia tai fiilistä, että olisimme vain ns. lihatiskillä. Rakkaus löytyy ihan muualta kuin loputtomilta vaatimuslistoilta. Se voi sitten yllättää kun se kerran kunnolla iskee, jos pinnallisimmat meistä ovat edes kykeneviä tuntemaan sen syvempiä tunteita. Surullista mutta totta.
Moni syyttää muita ihmisiä liian valikoiviksi. Tämä on mielestäni kummallinen syytös. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen tai kenen kanssa päädymme harrastamaan seksiä.
En kuitenkaan kiellä, etteikö valikoiminen mene usein liiallisuuksiin. Emme rajoitu etsimään ihmisistä vain kestävän parisuhteen tai hyvän seksin mahdollistavia ominaisuuksia, vaan odotamme, että löytäisimme jonkun täysin ihanteidemme mukaisen ihmisen! Sellaisen löytäminen on ehkä teoriassa mahdollista, mutta tuskin todennäköistä.
Useimmat ovat järkeviä ja osaavat kyllä joustaa epärealistisista odotuksistaan. Kuitenkin monille tämä tuottaa ongelmia. Sen sijaan, että antaisimme itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä, jäämme mieluummin odottamaan jotakuta täydellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni syyttää muita ihmisiä liian valikoiviksi. Tämä on mielestäni kummallinen syytös. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen tai kenen kanssa päädymme harrastamaan seksiä.
Siinä kun jää odottelemaan liikaa aina vain sitä parempaa ihannekumppania niin saattaa olla aika yksinäinen tulevaisuus tiedossa. On toki hyvä valita seuransa, mutta aikuisen ihmisen tulee myös osata joustaa ja suhteuttaa toiveensa todellisuuteen. Tosirakkaus on "sokeaa" ja antaa anteeksi monet inhimilliset epätäydellisyydet. Itse en edes haluaisi olla missään kiiltokuvasuhteessa, jossa kaikki olisi ulkoisesti ihanteellista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen 'selittää' ihan se, että ap ei kiinnosta ketään naista ja silloin tulee auttamatta pakit, koska yksipuolinen into ei riitä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei ole iällä niin väliä voi olla paljon nuorempikin. No tietynlaiset kiinnostaa ja painan sydäntä, mutta en vain kiinnosta heitä
Jos iällä ei oikeasti olisi väliä voisi olla paljon vanhempikin, mutta ikä on taas vain yksi tärppi ja sekin toimii kahdensuuntaisesti jos on toimiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuitenkin painavat sydäntä, outoa
Ehkä painoivat kännissä, läpällä tai vahingossa. Tai tuli kaksi-kolme mätsiä, joista poistivat vähemmän kiinnostavat. Se on tykkäys, ei kosinta.
Moni ei asialliseen aloitusviestiin vastaa mitään,mutta eivät kuitenkaan poista matchiakaan! Mikähän siinä takana?
Laitat liian tylsän viestin. Kokeile tuosta:
Kyllä vaikeeta on kun pitää aina aloittaa uusi ulinaketju kun edelliseen ei taaskaan tullut haluttuja hyysäysvastauksia.
Juu jos ei deittailu tuota tulosta ei saa naiselta kiinnostusta, niin paree olla yksin
Olen eri, mutta sanoisin, jos hän jankkaisi asiaa vuosikausia eri nettifoorumeilla.