Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu on vaikeeta

Vierailija
26.11.2024 |

Kyllä on vaikeeta, yleensä kiinnostun itse miehenä semmosista naisista jotka eivät minusta, en kai ole heidän tyyppiäni tai jotain, en voi sille mitään, tuntuu vain että helpompi olla kai yksin. Tinderissä ei paljon tule osumia ja sitten jos tulee he poistavat heti.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen ollutkaa hoikkien mallipimujen perässä

Vierailija
22/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietynlaiset kiinnostavat joo, mutta olen vähän huomannut etten niitäkään kiinnosta tai saan pakit tai hetken jutellaan baarissaki kunnes hävitään pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaikeaa, varmaankin useimmille. Toisilla on sitten niin hyvät taidot deittailuun ja riittävästi viehätysvoimaa, että ei se heille ole vaikeaa.

Omasta mielestäni on koko homman suola, että se on vaikeaa. Mitä itua siinä olisi, jos kotiovella olisi innokas jono morsianehdokkaita.

No tätä se on naisille ja siksi se ei kiinnosta. Lisäksi kun miehet eivät oikeasti tuo mitään lisäarvoa naisen elämään, niin miesten profiilit ovat vähän kuin roskapostia. Mutta jos ne eivät ole tinderissä, niin sitten ne häiritsevät kadulla, joten pienempi paha baitata tinderissä kuin joutua ahdistelluksi kadulla. Todellisuudessa vaikka deittiapplikaatiossa olenkin, pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, että koskaan rakastuisin siittäjäkoiraaseen. Aika paljon henkistä ja moraalista kehitystä saisitte tehdä, jotta suhde olisi mahdollinen

Ei tuossa nyt kauheasti ole logiikkaa. Ei se tinderissä hunajoiminen kuitenkaan pelasta kadulla tapahtuvilta lähestymisiltä.

Toisaalta miksi edes olla heteronaisen profiililla siellä tinderissä, jos halveksii miehiä?

Vierailija
24/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä naisista tulleet vain enempi vaativampia mitä ennen

Vierailija
25/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri, eilen ensitreffit a...

Vierailija
26/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää deitamisesta miehet kivoja kavereina muuhun en heitä tartte

Vierailija
27/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä näin pitkänä 190 cm miehenäkin pääsi paremmin treffeille, enää ei

Vierailija
28/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää katsotaan kai että miehel on hieno urheiluauto, rahaakin sopivasti ja hyvä palkka.. tavallinen amis ei saa olla ja varastotyöntekijä

Vierailija
29/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä Allu töihin, niin saat  velkojasi lyhennettyä.

Vierailija
30/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuitenkin painavat sydäntä, outoa

Ehkä painoivat kännissä, läpällä tai vahingossa. Tai tuli kaksi-kolme mätsiä, joista poistivat vähemmän kiinnostavat. Se on tykkäys, ei kosinta. 

Moni ei asialliseen aloitusviestiin vastaa mitään,mutta eivät kuitenkaan poista matchiakaan!  Mikähän siinä takana?

Vierailija
31/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuitenkin painavat sydäntä, outoa

Ehkä painoivat kännissä, läpällä tai vahingossa. Tai tuli kaksi-kolme mätsiä, joista poistivat vähemmän kiinnostavat. Se on tykkäys, ei kosinta. 

Moni ei asialliseen aloitusviestiin vastaa mitään,mutta eivät kuitenkaan poista matchiakaan!  Mikähän siinä takana?

Mut on poistettu 2 kertaa, deittailu on vaan todella vaikeeta 

Vierailija
32/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen xxx ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Vierailija
33/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vähäki piti jotain deittiprofiilia niin naisetki vastas tai joku otti yhteyttä.. jopa aika nopeesti pääsi treffeille

Vierailija
34/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan kuolaamiseen. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen xxx ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Ei se ennen ollutkaan, näin alle 40 v miehenä se on nykyään todella vaikeeta 

Vierailija
35/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on vaikeaa tuollaisena luuserina.

Olisi mielenkiintoista tietää sanoisitko noin myös mahdollisesti masennuksesta kärsivälle veljellesi, pojallesi, serkullesi?

Vierailija
36/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain tutkimuksen jonka väittämän mukaan enää noin 8% käyttää Tinderä? Ei ole ihmekään ettei sieltä löydä. 

Vierailija
37/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain tutkimuksen jonka väittämän mukaan enää noin 8% käyttää Tinderä? Ei ole ihmekään ettei sieltä löydä. 

Sielä on aika överinaisia tai lähinnä hoikkia ja missin näkösiä, itse tavallinen mies en saa osumia, en kai heille kelpaa

Vierailija
38/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ennen ollutkaan, näin alle 40 v miehenä se on nykyään todella vaikeeta 

Me siis eletään nyt jossain eri ajassa? 😂

Vierailija
39/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ihan sama ongelma. Eli kiinnostun miehistä, jotka ei kiinnostu minusta. Eikä tässä ole edes kyse siitä, että ainakaan ulkonäön puolesta kiinnostuisin itseäni huomattavasti korkeamman tasoisista, ulkonäkö ei ole minulle erityisen tärkeää ensinkään. Kun edellisen kerran seurustelin lähes 10 vuotta sitten, mies oli päältä kalju, alle 170 cm pitkä ja ylipainoinen - eikä ulkonäkö ollut ongelma. Mutta minusta kiinnostuu jostain syystä hyvin arvoiltaan ei mun tyyppiset. Esim. olen vihervassari, kasvissyöjä, eräretkeilyhenkinen ulkoilmaihminen. Minusta innostuu usein urbaanit bilettäjätyypit tai sellaiset joille materia on kovin tärkeää, puheet on heti pätemistä omistuksilla, matkoilla, kulturelleilla harrastuksilla yms. 

Vierailija
40/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää deitamisesta miehet kivoja kavereina muuhun en heitä tartte

Täysin oma valintasi, eikä minulla ole mitään sitä vastaan.

Toivon että et kuulu niihin jotka marisevat kun minä deittailen ulkomailla, ulkomaalaisten naisten kanssa.