Huh tulipa reipas olo! Kävin 40 minuutin lenkillä ja tein puolen tunnin joogan!
Kommentit (27)
Bra jobbat!! :) Ite tulin vasta töistä ja huomenna taas 6:30 herätys töihin 🙄
Miksi kerrot siitä muille? Oletko niin lapsellinen, että odotat kehuja?
Kiva kun jollekin tulee hyvä olo liikunnasta. Minulle ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä sada?
Sataa, mutta en antanut sen haitata. Ap
Kävely on kyllä turhinta mukaliikuntaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän koittaa innostaa muita...? Tää oli kiva positiivinen aloitus. Iloitsen että jollain menee hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
En. Olen viime aikoina rypenyt elämäni pohjamudissa, joten tuntui hyvältä reippailla. Olen aidosti ylpeä itsestäni. Olen iloinen, että jaksoin lähteä lenkille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä joogaa teit btw? :)
Katso YouTubesta Dia-Yoga! Siellä on paljon hyviä joogavideoita! Suosittelen! Ap
Hienoa liikunta parasta mielenterveyden kannalta. Veri kiertää ja hengitys rentouttaa. Jatka samaan malliin!
Minä taas olen iloinen, että olen tänä syksynä oppinut nauttimaan hikiliikunnasta sisätiloissa. Tähän asti kuvittelin olevani ulkoilija ja hikiliikunnan inhoaja, avanto tuntui paljon luontaisemmalta. Mutta hikirääkistähän tulee vielä enemmän endorfiineja 😀
Täällä on tullut jäävettä. Monta päivää huono sää.
Minäkin juoksen tunnin 5krt viikossa plus sunnuntaisin 2 tuntia. 😊
Kyllä siihen jää koukkuun. Kilometrejä tulee viikossa yleensä 40-70, riippuen viikon painotuksesta. Juoksu hyvä harrastus!
Hienoa, mutta entäs peräpää? Pörähtelikö?😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä joogaa teit btw? :)
Katso YouTubesta Dia-Yoga! Siellä on paljon hyviä joogavideoita! Suosittelen! Ap
Tänks. Mun ikisuosikki on Yoga with Adriene, mut toki muutkin vinkit tervetulleita. Ihanaa että voi joogata omassa rauhassa kotoa poistumatta <3 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen viime aikoina rypenyt elämäni pohjamudissa, joten tuntui hyvältä reippailla. Olen aidosti ylpeä itsestäni. Olen iloinen, että jaksoin lähteä lenkille. Ap
Kynsikö katkesi?
Vierailija kirjoitti:
Kävely on kyllä turhinta mukaliikuntaa ikinä.
Kävelylenkkikin on kropalle paljon parempi kuin sohvalla löhöily
Hyvä sinä :)