Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestenvälinen seksi on naisille turn-off?

Vierailija
25.11.2024 |

Olen mies ja välillä leikitellyt ajatuksella että kokeilisin seksiä miehen kanssa. On kuitenkin käynyt selväksi, että suurin osa naisista ei katsoisi tuollaista asiaa hyvällä miehen historiassa. Pitäisi siis salata se kokeilu, jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan jos naisella olisi ollut naisen kanssa seksi- tai parisuhde. Luulen ettei yleisesti muillakaan miehillä olisi ongelmaa asian kanssa. Miksi asia on näin epätasa-arvoinen, kertokaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaan on hyvä pitää naisia vähän kilpailutilanteessa, etteivät kuvittele liikoja. Eli just se, että voi harrastaa mukavaa seksiä muidenkin sukupuolten ja ihmisten kanssa, tietoisuus siitä tekee monille naisille hyvää!

Pelkästään jos sen tajuaminen, ettei se p***u ole ihan ainoa spesiaalijuttu ja moni muu on innokaampi ja osaavampi vaikkapa oraali/anaaliseksissä! <3

Vierailija
22/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kiintoisa juttu, että suurin osa miehistä on vain iloisia naisensa puolesta, jos tämä on biseksuaali ja saattaisi jopa mielellään lähteä mukaan naistenkin kimppajuttuihin ja näistä miehistä tietty tosi moni itsekin pbiseksuaali. Tosi monilla naisilla sitten ihan päinvastoin. Näillä naisilla huono itsetunto, omistushalua, seksikielteisyys, traumat?

Itse biseksuaalinan naisena en kyllä ikinä ottais heteromiestä, jos hänelle miesten välinen olisi joku ongelma ja heteromiestä en kyllä ottaisi mihinkään kimppakivaan: turhaa draamaa, usein huonoja seängyssä jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan