Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestenvälinen seksi on naisille turn-off?

Vierailija
25.11.2024 |

Olen mies ja välillä leikitellyt ajatuksella että kokeilisin seksiä miehen kanssa. On kuitenkin käynyt selväksi, että suurin osa naisista ei katsoisi tuollaista asiaa hyvällä miehen historiassa. Pitäisi siis salata se kokeilu, jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan jos naisella olisi ollut naisen kanssa seksi- tai parisuhde. Luulen ettei yleisesti muillakaan miehillä olisi ongelmaa asian kanssa. Miksi asia on näin epätasa-arvoinen, kertokaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä ja hanki itsellesi miespuolinen kumppani, joka osaa oikeasti rakastaa ja tyydyttää sinut!

Vierailija
2/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tilivelvollinen aiemmista seksikokemuksistaan, joten en näe siinä mitään ongelmaa, että jättäisit vain kertomatta asiasta, jos päädyt naisen kanssa suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Ei minua häiritsisi jos miehelläni olisi mieskokemuksia. Voisi olla itseasiassa aika kiihottava ajatuskin.

Vierailija
4/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lehmä ja hanki itsellesi miespuolinen kumppani, joka osaa oikeasti rakastaa ja tyydyttää sinut!

Suksi sinä hinaaaja Widduunn. Kutsutko äitiäsikin lehmäksi?

M27

Vierailija
5/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on melkeinpä päinvastoin. Monelle naiselle se on todellinen turn-on.

Vierailija
6/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysin väärässä. Suurin osa naisista rakastaa MxM juttuja. Mun oma mies ei vaan suostu kokeilemaan. 

Vierailija
7/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaista.

tietenkin ne puumat jotka pörrää.. kaikkialla.

-

nuo kaikki kaikki vaaralliset:

"Rohkeat naiset jotka tykkäänauttii ja himoitsee antaapersepanoja" -  voisi olla vielä alaotsikossa: 

(Kylpymättömätnuoret puumattaretsaalistavat setämiehiä.. ;))

Vierailija
8/22 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useimmille miehillekin.

Vierailija
9/22 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt haluaa kieltää miehiltä kaiken hauskan!

Vierailija
10/22 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kerrankaan ole huomion keskipisteenä eivätkä kestä sitä.

Vierailija
11/22 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naiset sitä kiellä!

Vierailija
12/22 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homolla heikko itsetunto, onko?

M48, vittuilija

Vierailija
13/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun se on 98% miehistäkin turn-off....on niin marginaalista verrattuna esim. naisten välisiin suhteisiin. Reilusti yli puolet naisista on ainakin teininä harrastellut intiimejä juttuja tyttökavereidensa kanssa.

Vierailija
14/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ällöttävää jos toinen mies nussis perseeseen ja vielä ällöttävämpää ja noloa jos joku nainen katsoisi sitä.

Vierailija
15/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska homoilu ei heteroita kiinnosta.

Vierailija
16/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä luonnottomana. 

Vierailija
17/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystäväsi haluaisi panna vieraita miehiä olisiko se sallittua?

Ehkä naisille se vieraiden kanssa paneminen ei vain sovi, on se mies, nainen tai farmieläin, jos ollaan parisuhteessa niin sitten ei harrasteta seksiä muiden kanssa.

Vierailija
18/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukavaa puuhaa ja tällä tiedolla voi hyvin karsia heikot ja tiukkapipoiset naiset pois elämästään. :)

Tosiaan kukaan ei ole tilivelvollinen seksuaalihistoriastaan uudelle kumppanille, mikäli ei itse halua jakaa: itsellä paljon kokemuksia kimppakivoista, miehistä transmiehistä ja -naisista. Ihan loistavia muistoja ja en edes harkitsisi vakavaan suhteeseen naista, jolle tämmöinen olisi kauhistus. Toivottavasti on itsekin vipeltänyt ja nyt voidaan touhta yhdessä muidenkin hyvien tyyppien kanssa! <3

Maksullisiakin olen joskus yhdessä elämänvaiheessa harrastanut aika paljon, niistä en ole kyllä kertonut. Tuntuu olevan vieläkin suurempi tabu nimittäin. :o

Mulla satoja seksikumppaneita ennen tätä suhdetta, aina suojautunut hyvin eikä tauteja! :***

Vierailija
19/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni ainakin piti kiihottavana kun kerroin lapsuuden kimpparunkuista, ja siitä kun otin 14-kesäisenä serkkupojalta suihin. Jos nykyään harrastaisin seksiä parisuhteen ulkopuolella, olisi tämä varmasti turn-off

Vierailija
20/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mukavaa puuhaa ja tällä tiedolla voi hyvin karsia heikot ja tiukkapipoiset naiset pois elämästään. :)

Tosiaan kukaan ei ole tilivelvollinen seksuaalihistoriastaan uudelle kumppanille, mikäli ei itse halua jakaa: itsellä paljon kokemuksia kimppakivoista, miehistä transmiehistä ja -naisista. Ihan loistavia muistoja ja en edes harkitsisi vakavaan suhteeseen naista, jolle tämmöinen olisi kauhistus. Toivottavasti on itsekin vipeltänyt ja nyt voidaan touhta yhdessä muidenkin hyvien tyyppien kanssa! <3

Maksullisiakin olen joskus yhdessä elämänvaiheessa harrastanut aika paljon, niistä en ole kyllä kertonut. Tuntuu olevan vieläkin suurempi tabu nimittäin. :o

Mulla satoja seksikumppaneita ennen tätä suhdetta, aina suojautunut hyvin eikä tauteja! :***

Olen todella rento ihminen mutta mies joka harrastaa seksiä miesten kanssa ei vain oikein kiihota seksuaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä