Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit aamuyöheräilyyn, kiitos!

Vierailija
25.11.2024 |

Olen alkanut heräillä stressin takia aamuöisin 56 aikaan ja asia alkaa käymään hermon päälle ja stressaamaan lisää. Lisäkierroksia ärsytykseen tulee siitä, että heti heräämisen jälkeen tulee kunnon stressipiikki (hikoilua, syke nousee, kroppa jännittyy, koko setti...), eikä uudelleen nukahtaminen yleensä onnistu.

Kertokaas palstalaiset parhaita vinkkejänne avuksi! Terveelliset, säännölliset elämäntavat ovat jo käytössä, kofeiini ja alko poistettu jne jne. Valitettavasti stressin aiheille (elämä & kuolema) ei oikein voi mitään tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile joskus ihan perinteistä lampaiden laskemista. Joskus olen lukenut että aivoihin mahtuu vain yksi ajatus kerrallaan. Kun täyttää aivot jollain asialla joka ei saa aikaan mitään stressireaktiota, ei se ainakaan haittaa. Jos itse valvon yöllä, yritän keskittyä hengittämään rauhallisesti ja laskemaan mielessäni hitaasti ylös tai alas. Samalla yleensä keskityn yhteen osaan kehosta kerrallaan ja rentoutan sen tietoisesti. Siirryn järjestelmällisesti yhdestä osasta toiseen ylhäältä alas. Joskus huomaan jännittäväni esimerkiksi päätä tai niskoja kovastikin. 

Ei se aina auta. Joskus voisin laskea maailman tappiin nukahtamatta. Mutta joskus, joskus se auttaa. 

Vähän sama täällä, mutta mä maalaan lauta-aitaa... eli siis kuvittelen mielessäni maalaavani pensselillä ylös ja alas, ylös ja alas... jne.

Vierailija
22/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään aina kolmen hujakoilla ja nousen ylös. Aamuyön tunnit ovat parhaita. 

Tosin nukahdan kahdeksalta illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä