Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on tulla loukatuksi?

Vierailija
24.11.2024 |

Kysyn ihan tosissani. Kuvailkaa minkälaista se on, miltä se tuntuu, missä se tuntuu, miten se tuntuu, jne. Kuvailkaa sitä ihan niin tarkasti ja pitkälti kuin vain suinkin voitte. Kiitos teille. Minua kiinnostaa kuulla pikkutarkkoja "loukatuksi tulemisen" kuvailuja.

Ja siis tuolla "loukatuksi tulemisella" tarkoitan sitä jos sinun "ylpeyttä loukataan" tai saat osaksesi "epäkunnioitusta" tai saat osaksesi "arvoasi alempaa kohtelua" tai englanniksi "you become insulted" tai... no joo, tossa se kai olikin. On useita asioita tai ihmisiä jotka tavalla tai toisella "loukkaavat" sinua. Joku tekee jotain loukkaavaa - se loukkaa sinua - sinä loukkaannut. Siinä se.

Englanniksi tuo "loukkaus" on "insult". En jaksa googlata mitä se muilla kielillä on. Minkälaista on joutua "loukkauksen uhriksi"?

Kysyn koska ihan oikeasti en tiedä. Minulla ei ole tuosta yhtikäs mitään omaa kokemusta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miltä kantilta haluat asiaa tarkastella. 

Sinun kannattaa kuitenkin uskoa se, että siitä ei seuraa mitään sellaisia tunteita, jotka olisivat hyviä sitä loukkaajaa kohtaan. Ja jos haluat välttää aiheuttamasta kipua ja pitää ihmissuhteet hyvinä, jätät toisten loukkaamisen tekemättä. 

Kyllä niitä kaikestaloukkaantujia riittää. Ei niiden kanssa voi pitää hyviä suhteita ikinä missään millään lailla.

Jos et tervehdi jotain ventovierasta kaupungilla niin hän loukkaantuu niin pahasti että hän toivoo että sinä kuolisit. Siinä se loukkaantuminen, semmosta se on.

Jos et tervehdi ventovierasta niin vika ei ole sinussa, sinä et ole loukkaaja. Vika on siinä ventovieraassa, hän on se loukkaantuja. Syyttäköön itseään! Paitsi että ei osaa. Kaikestaloukkaantujat eivät ikinä osaa syyttää itseään. He osaavat vain syyttää kaikkia muita. Luuserit osaavat loukkaantua, luuserit osaavat syyttää kaikkia paitsi itseään, luusereita satuttaa se kun heitä ei tervehditä.

Jatkossa jätän "toisten loukkaamisen tekemättä"? Eli jatkossa tervehdin kaupungin kaduilla kaikkia satoja tuhansia ventovieraita jotka eteeni ilmestyvät`? No enpä tervehdi! Jos he loukkaantuvat niin se on heidän ihan oma ongelmansa. Menkööt kotiin kasvamaan aikuisiksi! Kasvakaa aikuisiksi niin jotenkin ihmeellisesti kestätte sen jos ventovieraat eivät tervehdi teitä! MENKÄÄ KOTIIN KASVAMAAN AIKUISIKSI jos teitä loukkaa se kun teitä ei tervehditä! LUUSERIT!

Jos ei saa tervehdystä niin se ei tuota KIPUA. Jos saa nyrkistä turpiin niin se tuottaa KIPUA. Jos joku ihminen kokee että tervehtimättä jääminen tuotti kipua, niin se tarkoittaa ainoastaan sitä asiaa että se henkilö on vakavasti täysin aidosti luonnevikainen persoonallisuushäiriöinen eli NARSISTI. Ja tarvitseeko narsisteja ottaa huomioon, tarvitseeko heidän tunteitaan tai ajatuksiaan tai tekojaan ottaa huomioon? No ei tarvitse. Koska narsisteilla ei ole yhtikäs mitään väliä.

Vierailija
22/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä sinusta tuntuu vaikka jos näet hyvän kaverisi jonkun muun kanssa yrität moikata häntä ja kaveri ei olekaan esim. tuntevinaan sinua?  Mikä se sinun tunnetila silloin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tuntenut oloni arvottomaksi, kun mua ollaan loukattu. Mä raivoon silloin sisäisesti. Tekisi mieli itkeä ja kuvittelen, että ansaitsen tulla tapetuksi mitä kiduttavimmalla tavalla.

Mutta onneksi se on ohi menevä fiilis.

Toivottavasti pääset tuosta. Et todellakaan ansaitse tulla tapetuksi, et edes loukatuksi. Ja suuntaa se suuttumus siihen loukkaajaan, kuvittele tappavasi hänet. Se tekee psyykeellesi parempaa ja energia kohdistuu oikeaan suuntaan. 

Vierailija
24/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä sinusta tuntuu vaikka jos näet hyvän kaverisi jonkun muun kanssa yrität moikata häntä ja kaveri ei olekaan esim. tuntevinaan sinua?  Mikä se sinun tunnetila silloin on.

Häpeä, arvottomuus, pettymys, luottamuksen rikkoutuminen, suuttumus, epäusko.

Vierailija
25/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tunnepitoista suhdetta johonkin ihmiseen? On eri asia saada joltain sellaiselta huonoa kohtelua kuin joiltain random öykkäriltä

Huonoa kohtelua? Siis kakkakohtelua?

Aikoinaan vierailin Georgian pääkaupungissa Tbilisissä. Päivittäin matkustin metrolla. Siellä oli joku jengi. Jotain nuoria huligaaneja, nuoria miehiä. Ehkä kolme tai neljä. He vain kuljeksivat päivät pitkät ympäriinsä metrolla. Ja siellä he kakkakohtelivat kaikkia. Tönivät, löivät, potkivat, sylkivät päälle, heittelivät tavaroita,... ihan silkka huligaanijengi. Siellä metrossa piti vain olla hiljaa, piti vain saada kaikki nyrkiniskut kasvoihinsa, piti vain saada kaikki syljet päällensä, ja kunhan vihdoin metromatka oli ohi niin saattoi poistua sieltä ja palata turvassa kotiin/hotelliiin/työpaikalle tms. No eipä mulla nyt ollut mitään tunnepitoista suhdetta niihin huligaaneihin, kuten ei kenelläkäään muullakaan ollut! Ne oli vaan öykkäreitä joita vaan välteltiin niin paljon kuin voitiin.

Kenelläkään ei ikinä ole tunnepitoista suhdetta kakkaihmisiin. Ei ikinä. Ei kenelläkään.

Minulla on tunnepitoinen suhde ainoastaan hyviin ihmisiin. Ja yksikään hyvä ihminen ei ikinä kakkakohtele ketään. Ei ikinä. Ei yksikään. Ei yhtään. Yksikään hyvä ihminen ei ikinä kakkakohtele minua eikä ketään muutakaan. Ainoastaan heihin minulla on tunnepitoinen suhde.

Minä en luo tunnepitoista suhdetta metrohuligaaneihin. Kukaan ei luo! Minä luon tunnepitoisen suhteen ainoastaan hyviin ihmisiin. Kaikki luovat!

ap

Vierailija
26/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma on olemassa jotain ihmeen "loukatuksi tulemista". Minulla ei ole siitä mitään ihmeen kokemusta, minulla ei ole mitään aavistusta mitä ihmettä se on, tuo kuulostaa joltain ihmeen avaruusolioiden ulkoavaruuden hommilta, kuulostaa marsilaisten elämältä. Siksi tein tämän aloituksen. Jotta joku kertoisi minulle asiasta vähän enemmän. Niin että tajuaisin tuosta ihan täysin vieraasta asiasta edes vähän. Koska ilmeisesti tuota ei tapahdu vain mars-planeetalla, vaan tuota tapahtuu myös täällä maapallolla. Kuulemma! Asiasta olen kuullut - mutta asiasta en mitään tiedä. Siksi kysyin - jotta jatkossa tietäisin edes vähän.

ap

Haluaisitko myös, että sinulle tehtäisiin Munsalan kansallispuku ja että tekijä olisi Helsingistä tai Vantaalta? 

Vierailija
27/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ei ole koskaan minulle tapahtunut. Ja jos noin minulle tapahtuisi niin se ei olisi minun "hyvä kaveri" kuten sinä väität. Sinä väität väärin. Koska yksikään "hyvä kaveri" ei ikinä tekisi minulle tai sinulle noin. Yksikään "hyvä ihminen" ei ikinä tekisi kenellekään noin. BUUHUU! Kasva aikuiseksi.

ap

Vierailija
28/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ei ole koskaan minulle tapahtunut. Ja jos noin minulle tapahtuisi niin se ei olisi minun "hyvä kaveri" kuten sinä väität. Sinä väität väärin. Koska yksikään "hyvä kaveri" ei ikinä tekisi minulle tai sinulle noin. Yksikään "hyvä ihminen" ei ikinä tekisi kenellekään noin. BUUHUU! Kasva aikuiseksi.

ap

Eli AP sun maailmassa on hyviä ihmisiä ja kakkaihmisiä eikä mitään muuta? Onko sinulla paljonkin ystäviä?

Vierailija
29/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään noista tunteista ei ole KIPUA. Joten mitä nuo sitten ovat? Miten ne tuntuvat, missä ne tuntuvat, miten ne tapahtuvat, mihin ne aiheutuvat, millä lailla, häh?

VOISKO JOKU NYT IHAN OIKEASTI ALKAA KUVAILLA SITÄ MITEN NUO HOMMELIT IHMISKEHOSSA OIKEIN MUODOSTUVAT? NE MUODOSTUVAT! MUTTA MITEN NE MUODOSTUVAT?

Kipu muodostuu siten että aiheutetaan kipureaktiota keskushermostoon. Sitä se kipu taitaa aikalailla olla. Jos oliolla on (keskus)hermosto niin oliolla on kyky tuntea kipua. Jos oliolla ei ole (keskus)hermostoa niin oliolla ei ole kykyä tuntea kipua. Sitä on kipu. Mutta: mitä on se loukkaantuminen? Se häpeä, arvottomuus, pettymys,...? Missä se muodostuu? Missä? Miten? Millä lailla?

ap

Vierailija
30/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs ne jotka ovat syntyneet vaikka narsistin lapseksi? Kai lapsi luonnostaan yritttää muodostaa tunnepitoisen suhteen vanhempaansa

Vierailija
31/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään noista tunteista ei ole KIPUA. Joten mitä nuo sitten ovat? Miten ne tuntuvat, missä ne tuntuvat, miten ne tapahtuvat, mihin ne aiheutuvat, millä lailla, häh?

VOISKO JOKU NYT IHAN OIKEASTI ALKAA KUVAILLA SITÄ MITEN NUO HOMMELIT IHMISKEHOSSA OIKEIN MUODOSTUVAT? NE MUODOSTUVAT! MUTTA MITEN NE MUODOSTUVAT?

Kipu muodostuu siten että aiheutetaan kipureaktiota keskushermostoon. Sitä se kipu taitaa aikalailla olla. Jos oliolla on (keskus)hermosto niin oliolla on kyky tuntea kipua. Jos oliolla ei ole (keskus)hermostoa niin oliolla ei ole

Voisiko joku nyt OIKEASTI kertoa mitä loukkaantuminen on, vai oletteko kaikki KAKKAIHMISIÄ ettekä HYVIÄ IHMISIÄ. Minä siis HALUAN tietää, haluan haluan haluan, ja haluan myös Munsalan kansallispuvun enkä mitään KAKKAPUKUA, ja maksan kyllä jos olet hyvä IHMINEN etkä KAKKAIhminen ja asut VANTAALLA tai Helsingissä. Haluan siis TIETÄÄ koska EN TIEDÄ enkä ymmärrä mistään v*ttuakaan, olen KAKKATYHMÄ t AP

Vierailija
32/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tuntenut oloni arvottomaksi, kun mua ollaan loukattu. Mä raivoon silloin sisäisesti. Tekisi mieli itkeä ja kuvittelen, että ansaitsen tulla tapetuksi mitä kiduttavimmalla tavalla.

Toivottavasti pääset tuosta. Et todellakaan ansaitse tulla tapetuksi, et edes loukatuksi. Ja suuntaa se suuttumus siihen loukkaajaan, kuvittele tappavasi hänet. Se tekee psyykeellesi parempaa ja energia kohdistuu oikeaan suuntaan. 

Kuvittele tappavasi joku ihminen... ja se tekisi sun elämästä jotenkin paremman? Okei... kaikkia mielisairaita tässä maailmassa sitten onkin....

Vierailija
33/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voit tietää etukäteen ketkä ovat hyviä ihmisiä?

Vierailija
34/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli AP sun maailmassa on hyviä ihmisiä ja kakkaihmisiä eikä mitään muuta? Onko sinulla paljonkin ystäviä?

Ei

Vierailija
35/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin ylänuolen, kun yrität auttaa olojani. Silti toi ajatus toisen tap pamisesta on ihan väärä keino. Niin monet ihmiset ovat loukanneet mua, että en kykenisi ajattelemaan narsistiseen tyyliin.

Jos mua loukataan niin itsetutkimiseksi se aina johtaa. Ulospääsyä ahdistuksesta ei oikein löydy kuin itse tuhoisin ajatuksin. Ja vahvistan sanan ajatuksin.

Vierailija
36/36 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko yhtään mitään?

Surua, ahdistusta, iloa, onnea, tyytyväisyyttä tai jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi