Juoko tänään joku alkoholia?
Kommentit (38)
En juo sunnuntaina, Jumalan suoma lepopäivä. Silloin pitää kiittää Herraa ja olla raittiina.
Eihän nyt kukaan alkoholia juo sillä se on mahdotonta. Minäkin juon aina vähintään neljä prosenttista vettä.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai ja maanantai ovat parhaat ryyppypäivät. Perusteluna silloin ottaa eniten päähän. Olen idiootti kun olen selvinpäin.
Tästä inspiroituneena suuntaan välittömästi tien toiselle puolelle Lidliin ostamaan Perlenbacher Speciaalia ainakin kuusi tölkkiä. Cheers
Alkoholi rumentaa ja vanhentaa ennenaikaisesti.
Ei alkoholia sunnuntaisin juoda? Ööh alkoholia juodaan vain perjantaisin ja lauantaisin. Muina päivinä sitä ei juoda
Vain juntit juo muina päivinä
Alkoholia juodaan vain juhlapäivinä. Joka pe ja la alkoholia juovat ovat white trash.
Punaviinistä tein kuuman totin. Lasketaanko se juomiseksi?
Tietenkin jos haluaa. Ei siihen tarvita kenenkään lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta sillä voi juoda puolison hyvän näköiseksi ja se on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ ja minulta kysytään yhä papereita kun ostan olutta. Työpaikalla minua pidetään kesäharjoittelijana. Joten saa vanhentaakin.
Juon vtutukseen kun töitä taas huomenna, ei sunnuntai-iltoja selvinpäin kestä. Mennyt jo yli puoli pulloa viiniä, 1,5 pulloa tarkoitus juoda.
Vierailija kirjoitti:
Join pari pientä lasia valkoviiniä kanan kanssa äsken.
Joiko kanakin?
puoli laatikkoo kaljaa mennyt. menee vielä loputkin laatikosta.
No minä join ja töihin olen huomenaamulla menossa. Ei omaa työntekoani joku yksi edellisenä päivänä nautittu olut haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Join pari pientä lasia valkoviiniä kanan kanssa äsken.
Joiko kanakin?
Sillä on alkoholiongelma. Joi loput valkoviinistä ja vielä huomiseksi varatut saunakaljatkin. Yritti juoda mummolle varatun konjakkipullon mutta ehdin pelastaa sen.
Vierailija kirjoitti:
puoli laatikkoo kaljaa mennyt. menee vielä loputkin laatikosta.
Parempi se on överit kuin vajarit.
En juo. Kohta treeniä ja herkkuruokaa, sitten iltarutiinit. Aamulla on kiva herätä virkeänä ja ei tarvitse pelätä, saako minkä syövän tai taudin alkoholin takia. Varmaan moni muu työtön juo.