Juoko tänään joku alkoholia?
Kommentit (38)
Sunnuntai ja maanantai ovat parhaat ryyppypäivät. Perusteluna silloin ottaa eniten päähän. Olen idiootti kun olen selvinpäin.
Join eilen ja nyt oon krapulassa. Tänään menee päivä sängyn pohjalla.
Äsken join lasillisen valkoviiniä aterian yhteydessä. Jätin eilen sen lasillisen juomatta.
Olin eilen töissä joten huomenna vapaa, miks ei.
Sunnuntai pyhitetään lepopäiväksi. 😴🛌
Miks ei vois juoda? Ei kaikki nääs oo viikonloppuja vapaalla. Mulla alkaa vapaat vasta huomenna.
Monta miljoonaa ihmistä ympäri maailmaa.
Ei ole koskaan ollut minulla viikonpäivästä kiinni. Ihan kuin se juominen olisi jotenkin parempi juttu perjantaina tai lauantaina, kuin sunnuntaina vaikka tiistaina?! Mikä logiikka tuossa on?
Viime sunnuntaina esim. otin. Tänään en ole mitään juonut.
Baarissakin on paljon mukavampaa ja rauhallisempaa sellaisina päivinä kun siellä ei ole niitä perjantain kovien nousukännien vetäjiä iso porukka!
Helena koivu on ulkona kommentoimassa sekä näköjään selänteet
Ei ole amatöörit haittana baarissa, otin 🍺
Vierailija kirjoitti:
Miks ei vois juoda? Ei kaikki nääs oo viikonloppuja vapaalla. Mulla alkaa vapaat vasta huomenna.
Miksi vapaalla pitää juoda alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut minulla viikonpäivästä kiinni. Ihan kuin se juominen olisi jotenkin parempi juttu perjantaina tai lauantaina, kuin sunnuntaina vaikka tiistaina?! Mikä logiikka tuossa on?
Viime sunnuntaina esim. otin. Tänään en ole mitään juonut.
Baarissakin on paljon mukavampaa ja rauhallisempaa sellaisina päivinä kun siellä ei ole niitä perjantain kovien nousukännien vetäjiä iso porukka!
No tuosta olen samaa mieltä, vaikka en juo. Oma lemppari baaripäivä oli aikanaan maanantai. Viimeisessä vaiheessa ennen kuin jäi baarit pois, kävin lähinnä vain maanantaisin. Viikonloput oli mukavan raikkaita sen takia, kun ei ollut kännissä eikä krapulassa.
Vastauksena ap:n kysymykseen, aivan varmasti juo monikin. Ravintola-alalla työskennellessä sunnuntai oli se paras päivä lähteä, näki kollegoja samalla.
T. Baarimestari, joka tosin tämän päivän pyhitti leipomiselle himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vapaalla pitää juoda alkoholia?
Koska se on ainoa laillinen päihde.
Viikonloppu töissä, joten nyt viinilasi kädessä.
Join pari pientä lasia valkoviiniä kanan kanssa äsken.
Aika moni näkyy tuolla striimeissä juovan.
Yhtä hyvä kuin mikä tahansa muukin päivä, muttei oo varaa vasta kuin keskiviikkona.