Miten kieltäydyt juhlista jos ei kiinnosta ?
Jos saa kutsun juhliin joihin ei kiinnosta mennä, miten ilmoitat ettet pääse ?
Yleensä se järjestäjä alkaa kyselee syytä ja keksii ratkaisua että pääsis lähtee. On ärsyttävää
Kommentit (34)
miksi kaikki ehdottaa valehtelua?
Kyllähän sinä pääset. Et vain halua mennä. Kirjoitat näin avauksessa. Miksi kieltäydyt? Miksi ei kiinnosta? Etkö voi iloita hetken toisen juhlahetkestä, jos sinut kutsutaan mukaan?
Älä ihmettele ettei sinua enää sitten kutsuta muutenkaan. Saat mitä tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin mielelläni, mutta olen valitettavasti juuri silloin kipeä.
Höpö höpö. Ei usko kukaan.
No eipä se minua haittaa jos ei kutsuta. Kun en tykkää juhlista muutenkaan. Ja tais olla niin ettei mua meinattu edes kutsua tähänkään kun mut oli lisätty Whatsapp ryhmään vasta myöhemmin kun muut
Vierailija kirjoitti:
Sanon että puoliso ei päästä ja en halua riitaa. Jos puolisokin on kutsuttu, sanon ettei hän halua tulla ja ei päästä minua. Jos kutsuja haluaa jutella puolisoni kanssa, niin sanon ettei kannata kun se varmaan inhoaa sua.
Aika kurjaa maalata puolisosta syyttä joku kontrolloija. En tiedä oliko kommenttisi vähän vitsiksi tarkoittu, kun meni noin yli, mutta yllättävän moni oikeasti tekee tuonkaltaista. Puoliso voi saada siitä kummallisen maineen ja häntä voidaan katso jopa vähän kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että puoliso ei päästä ja en halua riitaa. Jos puolisokin on kutsuttu, sanon ettei hän halua tulla ja ei päästä minua. Jos kutsuja haluaa jutella puolisoni kanssa, niin sanon ettei kannata kun se varmaan inhoaa sua.
Miksi mustamaalaat puolisoasi? Olet niin nössö, ettet voi sanoa ettet halua tulla. Syytät mieluummin muita. Halpamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ei usko kukaan.
Kyllä itsekin ajattelisin että ei vain halua tulla ja valehtelee mieluummin kuin kertoo suoraan. Laskee pisteitä ko. henkilöä kohtaan aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse lavastan kuolemani, muutan toiseen kaupunkiin ja vaihdan nimeni.
Itse toimin näin vuosittaisten sukujuhlien kohdalla.
Vastaan vain että kiitos kutsusta mutta en voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta en pääse. Typerää alkaa selittelee, ja typerää alkaa tivaamaan miksi kutsuttu ei pääse.
Kyllä vaan, aina sama jankkaaminen. Silloinkin kun on oikeasti este päästä.
En voi ymmärtää, että joku alkaisi jankkaamaan. Voiko nolompaa käytöstä ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Töihinkään en voi sopia kun olen lomautettu.
"Valitettavasti en pääse, olen lomautettuna"
Kerran muuan henkilö ei tullut juhliin kun ei tiennyt ketä ja millaisia muut vieraat ovat 😳 Oli kai itse mielestään niin tasokas, että päätti olla altistumatta huonolle seuralle. Myös lapset eivät voineet tulla.
Siitä lähtien välimme ovatkin olleet selvät. En ole enää missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran muuan henkilö ei tullut juhliin kun ei tiennyt ketä ja millaisia muut vieraat ovat 😳 Oli kai itse mielestään niin tasokas, että päätti olla altistumatta huonolle seuralle. Myös lapset eivät voineet tulla.
Siitä lähtien välimme ovatkin olleet selvät. En ole enää missään tekemisissä.
No eihän tuolla välttämättä pahaa tarkoita. Itsellänikin on vaivaantunutta olla juhlissa, jossa en tunne ketään muuta kuin järjestäjän. En ole mikään huippusosiaalinen. Käytännössä vain yritän hymyillä ja katsella kelloa, milloin kehtaan lähteä.
Nämä on niitä kohtia, joissa kutsusta kieltäytymisen syyksi kerrotaan mieluummin olevansa kipeä / mummo kuoli viidettä kertaa, kun rehellisyydestä todennäköisesti loukkaannuttaisiin.