Miten kieltäydyt juhlista jos ei kiinnosta ?
Jos saa kutsun juhliin joihin ei kiinnosta mennä, miten ilmoitat ettet pääse ?
Yleensä se järjestäjä alkaa kyselee syytä ja keksii ratkaisua että pääsis lähtee. On ärsyttävää
Kommentit (34)
Sano, että sulla on kotona luteita etkä halua levittää niitä.
"Kiitos kutsusta, mutta en pääse tulemaan. Onnea juhlapäivääsi!"
"Kiitos kutsusta, mutta en voi tulla." Jos kutsuja käy tinkaamaan syytä, en kerro ellei kyse ole aivan läheisimmistä ihmisistäni.
Ei tule kutsua mihinkään. Voisin sanoa että on korona.
Minulla on valitettavasti sovittua ohjelmaa siinä kohtaa. Ei tarvitse perustella.
Kieltäydyn. Jos kysellään, sattuu just olee ystävän/sukulaisen/työkaverin/harrastuskaverin juhlat. Olen ehtinyt niihin jo ilmoittautua. Tai sit tulen kipeäksi samana päivänä.
Vatsatauti on aina varma. Kunhan muistaa, ettei laita saman päivän aikana mitään postauksia ihanalta luontoretkeltä tai kahvilasta. Siinä voi olla selittelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vatsatauti on aina varma. Kunhan muistaa, ettei laita saman päivän aikana mitään postauksia ihanalta luontoretkeltä tai kahvilasta. Siinä voi olla selittelemistä.
Etukäteen ilmoitat vatsataudista?
Näihin tuli kutsu jo kesällä, joten ei nyt mitään yllättävää ohjelmaa voi siihen keksiä
Pyydän siihen työvuoron. Kotihoidossa saa aina halutessaan tehdä tupkavuoron
Valitettavasti en pääse tulemaan. Olen jo sopinut muuta ohjelmaa.
Töihinkään en voi sopia kun olen lomautettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen ilmoitat vatsataudista?
Miksei, tulisi ainakin selväksi ettei jatkossa tarvitse kutsua 🤔
Kiitos kutsusta! Valitettavasti on aiemmin sovittu meno yhtä aikaa.
Kiitos kutsusta, mutta en pääse. Typerää alkaa selittelee, ja typerää alkaa tivaamaan miksi kutsuttu ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta, mutta en pääse. Typerää alkaa selittelee, ja typerää alkaa tivaamaan miksi kutsuttu ei pääse.
Kyllä vaan, aina sama jankkaaminen. Silloinkin kun on oikeasti este päästä.
Sanon että puoliso ei päästä ja en halua riitaa. Jos puolisokin on kutsuttu, sanon ettei hän halua tulla ja ei päästä minua. Jos kutsuja haluaa jutella puolisoni kanssa, niin sanon ettei kannata kun se varmaan inhoaa sua.
Itse lavastan kuolemani, muutan toiseen kaupunkiin ja vaihdan nimeni.
Just pe sanoin suoraan että en jaksa. Siihen loppui kyselyt kun kaikki tietää millainen duuni mulla on. Tosin tää on harmillista koska olisin halunnut jaksaa, mutta kun kroppa sanoo että ei jaksa niin ei jaksa.
Sanon että olen töissä, se on helppoa kun on päivystysluontoinen työ.