Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut kieltämään lastasi olemasta kaveri jonkun kanssa? Mistä syystä?

Vierailija
24.11.2024 |

Minä jouduin kieltämään ettei saa enää olla erään lapsen kanssa. Lapsen vanhemmat puuttuvat joka ikiseen pieneenkin erimielisyyteen lasten välillä. Kaveri sepittää ihmeellisiä tarinoita vanhemmilleen ja vanhemmat uskoo kaiken. Monta kertaa vanhemmat ovat joko soittaneet tai tulleet oven taakse rähisemään ilman että edes tiedän mistä on kysymys. Kaverin isä on näissä useimmiten asialla ja soittelee jopa lapselleni puheluita jossa haistattelee v*ttua. Tyyliin kuuluu myös ovelle tulo silloin kun en ole kotona, siinä sitten haistatellaan ja haukutaan. Siis ihan mielisairasta käytöstä.

He ovat yksipuolisesti pistäneet lasten välit poikki monta kertaa ja kehottaneet olla pitämättä yhteyttä. Sitten taas jonkin ajan päästä kaveri on oikein kiva ja pyytää ulos. Kaveerataan aikansa kunnes tapahtuu sama juttu. Omat lapseni eivät ole virheettömiä, mutta eivät ole syyllistyneet tekoihin joita tuo kaveri saa päähänsä sepittää. En tiedä miksi lapsi käyttäytyy noin.

Joka tapauksessa olen saanut tarpeekseni ja kieltänyt olemasta tuon kaverin kanssa. Koulussa he näkevät, mutta vapaa-ajalla ei olla tekemisissä. Nuo vanhemmat eivät edes ole mitåän mielenterveysongelmaisia tms vaan ihan työssäkäyviä ihmisiä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lapsi eksyi varastelevaan seuraan ja kun tuli ilmi, oli pakko kieltää. 

Vierailija
2/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ala asteella oli hyvin mt ongelmainen tyttö joka uhkasi tappaa kaikki jotka halusi olla oman lapseni kavereita ja omia lapseni. Oli piirtänyt kaikkia kuvia siitä kun tappaa lapseni. Sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muslimien kanssa lapseni ei leiki.

Vierailija
4/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloiva, varasteleva tyyppi joka ei ollut koskaan väärässä. Loinen, vippaili rahaa yhteensä monta sataa vuoden aikana. "Lainaili" tavaroita. Valehteli. Levitteli perättömiä juttuja. Kerran sain tarpeekseni ihan oman lapsen edun takia. Selvitin todisteet. Toimitin ne hänen "vanhemmilleen" ja kouluun.

Sitten minä olinkin tehnyt kaikenlaista mutta sekin selvisi

Vierailija
5/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli kerran mennyt koulun jälkeen luokkakaverinsa luokse, jota en tuntenut. Soitin hänelle töistä tultuani, niin taustalta kuului aivan hirveää (vanhempien?) örvellystä, kiroilua ja riitelyä. Hain lapsen kotiin ja jouduin sanomaan hänelle, että on parempi, ettei menisi sinne enää. Koulussa en kieltänyt olemasta kaveri.

Vierailija
6/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivu voi tulla ulos ja kommentoida,varo sitä

Vierailija
7/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko monet mielenterveysongelmaiset käy töissä.

Vierailija
8/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää ap kieltää olla sen lapsen kanssa ystävä. Ei se lapsen vika ole että sen vanhemmat on sellasia. Ja Ootko varma että omat lapsesi on viattomia?

Vierailija
9/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään perussuomalaisen perheen lasten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. En halua että lapseni viettää aikaa tulevien rikollisten kanssa.

Vierailija
10/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin omani kiertää ukrainalaiset kaukaa.

Noiden parukoista raikaa ainoastaan sukapisdettiä.

Vierailija
11/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään perussuomalaisen perheen lasten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. En halua että lapseni viettää aikaa tulevien rikollisten kanssa.

Persuperheissä on vakava uskonnollisen kaalintuoksuisen hyväksikäytön vaara.

Vierailija
12/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyyppi joka ei ollut koskaan väärässä.

sekös kismittää

Vierailija
13/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Vierailija
14/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä, vaan jotain pitää ehdottomasti välttää .

Vierailija
15/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapseni entisistä kavereista varasteli lapseni leluja jatkuvasti.

Hänen vanhempansa aina antoivat lelut takaisin ja toikaisivat vaan että "kun meidän linneasta ne oli niin kivoja"

Vierailija
16/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltänyt oman lapsen tapaamasta naapurin lapsia. Heidän äiti kävi minun rapulla huutamassa, että aina kun heidän lapset tekee jotain väärää, se on minun lapsen syytä. Sen äidin mielestä oli ok, että hänen lapset tönii minun lasta, koska minun lapsi oli keksinyt typerän leikin. 

Ihme ja kumma siellä se akka huutaa joka päivä kakaroilleen 🤣 Ehkäpä ne keksii idioottijuttuja ihan ilman minun lapsen avustusta. Harmi kun ei pääse enää yksipuolisesti syyttämään meitä enää.  

Vierailija
17/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltänyt lapsiani olemassa missään tekemisissä muslimien, mustalaisten ja reekeneitten kanssa. Ymmärsivät ja uskoivat. 

Vierailija
18/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kieltänyt lapsiani olemassa missään tekemisissä muslimien, mustalaisten ja reekeneitten kanssa. Ymmärsivät ja uskoivat. 

Varmaan noille lapsille hyvä, ettei tarvitse olla sinun lapsiesi kanssa. 

Vierailija
19/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua, että lapseni on tekemisissä tuollaisen razistiämmän lapsen kanssa.

Vierailija
20/41 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kielsi minua kaveeraamasta yhden pojan kanssa jonka vanhemmat oli pikkurikollisia huijareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi