Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu ja Sirpa Selänteen ulostulo

Vierailija
24.11.2024 |

Koettiin sokkina iltalehden mukaan. Mikä juttu tämä on, voisko joku ystävällinen vähän avata?

Kommentit (213)

Vierailija
121/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teemun syrjähyppelyistä vaiettiin?

Ja Sipen???????

Vierailija
122/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteitä varmaan kiinnostaa todella paljon, mitä palstaa kansoittavat masentuneet ja köyhät vanhat kissatädit heistä ajattelevat. 

Täällä tämä kissoja lemmikkinä pitäviä naisia vihaava maanikko taas vouhkaa. Sinä et jätä jälkeesi kuin poistettuja ketjuja, niin kaistapäisiä argumentteja. Mitä sulla on kissoja vastaan? Mitä sulla on naisia vastaan? Masentuneita, köyhiä vastaan?  Oli miten oli, tässä ketjussa ja muuallakin palstan ketjuissa ei keskustele vain naiset. Ymmärrä sekin, että täällä keskustelee eri yhtesikuntaluokista tulevat ihmiset ja taustasta riippumatta aika moni vastustaa persujen idiotismia. Samaa idiotismia harrastaa tämä Selänteen pariskunta. Sitä mieltä on monet muutkin kuin kissanaiset :D

Tyhmä ihminen ei ymmärrä persujen älyllistä ylivaltaa, se masentaa kun

😂

Persujen "älyllinen" ylivalta, jep. Helpompi on etsiä avaruudesta älyllistä elämää kuin persuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Sippe?

Vierailija
124/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei saisi olla omaa mielipidettä. Se on ajan henki.

Kaikkien pitää olla woke eli sekopäitä ja elää jossain kupalassa, Seläinteillä on sentään arvot kohdillaan.

On järkyttävää, että normaalit arvot kuten perhe, koti, pitkä avioliitto, työnteko jne ovat yhteiskunnassamme halveksittujs nykyisin.

Teemu on kontrollifriikki, joka on valinnut Sirpan kaverit. Sirpa on uhrannut koko elämänsä Teemun uran vuoksi. Sirpalla ei ole mitään omaa.

Sipalla on mm.Teemu, ihan oma. Hapanta tuo kateutesi. Mitä sinulla on? Hehe.

Jos omana ei ole muuta, kuin kasa paskaa, niin en menisi kehumaan. Ihmiset arvostavat eri asioita. Kaikki naiset eivät mm. halua myydä itseään rahasta. Sirpa valitsi sen itsellee, minä en. Olen saanut elää omannäköistä elämääni, toteuttaa itseäni, valita kaverini ym. Minulla on kaikki mitä olen halunnut.

Vierailija
125/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne Suomeen enää kuikuilee?

Pitäisivät tyhjäpäänsä kiinni hiljaa.

Tajuavat, ettei heillä Jenkkilässä ole mitään vaikutusvaltaa - hamuavat vaikuttavuutta sitten Hölmölä-Persulandiassa.

Heillä on enemmän vaikutusvaltaa kuin suomen punavihreillä yhteensä. Sekä USAssa että Suomessa. Älykäs pariskunta.

😂

Harva heistä on Jenkkilässä edes kuullutkaan.

Ei siellä olla samalla tavoin urheiluhulluja kuin Suomessa ja palvota jotain eläkeläistä lätkäjätkää.

Selänne on kuuluisa jenkeissä. Suomen urheiluhulluus on anemista näpräilyä jos jenkkeihin vertaa. Hieno mies ja julkkis jenkeissä, meidän Teemu. Hienoa. Suomalainen valkoisen heteromiehen kyky näkyy.

Vierailija
126/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on vanhimman pojan isä?

Vierailija
127/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen "älyllinen" ylivalta, jep. Helpompi on etsiä avaruudesta älyllistä elämää kuin persuista.

Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Ymmärrän että sinua harmittaa etten pääse älykkäiden suomalaisten joukkoon, perussuomalaiseksi. Niitä jäsenyyksiä ei jaeta kuin afrikkalisille passeja ärrällä.

Vierailija
128/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kannattaminen, enää en arvosta Selänteitä. 

Ainoastaan vihervassarien ehdokasta saa kannattaa. Samanlainen demokratia Suomessa kuin Venäjällä ja P-Koreassa.

Ei trumppi saanut täällä kannatusta kovin paljoa muitten kuin persujen joukossa.

Eurooppalaisten mielipide on ihan yhdentekevä, kun he eivät jenkkien presidenttiä voi äänestää. Miten kauan mahtaa kestää, että vihervassarit tajuavat tämän?

Vierailija
129/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Sippe?

Sippe on lempinimi ihanalle älykkäälle Sirpa Selänteelle. Vähän sama kuin jauhosannalle Sannu, hoksasitko.

Vierailija
130/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on ruma turvonnut aina. 🤮😂

Ja Teemu on sama ruma neliöpää aina. 🤮😅

Ja sitä olet ja pysyt köyhänä vasuripummina 😆😄😄

Onko sinulle hankalaa ymmärtää, että töissä käyvä ihminen ei arvosta Selänteitä?

Jos on kunnialliset arvot niin arvostaa, kuten minä.

Tarkenna mitä ovat nämä kunnialliset arvot.

Mistäpä vasuri voisi sitä itse tietää.

No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella.

Vierailija
131/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos omana ei ole muuta, kuin kasa paskaa, niin en menisi kehumaan. Ihmiset arvostavat eri asioita. Kaikki naiset eivät mm. halua myydä itseään rahasta. Sirpa valitsi sen itsellee, minä en. Olen saanut elää omannäköistä elämääni, toteuttaa itseäni, valita kaverini ym. Minulla on kaikki mitä olen halunnut."

Sinulla on siis omana vain kasa pskaa. Ei ihme että kadehdit Sirpaa noin.

Vierailija
132/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoivat oman mielipiteensä ja sehän ei woke/feministi/intersektionaali/jne. porukan pirtaan kelvannut, joten nyt mollataan, vaikka olivat oikeassa.

Nielkää kiukkunne ja tulkaa uuteen normaaliin. Canceloinnit ja muut typeryydet on ohi, elämme taas normaalin ihmisen elämää.

Vierailija
133/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella."

Haha, kela sinut elättää. Eli minä, mies

Vierailija
134/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä liene Teemu Selänne kommaripökäleitä pelänne. Aika harva suomalainen pelaa säännöllisesti golfia Usan presidentin kanssa. 

Vierailija
135/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Ymmärrän että sinua harmittaa etten pääse älykkäiden suomalaisten joukkoon, perussuomalaiseksi. Niitä jäsenyyksiä ei jaeta kuin afrikkalisille passeja ärrällä.

😂

Kirjastokortillani on fiksumpaa käyttöä kuin olisi persujen jäsenkortilla. Joten ei kiitos.

Vierailija
136/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teemun syrjähyppelyistä vaiettiin?

Aivan esim Katinkullassa paneskeli jos jonkinlaista turistia.

Vierailija
137/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella."

Haha, kela sinut elättää. Eli minä, mies

😂

Voi pikkumiestä. Et elätä. Niin mahtava et sentään ole. Työnantajani on nainen.

Vierailija
138/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Sippe?

Sippe on lempinimi ihanalle älykkäälle Sirpa Selänteelle. Vähän sama kuin jauhosannalle Sannu, hoksasitko.

Montako lasta Selänteillä on yhdessä ja yhteensä?

Vierailija
139/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Kirjastokortillani on fiksumpaa käyttöä kuin olisi persujen jäsenkortilla. Joten ei kiitos.

Hehe, kirjastokortti. Missä sä elät, 1600 luvulla. Ei ihme ettei älykkyydelle löydy käyttöä jos on tuolla tasolla historian reliikkinä.

Vierailija
140/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos omana ei ole muuta, kuin kasa paskaa, niin en menisi kehumaan. Ihmiset arvostavat eri asioita. Kaikki naiset eivät mm. halua myydä itseään rahasta. Sirpa valitsi sen itsellee, minä en. Olen saanut elää omannäköistä elämääni, toteuttaa itseäni, valita kaverini ym. Minulla on kaikki mitä olen halunnut."

Sinulla on siis omana vain kasa pskaa. Ei ihme että kadehdit Sirpaa noin.

Sirpalla on vain kasa paskaa. Ikävää, että sinulla on erityistarpeita :(

Teemu on todella huono ihminen; kuin kasa paskaa. En koske pitkällä tikullakaan hänen kaltaisiinsa.