Teemu ja Sirpa Selänteen ulostulo
Koettiin sokkina iltalehden mukaan. Mikä juttu tämä on, voisko joku ystävällinen vähän avata?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Menestyvä perhe, kateellisia riittää.
Ja sekös vassareita vtuttaa, kun heitä ei pysty edes canceloimaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvä perhe, kateellisia riittää.
Ja sekös vassareita vtuttaa, kun heitä ei pysty edes canceloimaan. :)
Kyllä, tähän ei löydy ratkaisua edes kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: ... kettu pihlajanmarjoista.
Kerrohan riittääkö sinulle ihan kirkas viina, vai tarvitaanko valkoista jauhoa uskomaan, että joku kadehtisi toisen sovinistia :D
Ei viedä keskustelua demareihin ja sannaan näillä jauhohommilla.
Mutta osaatko sinä määritellä mitä tarkoittaa nainen?
Olen varma että Sirpa osaa, ja Teemukin epäilemättä.
Te idiootit ette tajua, että muutkin ihmiset voivat käyttää interwebsiä, joten nää määrittele nainen paskat ei toimi. Sulle voi olla mysteeri mitä naisella on alapäässä, mutta muille ei.
Koeta keksiä edes jotain omaperäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan riittääkö sinulle ihan kirkas viina, vai tarvitaanko valkoista jauhoa uskomaan, että joku kadehtisi toisen sovinistia :D
Te idiootit ette tajua, että muutkin ihmiset voivat käyttää interwebsiä, joten nää määrittele nainen paskat ei toimi. Sulle voi olla mysteeri mitä naisella on alapäässä, mutta muille ei.
Koeta keksiä edes jotain omaperäisempää.
No määrittele. Et uskalla.
Sirpa näyttää kuvassa katkeroituneelta ja siltä että alkoholi on kyllä maistunut ja aika rupsahatnut Teemukin on. Juopottelevatko he päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Sirpa näyttää kuvassa katkeroituneelta ja siltä että alkoholi on kyllä maistunut ja aika rupsahatnut Teemukin on. Juopottelevatko he päivät pitkät?
Haet sellaista lajityypillistä tarttumapintaa noin vasemmistolaisena, että uu no on se Teemu sittenkin ihan ok, se ryyppää päivät niinkö me vassukitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on turvonnut ainakin jutun kuvassa.
Kuva on jo vuodelta 2019 Me Naiset haastattelusta.
Kaikki muut kitinät tulikin hävittyä niin homssuinen palstamamma keksii; hei solvataan sen ulkonäköä, hehe.
Perussettiä tällä palstalla ja sitten tekopyhinä valitetaan, miten miehet ovat ulkonäkökeskeisiä, ja haukkuvat naisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet sellaista lajityypillistä tarttumapintaa noin vasemmistolaisena, että uu no on se Teemu sittenkin ihan ok, se ryyppää päivät niinkö me vassukitkin.
Niin, pyörittelivät busineksia, ravintoloita, osallistuvat tv-ohjelmiin, neljän lasten elämään ja urheilevat, matkustelevat sekä rakentavat taloaan. Ovat multimiljonäärejä. Ja sinä kysyt, ryyppäävätkö päivät🙄🐵
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat kirjoituksesi perusteella katkeralta ja surulliselta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Teemulla Ja Sirpalla olla nykyään tylsää Ameriikassa kun niin innokkaasti kommentoivat asioita Suomi lehdistölle.
Ameriiikassa joku vanha suomalainen lätkätähti ja vaimonsa hukkuu massaan, they are nobodies. Suomessa näköjään heistä vielä jostakin oudosta syystä halutaan kirjoittaa, joten aukovat sitten päätään toivoen, että joku iltapulu nappaa uutisen ja pariskunta pysyy edelleen lööpeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Teemulla Ja Sirpalla olla nykyään tylsää Ameriikassa kun niin innokkaasti kommentoivat asioita Suomi lehdistölle.
Ameriiikassa joku vanha suomalainen lätkätähti ja vaimonsa hukkuu massaan, they are nobodies. Suomessa näköjään heistä vielä jostakin oudosta syystä halutaan kirjoittaa, joten aukovat sitten päätään toivoen, että joku iltapulu nappaa uutisen ja pariskunta pysyy edelleen lööpeissä.
Ihan tunnettuja ovat jenkeissä, hienoa että on Teemun kaltaisia suomalaisia julkkiksia sielläkin. Eivät jenkit ihan koko Suomen kansaa pidä kommareina ja wokevassukoina.
Mä kiteytän tämän Teemu ja Sirpa homman yhteen virkkeeseen. Jos Teemu ja Sirpa olisivat vasureita, niin vasurit ylistäisivät heidän kommentejaan kovasti ja pystyttäisivät jopa Teemu Patsaan tontilleen.
Mutta ikävä kyllä ovat nyt oikealla puolella ja mun ei tarvi edes enää täällä palstalla oikeistolaisena öyhöttää, koska Teemun sana menee paremmin perille kaikille (miljoonille) toisin kuin. että minä alkaisin vääntämään täällä palstalla vassareiden kanssa.Teemu hoitaa kotiin mun puolesta julkisuudellaan. Taidanpa minä pystyttää sen Teemu patsaan tontille. Välillä ehkä tulee Teemultakin jännää kommenttia, mutta jos se vasut sillä suututtaa, niin kyllähän se nostaa ymyn huulille. Ei paljon Vappu Pimiän kommentit paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Sirpa ei osaa. Sirpa osaa määritellä vain, mitä on olla miehensä palvelijatar.
Lyhyesti: Nainen on naaraspuolinen nisäkäs; kädellinen, iso ihmisapina.
Sitä muuten et tiennyt sinäkään :D
Vierailija kirjoitti:
Mä kiteytän tämän Teemu ja Sirpa homman yhteen virkkeeseen. Jos Teemu ja Sirpa olisivat vasureita, niin vasurit ylistäisivät heidän kommentejaan kovasti ja pystyttäisivät jopa Teemu Patsaan tontilleen.
Mutta ikävä kyllä ovat nyt oikealla puolella ja mun ei tarvi edes enää täällä palstalla oikeistolaisena öyhöttää, koska Teemun sana menee paremmin perille kaikille (miljoonille) toisin kuin. että minä alkaisin vääntämään täällä palstalla vassareiden kanssa.Teemu hoitaa kotiin mun puolesta julkisuudellaan. Taidanpa minä pystyttää sen Teemu patsaan tontille. Välillä ehkä tulee Teemultakin jännää kommenttia, mutta jos se vasut sillä suututtaa, niin kyllähän se nostaa ymyn huulille. Ei paljon Vappu Pimiän kommentit paina.
Sellaiset setit sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Sirpa ei osaa. Sirpa osaa määritellä vain, mitä on olla miehensä palvelijatar.
Lyhyesti: Nainen on naaraspuolinen nisäkäs; kädellinen, iso ihmisapina.
Sitä muuten et tiennyt sinäkään :D
Lähde?
Mulla ei ole aavistustakaan, mistä on kyse, enkä viitsi lukea ketjuakaan. Hyvä kuitenkin, ettei Hölinä ole kyseessä, on jo kyllästytty MK NK ja ennenkaikkea HK -juttuihin!
Teemulla ei ole selkärankaa. Eikä kaulaa.
Vierailija kirjoitti:
Selänteiden mielipiteet jätän muiden arvioitavaksi mutta kiinnitin huomioni Sirpan kuvaan. Mitä hänelle on tapahtunut, vanhentunut silmissä.
Alkoholi?
Samaan kiinnitin huomiota. Miten ihmeessä iho voi näyttää tuolta päälle viisikymppisellä? Äkkiseltään voisi uskoa kasikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä näen ihan ikäiseltään näyttävän naisen. Maan vetovoima vetää puoleensa ja estrogeenin tuotanto on vähentynyt.
Jos etsisi niin löytyisiköhän määritelmä kirjastosta, hmmm.