Teemu ja Sirpa Selänteen ulostulo
Koettiin sokkina iltalehden mukaan. Mikä juttu tämä on, voisko joku ystävällinen vähän avata?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella."
Haha, kela sinut elättää. Eli minä, mies
Ja sieltä taas tuli tää persujen naisviha puhtaana esille. Ja ihmettelette, et suurin osa ihmisistä ei teitä kannata!
Suurin osa ei kannata vihreitä ja vasureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella."
Ja sieltä taas tuli tää persujen naisviha puhtaana esille. Ja ihmettelette, et suurin osa ihmisistä ei teitä kannata!
Kerrohan mitä ihmisryhmää tai puoluetta suurin osa ihmisistä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Maailmassa on muitakin. Persut näkevät kaikki muut vihervassareina. Mut jos valita pitäin, vihervassut koska vaan persujen sijaan ihan vaan tuon vihan takia, jota persut levittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mitä ihmisryhmää tai puoluetta suurin osa ihmisistä kannattaa.
Kas kun Suomessa ei ole kakspuoluejärjestelmää, vaikka persut niin esittävät. Meitä on paljon muita, kuin persuja. Emme ole kaikki kaikesta samaa mieltä, mutta se on ok. Maailma on paljon monimutkaisempi, sitä ei kukaan puolue saa yksin haltuunsa. Tuollainen ajattelu viittaa kommunismiin tai fasismiin. Meille muille on ok olla eri mieltä jopa puolueiden sisällä.
Ketä kiinnostaa sinun arvostuksesi, vasuri?
Jokaisella on oikeus äänestää ketä haluaa. Mitä se meille suomalaisille kuuluu?
Menisivät jo sisälle. Ulkona on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Maailmassa on muitakin. Persut näkevät kaikki muut vihervassareina. Mut jos valita pitäin, vihervassut koska vaan persujen sijaan ihan vaan tuon vihan takia, jota persut levittää.
1970-luvulla se meni että oli stalinistit vastaan muut. Nyt on sama juttu, paitsi persut vastaan muut. Ihan sama meininki.
Naiivi pikku Sirpukkainen se kauhistelee L.A:n maastopaloa, ja loihe lausumahan, että pahin mahdollinen on tapahtunut.
Ei ole pahin mahdollinen, Sirpukka, ei ole. Olisi vähän pahempi juttu jos Yosemiten kansallispuiston supertulivuori purkautuisi. Se vaikuttaisi hyvin ikävästi vähintään moneen osavaltioon Yhdysvalloissa, ja hieman vähemmän ikävästi koko maapalloon, ilmastoon, satoon, ihan kaikkeen.
L.A:n suurpalo on vielä pientä, se rajoittui vain yhteen kaupunkiin, eikä edes koko kaupungin alueelle.
Olen odottanut Selänteiden intoa ja kehuskelua mediassa, kun saivat kunnian olla valitsemassa USA:lle näin erinomaisen presidentin. Vaalien aikaan kovasti kehuivat Trumpia. No tulokset näkyy, maailma sekaisin, uhkaa Kanadan ja Grönlannin liittämistä uusiksi osavaltioiksi, ei ymmärrä mitään Ukrainan tilanteesta, kauppasodat ym. USA myös tulee kärsimään. Onhan hän myös opettanut että kun on rahaa, niin voi kouria naisia. Hämmästelen häntä äänestäneiden henkistä tasoa.
Kyllä kelpaa Temen, kun saa vedellä Sirpaa pilluun ja perseeseen pihvien syönnin ohessa.
Miten voisi ymmärtää kun päivät kuluvat vauvapalstalla.