Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemu ja Sirpa Selänteen ulostulo

Vierailija
24.11.2024 |

Koettiin sokkina iltalehden mukaan. Mikä juttu tämä on, voisko joku ystävällinen vähän avata?

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen "älyllinen" ylivalta, jep. Helpompi on etsiä avaruudesta älyllistä elämää kuin persuista.

Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Ymmärrän että sinua harmittaa etten pääse älykkäiden suomalaisten joukkoon, perussuomalaiseksi. Niitä jäsenyyksiä ei jaeta kuin afrikkalisille passeja ärrällä.

😂

Kirjastokortillani on fiksumpaa käyttöä kuin olisi persujen jäsenkortilla. Joten ei kiitos.

Hehe, kirjastokortti. Missä sä elät, 1600 luvulla. Ei ihme ettei älykkyydelle löydy käyttöä jos on tuolla tasolla historian reliikkinä.

Ok, tämä kommenttisi kertoo sinusta jo melko tyhjentävästi. Halveksit ihmisiä, jotka käyttävät kirjastoa. En jää kanssasi enempää tuhlaamaan aikaani.

Vierailija
142/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä liene Teemu Selänne kommaripökäleitä pelänne. Aika harva suomalainen pelaa säännöllisesti golfia Usan presidentin kanssa. 

Niin? Siellä 2 naistaan alistavaa itsekkyyden huippua pukkaa palloa reikään. Kummassakaan ei ole mitään arvostettavaa. Ovat huonoa ja tuomittavaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No, minulle vasemmistolaisena naisena eräs tärkeä arvo on se, että elätän itseni OMALLA työlläni, en miehen rahalla ja maineella."

Haha, kela sinut elättää. Eli minä, mies

😂

Voi pikkumiestä. Et elätä. Niin mahtava et sentään ole. Työnantajani on nainen.

Työnantajana nainen hahhahhaa. Määrittelppä nainen.

Vierailija
144/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos omana ei ole muuta, kuin kasa paskaa, niin en menisi kehumaan. Ihmiset arvostavat eri asioita. Kaikki naiset eivät mm. halua myydä itseään rahasta. Sirpa valitsi sen itsellee, minä en. Olen saanut elää omannäköistä elämääni, toteuttaa itseäni, valita kaverini ym. Minulla on kaikki mitä olen halunnut."

Sinulla on siis omana vain kasa pskaa. Ei ihme että kadehdit Sirpaa noin.

Sirpalla on vain kasa paskaa. Ikävää, että sinulla on erityistarpeita :(

Teemu on todella huono ihminen; kuin kasa paskaa. En koske pitkällä tikullakaan hänen kaltaisiinsa.

... kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
145/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen "älyllinen" ylivalta, jep. Helpompi on etsiä avaruudesta älyllistä elämää kuin persuista.

Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Ymmärrän että sinua harmittaa etten pääse älykkäiden suomalaisten joukkoon, perussuomalaiseksi. Niitä jäsenyyksiä ei jaeta kuin afrikkalisille passeja ärrällä.

😂

Kirjastokortillani on fiksumpaa käyttöä kuin olisi persujen jäsenkortilla. Joten ei kiitos.

Hehe, kirjastokortti. Missä sä elät, 1600 luvulla. Ei ihme ettei älykkyydelle löydy käyttöä jos on tuolla tasolla historian reliikkinä.

Ok, tämä kommenttisi kertoo sinusta jo melko tyhjentävästi. Halveksit ihmisiä, jotka käyttävät kirjastoa. En jää kanssasi enempää tuhlaamaan aikaani.

Eli hävisit ja nöyränä poistut. Ala harjoitella kuitenkin nykyaikaan siirtymistä. Elämäsi helpottuu eikä tarvitse sitten kadehtia mm. Sirpaa.

Vierailija
146/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos omana ei ole muuta, kuin kasa paskaa, niin en menisi kehumaan. Ihmiset arvostavat eri asioita. Kaikki naiset eivät mm. halua myydä itseään rahasta. Sirpa valitsi sen itsellee, minä en. Olen saanut elää omannäköistä elämääni, toteuttaa itseäni, valita kaverini ym. Minulla on kaikki mitä olen halunnut."

Teemu on todella huono ihminen; kuin kasa paskaa. En koske pitkällä tikullakaan hänen kaltaisiinsa.

Selänteen veli ja äiti kirjassa: Teemu on itsevaltias ja sovinisti

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/selanteen-veli-ja-aiti-kirjassa-tee…

Vierailija
147/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teemun syrjähyppelyistä vaiettiin?

MiksiTeemun Dopingin käytöstä vaietaan?

Ei kenelläkään aikuisella kasva leuka tuolla tavalla kuin meidön " maitopojalla".

Vierailija
148/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selänteen veli ja äiti kirjassa: Teemu on itsevaltias ja sovinisti

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/selante

Vierailija
149/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kannattaminen, enää en arvosta Selänteitä. 

Ainoastaan vihervassarien ehdokasta saa kannattaa. Samanlainen demokratia Suomessa kuin Venäjällä ja P-Koreassa.

Olisivat voineet pitää turpansa kiinni ennemmin.

Vierailija
150/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sippe on lempinimi ihanalle älykkäälle Sirpa Selänteelle. Vähän sama kuin jauhosannalle Sannu, hoksasitko.

Kysymys:

Montako lasta Selänteillä on yhdessä ja yhteensä?

Vierailija
151/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Teemun syrjähyppelyistä vaiettiin?

MiksiTeemun Dopingin käytöstä vaietaan?

Ei kenelläkään aikuisella kasva leuka tuolla tavalla kuin meidön " maitopojalla".

No miksi vaikenit tähän asti?

Vierailija
152/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eli hävisit ja nöyränä poistut. Ala harjoitella kuitenkin nykyaikaan siirtymistä. Elämäsi helpottuu eikä tarvitse sitten kadehtia mm. Sirpaa

Kyllä se olit sinä, joka hävisit. Aika jännää, että puhut nykyajasta, vaikka kannatat Trumpin ja Selänteiden politiikan myötä takaisin historiaan siirtymistä. Sirpanhan ei tarvitse siirtyä, kun on elänyt koko elämänsä miehensä luistimen alla.

-eri

Vierailija
153/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Eli hävisit ja nöyränä poistut. Ala harjoitella kuitenkin nykyaikaan siirtymistä. Elämäsi helpottuu eikä tarvitse sitten kadehtia mm. Sirpaa

Kyllä se olit sinä, joka hävisit. Aika jännää, että puhut nykyajasta, vaikka kannatat Trumpin ja Selänteiden politiikan myötä takaisin historiaan siirtymistä. Sirpanhan ei tarvitse siirtyä, kun on elänyt koko elämänsä miehensä luistimen alla.

-eri

Et ehkä ole huomannut mutta koko maailma on hylkäämässä ummehtuneesta historian kommarirojukopasta kaivetun woketuksen ja maailma on siirtymässä älyn ja modernin kehityksen aikaan, viisaiden valkoisten miesten johdolla.

Unohda sinäkin taantumyksellinen vasemmistolainen muiden rahoilla eläminen ja liity uljaaseen uuteen aikaan, ole moderni, kehityksellinen, älykäs. Kuten Trump ja Teemu.

Vierailija
154/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on turvonnut ainakin jutun kuvassa. 

Kuva on jo vuodelta 2019 Me Naiset haastattelusta. 

Vierailija
155/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kannattaminen, enää en arvosta Selänteitä. 

Ainoastaan vihervassarien ehdokasta saa kannattaa. Samanlainen demokratia Suomessa kuin Venäjällä ja P-Koreassa.

Olisivat voineet pitää turpansa kiinni ennemmin.

Hienoa että sanovat faktat. Sinä taas voisit kirjoittaa ohjeesi otsaasi.

Vierailija
156/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa on turvonnut ainakin jutun kuvassa. 

Kuva on jo vuodelta 2019 Me Naiset haastattelusta. 

Kaikki muut kitinät tulikin hävittyä niin homssuinen palstamamma keksii; hei solvataan sen ulkonäköä, hehe.

Vierailija
157/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Et ehkä ole huomannut mutta koko maailma on hylkäämässä ummehtuneesta historian kommarirojukopasta kaivetun woketuksen ja maailma on siirtymässä älyn ja modernin kehityksen aikaan, viisaiden valkoisten miesten johdolla.

Unohda sinäkin taantumyksellinen vasemmistolainen muiden rahoilla eläminen ja liity uljaaseen uuteen aikaan, ole moderni, kehityksellinen, älykäs. Kuten Trump ja Teemu.

Kommarit wokea? Jotenkin säälittävää, kun persut ei tiedä historiasta yhtään mitään. Ne ovat ihan kuin epäjumalansa trump, joka luuli, että Suomi on osa Venäjää.

Mutta provohan tuo teksti oli. Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä 😄

Vierailija
158/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Kommarit wokea? Jotenkin säälittävää, kun persut ei tiedä historiasta yhtään mitään. Ne ovat ihan kuin epäjumalansa trump, joka luuli, että Suomi on osa Venäjää.

Mutta provohan tuo teksti oli. Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä 😄"

Kyllä kansa tietää. Kommariwoketuksen aika on ohi. Se ei ehkä vielä näy sinne kirjastoon.

Vierailija
159/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: ... kettu pihlajanmarjoista.

Kerrohan riittääkö sinulle ihan kirkas viina, vai tarvitaanko valkoista jauhoa uskomaan, että joku kadehtisi toisen sovinistia :D

Vierailija
160/213 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: ... kettu pihlajanmarjoista.

Kerrohan riittääkö sinulle ihan kirkas viina, vai tarvitaanko valkoista jauhoa uskomaan, että joku kadehtisi toisen sovinistia :D

Ei viedä keskustelua demareihin ja sannaan näillä jauhohommilla.

Mutta osaatko sinä määritellä mitä tarkoittaa nainen?

Olen varma että Sirpa osaa, ja Teemukin epäilemättä.