Jouluun ja Uuteenvuoteen liittyvät asiat
Siinä se.
Nuoli ylös jos tykkäät ja alas jos et.
Mä aloitan... tavaratalojen tauoton joulumusiikki
Kommentit (343)
Jouluajelu/Kävely kylillä katsellen jouluvaloja/kauppojen jouluikkunoita
Heinähatun ja Vilttitossu joulukalenteri (1993)
Vierailija kirjoitti:
Heinähatun ja Vilttitossu joulukalenteri (1993)
+n :)
Meidän perheen jouluateria: kinkkua, porkkana- ja lanttulaatikkoa, emmental-juustoa ja ruisleipää. Juomana vesi ja keskiolut tai punaviini. Ei muita herkkuja kuin itse tehdyt joulutortut ja kaupasta ostetut piparit. Tämä riittää meille, entä teille?
Kauralyhde linnuille (jos ruokit, ruoki koko talven ajan)
Vierailija kirjoitti:
Tonttu Toljanteri
Exä katsoi tätä ja mä en voi sietää. Terkkuja K:lle. Nyt saat katella ihan yksin. Mä oon täällä palmujen alla, mistä joskus yhdessä haaveiltiin. Jaa no tuskin lukee tätä palstaa. Ehkä seiskaa mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheen jouluateria: kinkkua, porkkana- ja lanttulaatikkoa, emmental-juustoa ja ruisleipää. Juomana vesi ja keskiolut tai punaviini. Ei muita herkkuja kuin itse tehdyt joulutortut ja kaupasta ostetut piparit. Tämä riittää meille, entä teille?
Tuohan kuulostaa loistavalta! 🍖
Vierailija kirjoitti:
Jouluajelu/Kävely kylillä katsellen jouluvaloja/kauppojen jouluikkunoita
Tämä. Olemme aaton iäkkään vanhempani luona jotta hänen ei tarvitsi olla yksin, joten oma joulunvietto alkaa vasta myöhään aattoiltana. Ajomatkaa on monta kymmentä km ja suurin osa valottomilla maanteillä. Rakastan katsella hiljaisua taloja ja pihoja jouluvaloussaan. Silloin joulumieli tulee.
Joulukuusi vain parvekkeella tai ulkoterassilla t. kissa- ja koiratalous 😂
Joulunalusaika pentuliveä katsellen
Virsi 21 "Enkeli taivaan lausui näin" koulun, päiväkodin tai työpaikan joulujuhlassa
Ei saa enää, yt:ssä tuli kenkää. Oon jo yli 50 eli ei toivoa töistä. Onneksi pärjään vähällä ja suurin menoerä (=vaimo) lähti toisen mukaan. Asun mukavasti ja käppäilen täällä yksin. Sukulaiset ovat kaikki kuolleet eikä mulla ole lapsia.