Jouluun ja Uuteenvuoteen liittyvät asiat
Siinä se.
Nuoli ylös jos tykkäät ja alas jos et.
Mä aloitan... tavaratalojen tauoton joulumusiikki
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Muovikuusi
Hyi hemmetti, tapetaan oikeeta mettää nyt kun sitä vielä on ja jälkipolville ei mitään - soooon varma!
Vierailija kirjoitti:
Heinähatun ja Vilttitossu joulukalenteri (1993)
Kiljuuko se toinen niistä samalla tavalla, kuin elokuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheen jouluateria: kinkkua, porkkana- ja lanttulaatikkoa, emmental-juustoa ja ruisleipää. Juomana vesi ja keskiolut tai punaviini. Ei muita herkkuja kuin itse tehdyt joulutortut ja kaupasta ostetut piparit. Tämä riittää meille, entä teille?
Tuohan kuulostaa loistavalta! 🍖
Ei nyt sentään loistava kattaus, mutta pääsee sillä joulun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuoden alkaessa uusi, tyhjä kalenteri. Onko se sinulle alati uusi kiehtova mahdollisuus vai luovatko tyhjät sivut pelkoa tulevasta?
Itse hankin myös muuta uutta niin, että vuosi alkaa uusilla tuotteilla ja ikään kuin puhtaalta pöydältä. Varsinkin, jos tietää, että joku tilanne elämässä ei muutu, vaikka vuosi vaihtuu, niin tällainen startti tuo iloa.
Uudenvuodenaatto ilman ilotulitteita ja paukkupommeja.
Itselle ostettu joululahja.
Sinkkuna ostan aina itselleni jotain ikään kuin lahjaksi joulun alla. Se voi olla vaikka vaate, uusi koriste, torkkuhuopa, tai jotain muuta mieluista, jota ehkä arvostaisin muidenkin ostamana. En kyllä paketoi sitä, mutta kumma kyllä, lahjalta se vain tuntuu, kun sen tietoisesti hemmottelumielessä itselleen hankkii. 😂
Jouluruokien syöminen jo ennen aattoa (siis niin että myös aattona saa syödä jouluruokaa)
Vierailija kirjoitti:
Joulurauhan julistus
Tää on jotain jota en ole ikinä tajunnut.
Kinkun paistaminen aatonaattona
Jää ja pimeys, tylsä vuodenaika.
Tähän olisi voinut kirjoittaa Kiinan talouden pelastus ja päästöjen unohtaminen, tulisiko silti pelkkiä yläpeukkuja, koska tuohan tarkoittaa täysin samaa?