Mihin työtehtävään aiot hakea seuraavaksi?
Kommentit (15)
Enpä tiedä. Jotain sosiaalialan töitä. Olen sairaanhoitaja ja nyt töissä lasten sijaishuollossa määräaikaisena. Tänne varmaankin saisi jäädä, kun on vakipaikkakin avautumassa ja pulaa muissakin yksiköissä, mutta katsoo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Jotain sosiaalialan töitä. Olen sairaanhoitaja ja nyt töissä lasten sijaishuollossa määräaikaisena. Tänne varmaankin saisi jäädä, kun on vakipaikkakin avautumassa ja pulaa muissakin yksiköissä, mutta katsoo nyt.
Taitaa olla aika raskas työ sijaishuollossa?
Jotain pimeitä hommiahan sitä on etsittävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika raskas työ sijaishuollossa?
Täällä toinen. Kelle raskas, kelle ei. Itse koen helpoksi ja kevyeksi.
M, 192cm ja 105kg
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutuksesi?
Kaupallinen
Jotain tehdastyötä. Oon henkilöstövuokrauksen listoilla ja useimmiten sieltä ehdotetaan lähialueen tehtaita. Nyt on ollut kovin hiljaista, ehkä ensi vuonna.
Se riippuu siitä, mitä paikkoja huomenna on auki.
Melkein joka päivä haen vaikka puoliväkisin jotain paikkaa, mutta tänään on haettu lähinnä hoitajia, sosiaalityöntekijöitä, jne. Olisin hakenut yhtä sihteerin paikkaa, mutta siinä vaadittiin omaa autoa (?! mitvit).
Jonkun viraston johtoon. Mieluiten kaupungille. Hyvä palkka ja paljon mitään ei tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä, mitä paikkoja huomenna on auki.
Melkein joka päivä haen vaikka puoliväkisin jotain paikkaa, mutta tänään on haettu lähinnä hoitajia, sosiaalityöntekijöitä, jne. Olisin hakenut yhtä sihteerin paikkaa, mutta siinä vaadittiin omaa autoa (?! mitvit).
Siis selvennän, tänään en voinut hakea mitään paikkaa, koska avoinna on vain hoitajan paikkoja yms. joihin ei ole koulutusta. Tuota sihteerin paikkaa olisin hakenut, mutta ei ole omaa autoa. En kyllä tiedä, mihin sihteeri autoa työssään tarvitsee.
Sen kun tietäisi. Ei ole kotikunnassa eikä yhdessäkään naapurissa semmoista paikkaa auki, johon tällä koulutuksella kannattaisi hakea.