1300000 virolaista aikoo evakuoitua Suomeen!
"Viro valmistautuu evakuoimaan maansa koko väestön ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa
Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/13a470f6-6748-4a9c-832d-7b9cb8dc8590
Onneksi meillä on Rajalaki.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista maailman maista ottaisin tänne mieluiten virolaisia ja ukrainalaisia. Kauniita ja komeita ihmisiä ja myös oikeasti koulutettuja. Plussana se, että he vihaavat Venäjää yhtä paljon kuin suomalaisetkin.
Sinulla on aika ruusuiset kuvat noista kansallisuuksista. Hyvin paljon rikollisuutta ja erilainen kulttuuri kuin meillä. Ovat ns. ovelampia kuin suomalaiset, eivät sellaisia sääntöihin uskovia, joten suomalainen joutuu näiden kanssa maksumieheksi.
Maa, josta lähdetään sodan aikana karkuun, ei ole mikään pitkäikäinen maa. Ennenkuulumatonta on että puolustusvoimien komentaja ilmoittaa jo etukäteen että porukkaa lähtee karkuun miljoonatolkulla jos sota uhkaa. Sen ymmärrän, että naiset ja lapset lähtee, mutta virolaista kansanluonnetta tuntevana sieltä on tulossa ukot etunenässä. Se on eri asia soittaa suuta kuin alkaa tappelemaan henkensä edestä. Todennäk
No höpön pöpön pöppö:) Suomalaiset on pienestä pitäen aivopesty"kuolemaan isänmaansa" puolesta sillä paatoksella"veteraanien uhrauksista"ja silti väittävät venäläisiä ja P-korealaisia aivopestyiksi, mutta eivät tajua olevansa sitä itse:D Suomesta ei takuuvarmasti lähde ylimmän tuloluokan pojat"kuolemaan isänmaan" puolesta. Pääomalla ei ole isänmaata ja sen voi siirtää turvallisempaan maahan. Sota ei yhdistä kansaa vaan erottelee entistä raaemmin tykinruuaksi ja pakenijoiksi.
Se nyt vaan on äärimmäisen tyhmää niin virolaisten kuin ukrainalaistenkin"kuolla isänmaansa puolesta" Kyllä maailmassa maita riittää ja ukrainalaisellekin mikä tahansa muu maa Euroopassa on parempi paikka rakentaa elämäänsä kuin se heidän korrupitopesäkkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan Virolaisia naisia Suomeen joihin Suomi poika voi tyhjentää "pussinsa"
Olen tyhjentänyt moneen virottareen ja täytyy sanoa, että kannattaa. Hyviä seksissä.
Sinä et ole tyhjentänyt kuin lakanaan ja talouspaperiin.
eiku oon jo joo joo joojoo-o
MIKSI SANOMA SALLII ALUSTALLAAN TÄLLAISTA VENÄLÄISTÄ SOTAUHKAILUA JA PASKANJAUHAMISTA, NAAPUREIDEN UHKAILUA?
Normipäivä. Puolet virolaisista on jo suomessa töissä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mihis maahan meidät suomalaiset voitas ejakuloida?
Huippuvuorille (Svalbard norjaksi).
1300000 virolaista ei ole "evakuoitumassa", niiltä ei ole kysytty mitään, vaan toimittelija päätteli että Suomihan vois olla kohdemaa.
Jos virolaisilta kysytään eivät kyllä Suomeen tule, länteen ja etelään menevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis maahan meidät suomalaiset voitas ejakuloida?
Huippuvuorille (Svalbard norjaksi).
Siellä on kuoleminen kielletty. Eikä Norjan sosiaaliturva yllä sinne; jos ihmisellä ei ole töitä, karkotetaan.
Ei paljon ole kirjoiteltu, mutta suomalaisia on tarkoitus tarpeen vaatiessa evakuoida Ruotsin ohella myös Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksei esim. Norjaan tai Tanskaan? Ovatko oppineet niinkuin kaikki muutkin ulkkarit Suomessa, että Suomi kyllä antaa rahaa.
Uskallan väittää että tänne tähän asti muuttaneista työikäisistä virolaisista ainakin 80% on töissä. Samaa ei voi sanoa muista ulkomaalaisryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei esim. Norjaan tai Tanskaan? Ovatko oppineet niinkuin kaikki muutkin ulkkarit Suomessa, että Suomi kyllä antaa rahaa.
Uskallan väittää että tänne tähän asti muuttaneista työikäisistä virolaisista ainakin 80% on töissä. Samaa ei voi sanoa muista ulkomaalaisryhmistä.
Ne onkin tulleet tänne töihin, nuija.
Mä en käsitä tässä jutussa sitä perusasiaa, miksi Virossa ei ole väestönsuojia? Että väestönsuojien puutteen takia evakuoidaan kaikki. Eikö niilä ole kallioita lainkaan, entä kellareita ja muita maanalaisia rakenteita kerrostaloissa?
Tuon täytyy olla jotenkin väärinymmärretty juttu. Kyllä Suomenkin puolustusvoimissa kerrotaan, että tarvittaessa voidaan käskeä vaikka random kerrostalo tyhjennettäväksi nopeasti ja se voidaan mm. itse räjäyttää jos tilanne vaatii, mutta ei ole mitään järkeä sanoa että me tuhotaan itse koko maa.
Itsekin Putinina testaisin nyt läpällä mitä tapahtuu kun julistaa sodan Virolle. Kiitos nauruista :DD
Kyllä tuon poltetun maan taktiikan tiedän. Ja ymmärsin lukemastani senkin, että Suomi on mahdollinen kohdemaa virolaisille, mikäli Viro joutuu erikoisoperaation kohteeksi. Mitään varmaa tietoa ei ole. Joten palaan tuohon väestönvaihtoteoriaan.