Voi miten surkea INNO
Voi miten olen pettynyt Markoon...oli NIIN SURKEA INNO, että en moista muista. Ja sen kauniin Garbon julisteenkin pilasi polyester-lookilla ja sillä että tässä polyester-banderollissa oli sitten LIIKAA KAIKKEA (alkuperäinen juliste oli tosi kaunis!).
Lisäksi kerrankin aika reipas pariskunta (vaikka itse pidän perinteisemmästä sisustamisesta omassa kodissani) ja tuollainen SURKEA lopputulos.
Oivoivoi...minä niin pidin Markosta. Mutta onhan se Marko silti ok, vaikka lopputulos sisustamisen puolella oli surkia.
Tykkäskö joku siitä? Makuasioitahan nämä on.
Kommentit (4)
Ehkä osittain johtui budjetista (?).
Ja kun seinät jäivät valkoisiksi eikä niillä ollut paljon mitään, ja jotenkin hajanaista.
kans, että olipa mitäänsanomaton lopputulos. Yleensä Marko saa kunnon jälkeä, siis yleensä aina tykkään, mutta nyt ajattelin, että olisin itse pystynyt ainakin samaan, ellen parempaankin ja ilman alan koulutusta.
Pitäisiköhän vaihtaa alaa? ;)
korostusväriä. Jos tuolla teemalla olisi jatkanut, eli ei maalia/tapettia, niin sitten vaikka paneliverho. Ihan siis sen seinän peittämiseen.
jos vertaa vaikka maikkarin T.i.l.a.n arkitehteihin, on ero huomattava Markon tappioksi...