Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kysymys sinulle jos pääsit aivokirurgin kanssa, minkälaisia keskusteluja kävisit hänen kanssaan

Vierailija
23.11.2024 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Love you

< Uhuru buntu bulubulu

> Your eyes so cute

< Fuck, yes?

> Yes

Vierailija
62/69 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallonavauksesta ja työvälineistä. Verisuonten polttamisesta ja siitä muodostuvasta hajusta. Kallonpäällisistä metalliklipseistä.

Henkilön kullista ja sen kestävyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on lääkäri, suppean erikoisalan kirurgi joskaan ei aivokirurgi. Me lapset ei muisteta hänen juuri elämässämme olleen, kun oltiin pieniä ja teini-iässä. Kotona kävi lähinnä nukkumassa. Äiti ei ainakaan omien sanojensa mukaan koskaan päässyt hirveästi isän kanssa juttelemaan liiton aikana, kun isällä ei ollut koskaan aikaa. Joskus yritti hahmottaa, missä kohtaa asiat luisuivat tuohon ja miksi, mutta isä ei jaksanut jutella kun aina oli niin paljon töitä. Tai kai sillä aikaa oli, mutta kun kotona ei ollut juuri koskaan valveilla. Äiti ja isä erosivat kun olin 12-vuotias. Ei isällä ollut senkään jälkeen kyllä aikaa mihinkään. Kerran teininä odotin sitä kolme tuntia Tampereen keskussairaalan yhden osaston infossa kun sen piti tulla hakemaan ja sit mentäs yhdessä hänen kotiinsa. Ei ikinä tullut. Mun nuorimmasta sisaresta tuli myös lääkäri, mutta ei isällä ole hänellekään ammatillisesta yhteydestä huolimatta mitään sanottavaa.

homo

Vierailija
64/69 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on lääkäri, suppean erikoisalan kirurgi joskaan ei aivokirurgi. Me lapset ei muisteta hänen juuri elämässämme olleen, kun oltiin pieniä ja teini-iässä. Kotona kävi lähinnä nukkumassa. Äiti ei ainakaan omien sanojensa mukaan koskaan päässyt hirveästi isän kanssa juttelemaan liiton aikana, kun isällä ei ollut koskaan aikaa. Joskus yritti hahmottaa, missä kohtaa asiat luisuivat tuohon ja miksi, mutta isä ei jaksanut jutella kun aina oli niin paljon töitä. Tai kai sillä aikaa oli, mutta kun kotona ei ollut juuri koskaan valveilla. Äiti ja isä erosivat kun olin 12-vuotias. Ei isällä ollut senkään jälkeen kyllä aikaa mihinkään. Kerran teininä odotin sitä kolme tuntia Tampereen keskussairaalan yhden osaston infossa kun sen piti tulla hakemaan ja sit mentäs yhdessä hänen kotiinsa. Ei ikinä tullut. Mun nuorimmasta sisaresta tuli myös lääkäri, mutta ei isällä ole hänellekään ammatillisesta yhteydestä huolimatta mitään sanottavaa.

Missä välissä aivokirurgit panee?

Vierailija
65/69 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että voisitko olla mun sugardaddy ja anna mulle sun luottokortti. Lähen ulkomaille ja tuun takaisin tuollon ja tuolloin, mutta tavataan ja saat tehä mitä haluat.

Vierailija
66/69 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin chat gpt:ltä voisko se olla mun sugardaddy. Sain vastaukseksi, että kiitos kysymyksestäsi, mutta olen tekoäly enkä voi toimia sellaisessa roolissa.

Vierailija
67/69 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähemmän älykkäitä kuin nykyisen mieheni kanssa, hän on sentään teoreettinen fyysikko. Aivokirurgin ei tarvi olla yhtä älykäs. 

Vierailija
68/69 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin vihamielisiä kommentteja, minusta aivo- ja sydänkirurgit ovat lähes tulkoon kuin Jumalasta seuraavia, onhan Jumala antanut heille huippuälykkyyden josta saamme kaikki olla kiitollisia.

On paljon huippuälykkäitä, jotka eivät ole halunneet kirurgeiksi. 

Ei aivokirurgi mitään huippuälykkyyttä tarvi, hieman keskivertoa korkeampaa vaan. Matemaattiset alat vaativat paljon korkeampaa älykkyyttä.

Vierailija
69/69 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se että pitää koko ajan opiskella uutta, ei merkitse sitä, että on ikuinen opiskelija

Kyllä merkitsee. Opiskelija jo sanana sisältää sen, että opiskellaan. Jos ihminen ei ole opiskelija, ei hänen ole mikään pakko opiskella koko ajan. Aika harva opiskelijakaan koko aikaa opiskelee. Kyllä ne välillä ryyppää ja nussiikin. 

Meillä työpaikka tarjoaa monipuolisesti kursseja ja alan materiaaleja joita voi käyttää. Joitain kursseja jopa seuraa palkankorotus, ja kaikki opiskelu lasketaan työajaksi. En siis ole opiskelija vaan töissä käyvä ihminen jonka työhön kuuluu uuden oppiminen ja osaamisen kehittäminen.