Nainen kysymys sinulle jos pääsit aivokirurgin kanssa, minkälaisia keskusteluja kävisit hänen kanssaan
Kommentit (69)
Mä ilmeisesti tarviin aivokirurgia, koska täällä on yhä useammin otsikkoja, joita mun on vaikea ymmärtää.
Tällä hetkellä kiinnostaisi lähinnä se, minkälaisia kokemuksia hänellä olisi keittiöremontista.
Minne mä sen aivokirurgin kanssa pääsin?
No alkuun voisin kysyä, osaako hän asentaa pesukoneen paikoilleen. Sellainen homma olisi listalla.
Kysyisin, että millon on saanut viimeksi.
Palstan aivokirurgi on kännissä. Huolestuttavaa.
Minne sijoitut narsistisella skaalalla? Ovatko kaikki tuntemasi kirurgit sitä mieltä itsestään että ovat jumalista seuraavia, ja jonkinlaisia neroja? Voiko olle kirurgi, jos ei ole valtava ego?
Ja sitten toki kiitokset siitä, että pystyt työhön johon moni ei pysty.
Nainen jos satut pääsemään naimisiin aivokirurgin (miehen) kanssa ja tekemään ns. luokkanousun niin kiinnostaisi tietää mitä yhteistä teillä olisi niin kuin keskustelujen yms. puolesta.
Kysyisin että miksi hemmetissä aivokirurgin on niin täysin totaalisen mahdotonta osata käyttää potilastietojärjestelmää sen vertaa, että saisi määräykset sinne ymmärrettävässä muodossa.
Tai no, en varmaan kysyisi kun olen aivan liian kohtelias sellaiseen. Juttelisin jostain aivan normi aiheista.
Jos häntä kiinnostaa puhua aivokrurgiasta tai aviotutkimuksesta ylipäätään, niin ehdottomasti siitä. Opiskelin aikoinaan neuropsykologiaa ja koin sen todella mielenkiintoiseksi ja olen hiukan nörtähtävä, joten en näkisi mielenkiintoa esim. puhua jalkapallosta, julkkiksista tai tositv:sta. SItten tietysti ne normaalit treffipuheenaiheet, eli molemmat kertoo itsestään ja koitetaan oppia tunteaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jos satut pääsemään naimisiin aivokirurgin (miehen) kanssa ja tekemään ns. luokkanousun niin kiinnostaisi tietää mitä yhteistä teillä olisi niin kuin keskustelujen yms. puolesta.
Kysy siltä aivokirurgilta. Sehän on sitä parempaa luokkaa niin osaa vastata sulle. Ei tällainen alaluokkainen nainen pysty.
Kysyisin, että tykkääkö eestä vai takaa. Ja miksi ei ole naimisissa tai on eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Ei me keskusteltaisi. Aika menisi ihan muihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Luokkanousun? Se, mitä yhteistä minulla olisi aivokirurgin kanssa riippuisi varmaan siitä, mistä muusta hän on kiinnostunut. Toki lääketieteellisistä asioista tai sosiaali- ja terveydenhuollon tilanteesta voitaisiin myös keskustella, minä omasta ja hän omasta näkökulmastaan.
Kysyisin haluaisiko hän n^ssia minulta aivot pellolle ja onko sellainen ylipäänsä mahdollista.
Minulle sopii paremmin kamerunialainen prinssi. Tai amerikkalainen lentäjä.
Parempia mitä ap pystyy tarjoamaan älyllisesti
Monenlaisia.