Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytättekö te yli 30 vuotiaat vielä 19 vuotiailta?

Vierailija
23.11.2024 |

Minä ainakin näytän

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset, kyllä.

Suominaiset... Ei todellakaan.

Japanilaiset naiset näyttävät todella nuorilta, kun taas Suomen naiset rupsahtaa siinä 27-vuotiaana. M28

Antaa näiden naisten elää harhaluulloisaan, että olisivat nuoren näköisiä. Söpöä, kuinka kovaan uskottelevat muille, että ovat nuoren näköisiä. 🤣

Vierailija
22/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 36 v. ja viimeksi elokuussa on kysytty paperit kun ostin Motonetissä energiajuomia 😂

Sehän ei tarkoita, että näytät 19-vuotiaalta. Se tarkoittaa vain, että kassahenkilö arvioi sinut alle 30-vuotiaaksi. Monesti ihmisillä on varsin heikko kyky arvoida toisen ikää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset näyttävät todella nuorilta, kun taas Suomen naiset rupsahtaa siinä 27-vuotiaana. M28

Antaa näiden naisten elää harhaluulloisaan, että olisivat nuoren näköisiä. Söpöä, kuinka kovaan uskottelevat muille, että ovat nuoren näköisiä. 🤣

Miksi vastailet itsellesi, pojupieni?

En ole M28. 🤣🤣🤣 Taisin selvästi osua arkaan paikkaan, kun et keksinyt muuta! 🤣

Vierailija
24/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menepä sinne japaniin!

Niin menenkin tammikuussa. Toyosatoon. :) Haluutko tulla mukaan? :) M28

Toivottavasti pitää paikkansa 🙏 Useamman vuoden olet jo luvannut lähteä, jopa useamman kerran vuodessa, mutta aina vain sä täällä roikut 😭

Vierailija
25/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastailet itsellesi, pojupieni?

En ole M28. 🤣🤣🤣 Taisin selvästi osua arkaan paikkaan, kun et keksinyt muuta! 🤣

Miksi luulet, että nuo sinun itkuhymiösi osuisivat kenelläkään yhtään minkäänlaiseen paikkaan? Kyllä mun 10-vuotiaskin niitä käyttää eikä tunnu missään. Ilmeisesti samaa ikäluokkaa kuin sinä. 

Vierailija
26/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yli 50v mies ja näytän yhä 19v adonikselle.

Vierailija
27/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näytä. Mene joskus niiden oikeiden 19-vuotiaiden seuraan ja katso, minkä ikäiseksi he luulevat sinua.

19-vuotiaat on huonoja arvioimaan ikää. Olen huomannut sen. 30 v tunnistaa 30 v:n mutta 19 v voi kuvitella 30-vuotiasta ikäiseksensä.

Vierailija
28/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näytä. Mene joskus niiden oikeiden 19-vuotiaiden seuraan ja katso, minkä ikäiseksi he luulevat sinua.

19-vuotiaat on huonoja arvioimaan ikää. Olen huomannut sen. 30 v tunnistaa 30 v:n mutta 19 v voi kuvitella 30-vuotiasta ikäiseksensä.

Ei todellakaan voi. 30v on 19veen silmissä vanha. Melkein samanikäinen kuin hänen äitinsä ja isänsä. 

Vierailija
29/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti menee näin: 30v ukko kuvittelee yhtä näyttävänsä 19-vuotiaalta eikä tajua edes suorasta puheesta, että hän on 19-vuotiaan silmissä ällöttävä vanha pervo setämies. 

Oikeasti menee näin: 30v akka kuvittelee yhtä näyttävänsä 19-vuotiaalta eikä tajua edes suorasta puheesta, että hän on 19-vuotiaan silmissä ällöttävä vanha pervo tätinainen. 

Vierailija
30/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kohta 30v mutta näytän ihan kakaralta. Olen pieni ja siro, kasvot ovat lapsenomaiset. Pukeudunkin tosi tuulipukumaisesti. Kaipa täytyy kiittää hyviä geenejä!

N29

Mitä hyvää pienuudessa ja kakarageeneissä on?

Vierailija
31/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti menee näin: 30v ukko kuvittelee yhtä näyttävänsä 19-vuotiaalta eikä tajua edes suorasta puheesta, että hän on 19-vuotiaan silmissä ällöttävä vanha pervo setämies. 

Oikeasti menee näin: 30v akka kuvittelee yhtä näyttävänsä 19-vuotiaalta eikä tajua edes suorasta puheesta, että hän on 19-vuotiaan silmissä ällöttävä vanha pervo tätinainen. 

Höpöhöpö. Kukaan 30v akka ei edes yritä mennä 19

Miksi juuri 19- vuotiaita?

Vierailija
32/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menepä sinne japaniin!

Nuo tyypit menevät luultavammin Thaimaahan tai Kambodzhaan.

Vierailija
33/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Olen 47 ja näytän 15-vuotiaalta.

Vierailija
34/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 35-36 vuoden iässä alkoi jo olla melko harvinaista, että papereita kyseltiin kaupassa. Oma arvio asiaan on, että noin 5 vuotta nuoremmasta menemme helposti me babyface-tyyppiset ihmiset. Se että näyttäisi kymmenen vuotta nuoremmalta täytyy olla todella harvinaista. 

Joku kirjoitti melko osuvasti täällä, että 4-kymppisistä näkee jo että ikää on :)

M36

Vierailija
35/63 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat naiset kuvittelevat näyttävänsä nuorilta ja kauniilta. He eivät ymmärrä, että suuri osa naisista saa näitä kehuja. Kuvittelevat olevansa jotenkin poikkeuksia. Osa naisista kuitenkin ymmärtää mikä näiden kehujen takana on. Ei pidä olla naiset niin hyväuskoisia. Itsekin saan näitä kommentteja, mutta tiedän, että ihan ikäiseltäni näytän ja olen ihan perus ok näköinen, enkä mikään upea kaunotar, vaikka joku vonkaaja näin sanookin.😂

Vierailija
36/63 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat naiset kuvittelevat näyttävänsä nuorilta ja kauniilta. He eivät ymmärrä, että suuri osa naisista saa näitä kehuja. Kuvittelevat olevansa jotenkin poikkeuksia. Osa naisista kuitenkin ymmärtää mikä näiden kehujen takana on. Ei pidä olla naiset niin hyväuskoisia. Itsekin saan näitä kommentteja, mutta tiedän, että ihan ikäiseltäni näytän ja olen ihan perus ok näköinen, enkä mikään upea kaunotar, vaikka joku vonkaaja näin sanookin.😂

Miksi sinua vituttaa jos olen nuori ja kaunis?

Vierailija
37/63 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 35-36 vuoden iässä alkoi jo olla melko harvinaista, että papereita kyseltiin kaupassa. Oma arvio asiaan on, että noin 5 vuotta nuoremmasta menemme helposti me babyface-tyyppiset ihmiset. Se että näyttäisi kymmenen vuotta nuoremmalta täytyy olla todella harvinaista. 

Joku kirjoitti melko osuvasti täällä, että 4-kymppisistä näkee jo että ikää on :)

M36

Samaa mieltä. Lisäksi muistan itse, kun oltiin 20+ niin kaikki yli 30 näytti vanhalta. Aina, poikkeuksetta.

Joskus voi erehtyä, kun katsoo pikaisesti, mutta jos jää katsomaan naamaa, niin ikä erottuu hyvin nopeasti ja tarkasti. Jopa kuvista. Jollain on hyvin nuoren olemus, mutta kukaan ei näytä oikeasti joltain 10-20v nuoremmalta! 

Vierailija
38/63 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Samaa mieltä. Lisäksi muistan itse, kun oltiin 20+ niin kaikki yli 30 näytti vanhalta. Aina, poikkeuksetta.

Joskus voi erehtyä, kun katsoo pikaisesti, mutta jos jää katsomaan naamaa, niin ikä erottuu hyvin nopeasti ja tarkasti. Jopa kuvista. Jollain on hyvin nuoren olemus, mutta kukaan ei näytä oikeasti joltain 10-20v nuoremmalta! 

Mun vaimo näyttää 20v. On 33v

Vierailija
39/63 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo näyttää 20v. On 33v

- ei näytä. Mutta olet ihana. Vaimon etu :)

Vierailija
40/63 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, hirveän näköseltä jo.