Näytättekö te yli 30 vuotiaat vielä 19 vuotiailta?
Kommentit (63)
Minulta pyydettiin aikoinaan paperit k16 leffaan. Olin silloin 32v 3 lapsen äiti, pieni siro babyface
Yksi 30-vuotias työkaveri näyttää 25-vuotiaalta. Sekin on jo lähes käsittämätön saavutus.
Täytän kohta 30v mutta näytän ihan kakaralta. Olen pieni ja siro, kasvot ovat lapsenomaiset. Pukeudunkin tosi tuulipukumaisesti. Kaipa täytyy kiittää hyviä geenejä!
N29
En onneks. Hämärässä joku huononäköinen saattaa erehtyä, koska olen pienehkö ja ns. lapsenkasvoinen, mutta kyllä ne pienet rypyt ja orastavat hamsteripussit paljastaa. Ja niin pitää ollakin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta.
Totta. Ei tämä ole mikään aihe vapaa.
Oon 36 v. ja viimeksi elokuussa on kysytty paperit kun ostin Motonetissä energiajuomia 😂
Mä näytin jo 19-vuotiaana niin kypsältä, ettei koskaan kysytty papereita. Tosin silloin ei vielä ollut tuota 30-vuotiaalta näyttävien sääntöä.
Ihmettelen tuota papereiden kysymistä. Joiltan nelikymppisiltäkin niitä kysellään.
No en. En tiedä ketään kolmekymppistä joka näyttäisi alle kaksikymppiseltä. Olen 37v ja tunnen paljon kolmekymppisiä.
Se, että kassalla kysytään paperit, ei tarkoita että näyttäisi 19-vuotiaalta, sillä nykyään pitää kysyä paperit jokaiselta, joka vaikuttaa alle 30-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota papereiden kysymistä. Joiltan nelikymppisiltäkin niitä kysellään.
Kun on pakko kysyä, lähikaupassa kävi paljon eläke ukkoja kaljan ja tupakan haussa, avilta tuli sanomista kun ei tarpeeksi kysytty papereita, olisivat tulleet katsomaan tuskin olisivat enää ihmetelleet. Asuinalue oli vanha jossa asuu pääasiassa vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
No en. En tiedä ketään kolmekymppistä joka näyttäisi alle kaksikymppiseltä. Olen 37v ja tunnen paljon kolmekymppisiä.
Se, että kassalla kysytään paperit, ei tarkoita että näyttäisi 19-vuotiaalta, sillä nykyään pitää kysyä paperit jokaiselta, joka vaikuttaa alle 30-vuotiaalta.
Olen 44 ja papereita kysellään. En usko hetkeäkään, että näytän alaikäiseltä ja eivät usko kassatkaan, vaan heidän on pakko kysyä, jos näyttää alle kolmekymppiseltä. Siltä ilmeisesti näytän, mutta järjetöntä silti kysyä, kun tietävät etten voi olla alaikäinen. Voisi maalaisjärkeä käyttää.
Japanilaiset naiset, kyllä.
Suominaiset... Ei todellakaan.
Japanilaiset naiset näyttävät todella nuorilta, kun taas Suomen naiset rupsahtaa siinä 27-vuotiaana. M28
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset näyttävät todella nuorilta, kun taas Suomen naiset rupsahtaa siinä 27-vuotiaana. M28
No menepä sinne japaniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin menenkin tammikuussa. Toyosatoon. :) Haluutko tulla mukaan? :) M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin menenkin tammikuussa. Toyosatoon. :) Haluutko tulla mukaan? :) M28
eI KAI SINNE kehtaa tulla näin rupsahtaneena
Et näytä. Mene joskus niiden oikeiden 19-vuotiaiden seuraan ja katso, minkä ikäiseksi he luulevat sinua.