Miksi ateistit pilkkaavat aina etupäässä maallistunutta luterilaista kristinuskoa?
Eivätkä vaikka keskiaikaa elävää fundamentaali-islamia?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maapallo ei voi olla yli 6000 vuotta vanha, monet kristityt uskovat Saatanan istuttaneen dinosaurusten fossiileja maahan ihmisten eksyttämiseksi "lopun aikoina", koska muuten se olisi vastoin Raamatun"totuutta", jonka mukaan maapallo on vain 6000 vuotta vanha.
Kuinkahan "monet" niin uskoo?
Toisaalta, todella monet ihan oikeustoimikelpoiset ei-holhouksenalaiset aikuiset ihmiset uskoo sokeasti että universumin verran materiaa pölähti tyhjästä, ilman kummempaa syytä.
Ei-holhouksenalaiset aikuiset ihmiset ---> tyhjästä on paha nyhjästä
Lähimpänä on varmaan tämä "tähti syttyy, tähti sammuu" teoria, joka on kai sitten the big bang: https://fi.wikipedia.org/wiki/Alkur%C3%A4j%C3%A4hdys
Jostain se materia saa voiman. Newtonin Lakiin voidaan viittailla. Reaktio ja vastareaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanaattisuudessa ja julmuudessa (historia todistaa sen) kristinusko ylittää islaminuskon moninkertaisesti,
Ihan pelkkää valhetta. Islamin julmuuksia harvemmin esitellään suomalaisille. Harvinainen poikkeus oli Ylen esittämä BBCn sarja Ihmeellinen Iran missä kerrottiin koko mahtavan Persian zarahustralaisen valtakunnan tuhoutuminen muslimivalloittajien raakalaismaisuuteen ja pakkokäännytykseen. Harva suomalainen tietää miten muhammed rosvojoukkoineen jahtasi ikänsä säälimättömästi Saudi-Arabian juutalaisheimoja (2 hänen vaimoistaan oli pakkokäännytettyjä juutalaisia sotasaaliita) ja etteivät Muhammedin kuoleman jälkeiset kalifit olleet missään maapallon kolkassa yhtään sen rauhanomaisempia. Pelkästään Intiassa muslimit tekivät hirmutöitään VUOSISATOJA tunkeuduttuaan hin
Häh? Kyllä mun moraali kieltää valehtelemisen.
Mistäs me saataisiin sun moraali kaikille muillekin?
Aivan, ei mistään. Kun ihminen saa itse määritellä oman moraalisen kompassinsa, niin silloin on hyvin hankala tulla tuputtamaan omia käytäntöjä. Toisille valehtelu on ok ja toisille ei, ihan kuinka sattuu kutakin huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maapallo ei voi olla yli 6000 vuotta vanha, monet kristityt uskovat Saatanan istuttaneen dinosaurusten fossiileja maahan ihmisten eksyttämiseksi "lopun aikoina", koska muuten se olisi vastoin Raamatun"totuutta", jonka mukaan maapallo on vain 6000 vuotta vanha.
Toisaalta, todella monet ihan oikeustoimikelpoiset ei-holhouksenalaiset aikuiset ihmiset uskoo sokeasti että universumin verran materiaa pölähti tyhjästä, ilman kummempaa syytä.
Kuinka tärkeänä noin yleisesti ottaen pidät sitä, että kun kritisoi jotain ajatusta tai ideaa niin ymmärtää, mitä on kritisoimassa ja mitkä on ne kritiikin perusteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se paljon loogisempi päättelyketju, että maailmakaikkeuden pölläytti tyhjästä parrakas, ikiaikainen mies, jotta hän voisi katsella ja arvostella kuinka me täällä harrastetaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaan sitä uskontoa, jota mulle yritettiin vängällä tuputtaa syntymästä asti, ja jonka jäseneksi mut pakotettiin vastoin omaa tahtoani ihan vauvana.
Samalla hurraat kun islamistit julistavat fatwaa Auaan Hirsi-alia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähimpänä on varmaan tämä "tähti syttyy, tähti sammuu" teoria, joka on kai sitten the big bang: https://fi.wikipedia.org/wiki/Alkur%C3%A4j%C3%A4hdys
Jostain se materia sa
Siis mikä Newtonin laki ? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähimpänä on varmaan tämä "tähti syttyy, tähti sammuu" teoria, joka on kai sitten the big bang: https://fi.wikipedia.org/wiki/Al
Omena putosi puusta ja herra Newton nappasi kiinni.... :D Yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se paljon loogisempi päättelyketju, että maailmakaikkeuden pölläytti tyhjästä parrakas, ikiaikainen mies, jotta hän voisi katsella ja arvostella kuinka me täällä harrastetaan seksiä.
Jos haluaa ihmisjärjelle loogisen uskonnon, niin silloin kannattaa valita ihmisten keksimä uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskovaiset aina tunkevat uskontoaan muille?
Tunkee aina? Milloin viimeksi on kristillistä uskoa tungettu? Ja, sehän on vain kuvitelmaa, miksi pahastua sellaisesta jos jotkut kuvittelee milloin mitäkin. Jotenkin pimpelipom on sellainen itsekin, joka tuosta pahastuu. Islam on sitten eri juttu, voi mennä fyysisemmälle tasolle se.
Sinä tunget sitä kuvitelmaa totuutena pienille arvostelukyvyttömille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaan sitä uskontoa, jota mulle yritettiin vängällä tuputtaa syntymästä asti, ja jonka jäseneksi mut pakotettiin vastoin omaa tahtoani ihan vauvana.
En mä ateistina hurraa mitään uskontoon liittyvää. En ota islamia henkilökohtaisesti, sillä se ei ole mulle henkilökohtainen asia. Toisin kuin kristinusko.
Ketjun alussahan tämä jo mainittiinkin, mutta vihervasemmistolaiset ateistit eivät uskalla arvostella islamia, päinvastoin, islam on synonyymi monikulttuurisuudelle. Mitä islamistisempi, sitä parempi.
Jopa äärimmilleen viety kristinusko on aika lepposta tavaraa verrattuna erääseen toiseen uskoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ateistina hurraa mitään uskontoon liittyvää. En ota islamia henkilökohtaisesti, sillä se ei ole mulle henkilökohtainen asia. Toisin kuin kristinusko.
Islamisteille sinä olet henkilökohtainen asia. Olet paskahousu.
Jos muslimia kritisoi, se käy väkivaltaisesti päälle. Siksi arvostelen kriittiseen sävyyn lepsua ja löpsöä luterilaista kirkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet syntynyt kommunistiseen Kiinaan, missä on vain yksi virallinen totuus. Luetelepas ne maailman maat missä nainen on vielä vapaampi toteuttamaan itseään ammatillisesti, politiikassa ja ihan missä hyvänsä yhteiskunnan osa-alueella ja missä kiinni jääneitä sukupuolivähemmistöjä ei hävitetä sukujensa/valtiovallan toimesta ja missä sukupuolidysforiasta kärsivät ihmiset eivät joudu elämään yhteiskunnan hylkääminä prostituutiolla itsensä elättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islamisteille sinä olet henkilökohtainen asia. Olet paskahousu.
Ei se mua haittaa jos olen heille paskahousu. Kunhan pitävät mielipiteet itsellään. Toistaiseksi kukaan muslimi ei ole mulle puhunut uskonnosta yhtään mitään. Valitettavasti en voi sanoa samaa kristitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain se materia sa
Tuota voidaan yksinkertaistaa jo sillä, että mistä ne magneetit saa voimansa?
Vierailija kirjoitti:
Jos muslimia kritisoi, se käy väkivaltaisesti päälle. Siksi arvostelen kriittiseen sävyyn lepsua ja löpsöä luterilaista kirkkoa.
Sehän tässä olisikin jos vihervasemmistolaiset tyytyisivät olemaan islamista edes hiljaa, mutta ei, ne hyökkäävät fanaattisimpien islamistien rinnalla aidosti rohkeita naisia kohtaan, esimerkiksi Ayaan Hirsi-ali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskovaiset aina tunkevat uskontoaan muille?
Tunkee aina? Milloin viimeksi on kristillistä uskoa tungettu? Ja, sehän on vain kuvitelmaa, miksi pahastua sellaisesta jos jotkut kuvittelee milloin mitäkin. Jotenkin pimpelipom on sellainen itsekin, joka tuosta pahastuu. Islam on sitten eri juttu, voi mennä fyysisemmälle tasolle se.
Sinä tunget sitä kuvitelmaa totuutena pienille arvostelukyvyttömille lapsille.
Noniin herbertti, tulepas pois sieltä 1300-luvulta. Nykyään lapsille tungetaan genderideologiaa ja muuta sukupuolisekoilua ihan pienestä pitäen, eikä kukaan estä. Jeesukselle jos altistuu edes sattumalta, niin saa jättikorvaukset.
Missä tätä PAKOTTAMISTA tapahtuu?