Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ylipainoinen henkilö huonompaa palvelua terveyskeskuksessa kuin hoikka/normaalipainoinen?

Vierailija
23.11.2024 |

Eli voiko olla niin, että lääkärit eivät ota tosissaan ylipainoisen ihmisen ongelmia vaan olettavat, että kaikki sairaudet johtuvat ylipainosta ja ovat korjattavissa vain painoa pudottamalla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on polvessa ihan kuvantamalla todettu nivelrikko. Ei se sieltä mihinkään häviä, vaikka laihtuisin. Tätä ei lääkärit tunnu tajuavan.

Onkohan sen kenties aiheuttanut tämä ylipaino? Olen 60+ hoikka rouva eikä ole koskaan ollut ongelmia polvien tai lonkkien kanssa. 

Vierailija
42/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on polvessa ihan kuvantamalla todettu nivelrikko. Ei se sieltä mihinkään häviä, vaikka laihtuisin. Tätä ei lääkärit tunnu tajuavan.

Ihan näin vinkkinä että oireet voisivat lievittyä mikäli laihdutuksen myötä kuormitus vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa! Olen painanut 154kg, Nykyisin 78kg ja joka paikassa kohtelu on erilaista. 

Vierailija
44/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on nivelrikko. Kuitenkin kipu helpotti, kun laihdutin 30 kiloa. Lisäksi polven voi normaalipainoiselta  leikata ja tulos on parempi 

Vierailija
45/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nivelrikkoiset polvet huusi hoosiannaa kun olin viimeisilläni raskaana. Kummasti kivut helpotti synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
46/46 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nivelrikkoiset polvet huusi hoosiannaa kun olin viimeisilläni raskaana. Kummasti kivut helpotti synnytyksen jälkeen. 

Tänä  kommentti siis liitty siihen että painonpudotus voi helpottaa. 20 kg tuli raskauskiloja, tippuivat nopeasti synnytys + sen jälkeiset viikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän