Kuinka pääsin nikotiinista eroon
En halua valehdella kellekään, että tupakasta pääsisi eroon nikotiinikorvaustuotteilla. Ei pääse. Myös niihin jää riippuvuus. Sitä riippuvuutta on jopa helpompi pitää yllä kuin tupakointia, koska siihen ei päde mitkään säännöt. Voit sujauttaa Pussukan huuleen kesken elokuvan tai mannerten välisten lennon.
Voit päästä eroon olemalla vain ilman. Pahin nikotiinihimo kestää noin 10 minuuttia. Jokainen kerta kun pääsee 10 min ohi, niin seuraava väli pitenee.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pala sokeria voi auttaa, jos et millään muuten kestä.
Ei auta.
Lopetin aski päivässä tupakoinnin ilman mitään apuvälineitä eikä tullut mitään oireita muutakuin tylsyys kun ei enää tarvinnut ravata 20 kertaa päivässä tupakalla
Pääsin tupakasta eroon aluksi sumutteella, sitten tableteilla ja lopuksi mynttoneilla.
Nikotiinipussi lienee hankalampi.
Kaksi viikkoa on pahimmat.
Tsemppiä!
Mulla tuli nuuskan lopettamisen jälkeen levottomat sormet. Sain ne hallintaan tahdonvoimalla ja irtokarkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tupakasta eroon aluksi sumutteella, sitten tableteilla ja lopuksi mynttoneilla.
Tsemppiä!
Mynthonin uskon.
Minä pääsen eroon viinan juonnista caihtamalla kaljaan.
Skål!
Vieroituslääkkeellä pääsee eroon nikotiiniriippuvuudesta. Itse sain vajaat 4 v. sitten reseptin Champix lääkkeeseen julkiselta sektorilta ja sen avulla n. 40 v. kestäneestä tupakoinnista tuli loppu eikä ole tupakkaa sen jälkeen mieli tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Mynthonin uskon.
Puoltoista vuotta polttamatta. Usko mitä uskot.
Pala sokeria voi auttaa, jos et millään muuten kestä.