Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelen työkaveriani 24/7 vaikka mielestäni en ole häneen ihastunut.

Vierailija
23.11.2024 |

Kun näen hänet töissä piristyn tai olen jo valmiiksi iloinen kun tiedän näkeväni hänet. Emme edes puhu paljoa mutta silti olen mielissäni. Kun katson häntä silmiin niin katoan, kuin meitä olisi siinä vain me kaksi ja muu maailma katoaa. 

Tunnen vetoa mutta en tiedä millaista. Hänen lähellään on niin mukava olla ja samalla myös vaivaannuttavaa. 

Ajattelen häntä paljon mutta silti en koe että olisin ihastunut. Se on vain jotain mitä en osaa selittää. Olen nainen, hän mies. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tai minä olen mies ja hän nainen.

Kyllä tämä jotain seksuaalista ihastumista on. Ihmisenä emme ole samalla aaltopituudella emmekä sopivia toisillemme, mutta en vain saa häntä mielestäni.

Miten voi ihastua olematta samalla aaltopituudella? Haluta kyllä, mutta ihastua? Ymmärrän, että kaikessa muussa voi olla yhteensopimaton. Onkohan joku, joka ei olisi missään kohdassa eriparinen puolison kanssa, tuskin vain. 

Näköjään voi. Haluahan tämä vain on, mutta 24/7 silti mielessä ja tuntuu ihastumiselta.

Onko joku heteromies sitten oikeasti samalla aaltopituudella naisen kanssa? Olin kerran treffeillä autokorjaajan kanssa, ja hän ouhui kaksi tuntia autonkorjaamisesta. Se oli ihan eksoottista, mutta en halunnut nähdä uudelleen. Hän olisi, kun oli kuulemma niin hyvä keskustelu. Onko nainen siis oikealla aallonpituudella silloin, kun nyökyttelee ja sanoo juu ja jaa? 

Vierailija
22/22 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla