Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina tapailu päättyy siihen hetkeen, kun mielessäni päätän, että sitoudun nyt tähän suhteeseen?

Vierailija
23.11.2024 |

Miesten kiinnostus loppuu, kun ovat saaneet vieteltyä? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ihmeen kanavaa pitkin tämä tieto menee miehelle, kun en sitä hänelle ole ehtinyt vielä edes kertoa? En ymmärrä.

Ap

Vierailija
2/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Siitä se kiinnostus vasta alkaa. Edellisellä kerrallakin kesti 1,5 kk ja toistakymmentä tapaamista oli takana, ennen kuin mentiin sänkyyn ensimmäistä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Siitä se kiinnostus vasta alkaa. Edellisellä kerrallakin kesti 1,5 kk ja toistakymmentä tapaamista oli takana, ennen kuin mentiin sänkyyn ensimmäistä kertaa.

Mun kohdalla valitettavasti näin tapahtuu kerta toisensa jälkeen. 

Ap

Vierailija
4/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies, jolle suhteen päättymisen syyksi kerrottiin, että olen liian kiltti ja hyvä naiselle. Olisihan sen voinut rehellisemminkin ilmaista. Tylsä mikä tylsä.

Vierailija
5/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nyt niin pahalta, että en enää lähde mihinkään ihmissuhteisiin. 

Ap

Vierailija
6/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vissiin liimautua liikaa

Vierailija
7/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian helppo, miehet haluaisivat vähän ensin saalistaa ja yrittää. Näin minulle kävi joskus nuorempana ja kyseiset miehet tulivat myöhemmin kertomaan ,että olivat kyllä hyvinkin kiinnostuneita, mutta olin liian innokas. 

Nykyisin osaan jättää miehelle tilaa ja aikaa, että hän jää käsitykseen, että on ollut se pyydystäjä. 

Vierailija
8/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies, jolle suhteen päättymisen syyksi kerrottiin, että olen liian kiltti ja hyvä naiselle. Olisihan sen voinut rehellisemminkin ilmaista. Tylsä mikä tylsä.

Sait sentään jonkun selkeän päätöksen tuohon hommaan. Mua aletaan sen sijaan vaan hiivuttaa. Viestit vähenee ja tapaamiset perutaan verukkeella en nyt ehdi/jaksa tai tuli muuta menoa.

Ap

Vierailija
9/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytät sitä hetkeä liian pitkälle? Kyllä mullakin kiinnostus katoaa jos toinen vaikuttaa siltä ettei osaa päättää haluaako minut vai ei. Koen ettei ole minusta riittävän kiinnostunut. Itse olen nopea ihastuja ja voin tehdä jo ekan tapaamisen jälkeen päätöksen, että haluan nyt keskittyä vain tähän ihmiseen. Ja olen nainen.

Vierailija
10/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ala, vaan muutun jääkylmästä asteen lämpimämmäksi. 

Ap

Vierailija
11/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä liian helppo, miehet haluaisivat vähän ensin saalistaa ja yrittää. Näin minulle kävi joskus nuorempana ja kyseiset miehet tulivat myöhemmin kertomaan ,että olivat kyllä hyvinkin kiinnostuneita, mutta olin liian innokas. 

Nykyisin osaan jättää miehelle tilaa ja aikaa, että hän jää käsitykseen, että on ollut se pyydystäjä. 

En ole millään tavalla yli-innokas enkä helppo.

Ap

Vierailija
12/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 1 kk se raja jolloin useimmat viritelmät ovat päättyneet enkä niitä ole sitten nuoruusvuosien enää harrastanutkaan.

Vierailija
13/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venytät sitä hetkeä liian pitkälle? Kyllä mullakin kiinnostus katoaa jos toinen vaikuttaa siltä ettei osaa päättää haluaako minut vai ei. Koen ettei ole minusta riittävän kiinnostunut. Itse olen nopea ihastuja ja voin tehdä jo ekan tapaamisen jälkeen päätöksen, että haluan nyt keskittyä vain tähän ihmiseen. Ja olen nainen.

Tällä kertaa tein tuon päätöksen tokan treffikerran jälkeen.

Ap

Vierailija
14/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tylsä, mutta moni nainen toivoo mieheltä vastavuoroisuutta,  tukea päätöksiin, olkapäätä silloin , kun on mieli maassa ja rohkaisua kun on epävarmuutta. Jos mies myötäilee aina naisen mielipiteitä ja haluja vain miellyttääkseen tätä, ei tämä ole kummallekkaan pitkän päälle toimivaa parisuhteessa. 

Vierailija
15/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli löysäät siimaa, siima pitää olla kireällä 

:D

Vierailija
16/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En millään jaksaisi pelata mitään pelejä. Olen ilmeisesti kiinnostava vain niin kauan kuin olen täysin saavuttamaton.

Ap

Vierailija
17/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No eivät he halua muuta kuin voittaa sinut. Mitäs jos aloittaisit neutraalista, säästyisit hulluilta saalistajilta. 

Vierailija
18/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytöksesi muuttuu tietämättäsi. 

Emme me miehet ihan puusilmiä ole, vaikka niin luulisi. Se, mikä toimi aluksi, toimii myös lopuksi. Ei ole kenenkään tehtävä päättää kuinka läheiseksi jokin suhde muuttuu. Ainoa tehtävä on olla aito. 

M

Vierailija
19/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En millään jaksaisi pelata mitään pelejä. Olen ilmeisesti kiinnostava vain niin kauan kuin olen täysin saavuttamaton.

Ap

No kysyit neuvoa, itse teen päinvastoin kuin sinä, annan lämpöä sopivasti sitten kiristän siimaa

Vierailija
20/34 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ihmeen kanavaa pitkin tämä tieto menee miehelle, kun en sitä hänelle ole ehtinyt vielä edes kertoa? En ymmärrä.

Ap

Edellinen tapaamiskerta johti päätökseen että haluat sitoutua, ja aloit muuttua jo sinä hetkenä joka johti päätökseesi myöhemmin. Ei ole kanavia joita pitkin tieto kulkee. Olit paikalla, mies luki tilanteen, ja kavahtui mitä tuleman pitää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi