Mitä ruokaa teette, kun ette jaksaisi tehdä mitään?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Joku valmis salaattipussi lisättynä broilerilla, katkaravuilla tai tonnikalalla. Vähän oliiviöljyä ja mustapippuria sekaan, niin se on siinä.
Texmex -tyylistä pataa.
Tortillloja.
Kanapasta.
Joskus pelkkiä voileipiä tai säilykkeitä.
Siinä mun yleisemmät helppomenut, jos ei tilausruokia lasketa.
Ai niin ja bratwurstit ja hapankaali unohtui. Vaatii tosin olutta kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut tehdä ruokaa, joten söin eineslihaperunasoselaatikkoa, 2 nakkia ja punajuurisalaattia.
Tällaista tapahtuu vain n. kerran vuodessa, että syön einestä. Eli ei tarvitse saarnata mulle einesten syöpävaarallisuudesta..
Miksi joku Saarioisten laatikko olisi sen vaarallisempi kuin kotona tehty?
Teen isoja annoksia esim. wokkia ja munatonta maidotonta kanamakaronilaatikkoa kerralla pakastimeen valmiina annoksina niitä päiviä varten, kun ei huvita tehdä ruokia.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut tehdä ruokaa, joten söin eineslihaperunasoselaatikkoa, 2 nakkia ja punajuurisalaattia.
..
Puolison lemppari, lps ja nakki/lenkki, sitä se näköjään oli täällä taas syönyt kun olin reissussa :-)
Mä taas ostan yksin täällä ollessa joskus vegemakaronilaatikon, ja aina tsekkaan -30% einekset. Yksikseen ei oikein viitsi kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat?
Mitä ruokaa teet, jos et kerrassaan jaksa tehdä mitään
14.11.2023 | 18:31
Mitä te teette ruokaa jos ette yksinkertaisesti jaksa tehdä
25.06.2024 | 17:46
Jankkausta on se, kun joku useamman kerran viikossa tekee saman aloituksen. Jos samantapainen aloitus on kerran puoleen vuoteen, niin ei sitä voi jankkauksena pitää.
Nuutelia, lorautan kookosmaitoa sekaan, ja joskus pienen pussin pakastevihanneksia.
Einesruoka mikroon ja kaljatölkki auki,siinä on työmiehen lauantai,tosin ilman sitä putkaa.
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkara mikroon.
Mikromakkara on kyllä hyvää.
Uunipuuroa
Vuokaan 5 dl hiutaleita, 0,5 dl leseitä, 5 dl maitoa, 7 dl vettä, 2 mm suolaa ja uuniin tunniksi. Tulee ihan itsekseen ja tekemisessä menee noin 5 min.
Valmiita ravioleja vakuumipakkauksesta. Näitä on aina kotona. Siihen päälle pestoa, purkkitomaattikastike tai juustoraastetta. Mitä nyt sattuu löytymään. Jos hifistelen, silppuan basilikaa päälle.
🇺🇦🇮🇱
Makaroonia, voita, mustapippuria ja suolaa. Reilusti parmesaanijuustoa sekaan. Vie kielen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tapahtuu vain n. kerran vuodessa, että syön einestä. Eli ei tarvitse saarnata mulle einesten syöpävaarallisuudesta..
Miksi joku Saarioisten laatikko olisi sen vaarallisempi kuin kotona tehty?
Elän vieläkin +60 kun meillä ei syöty perunan lisäksi muuta kuin saarioisten makslaatiikkoo.