Loppuillan ruuhka baarissa
Käydään tanssimassa akkaporukalla. Miehet istuvat pöydissä. Ryystävät olutta ja kyttäävät. Poislukien jotkut hyvin nuoret miehet, jotka osaavat tanssia jopa selvinpäin.
Loppuillasta he -oluen ryystäjät- sitten tulevat vaappumaan tanssilattialle. Haluavat tanssia kiinni ja hieroa tuttavuutta. Ovat vain tiellä, kun seisovat jalat harallaan pöljän näköisenä.
Menkää tanssikurssille! Juokaa vähemmän ja tulkaa kahta tuntia aikaisemmin juttelemaan.
Ei mulla muuta.
Kommentit (16)
Ap kuvasi juuri 1950-luvun kulttuuria. Nykyään tanssiravintoloita ei käytännössä ole. Lisäksi miehet eivät enää juopottele. Ja ne harvat juopot, niillä ei todellakaan ole varaa ravintolahintoihin.
Otan yhteyttä naisiin vain Tinderissä. Siellä voi olla varma, että molemmat ovat samalla asialla. Seksisuhteita on syntynyt hyvin eron jälkeen. M42
oli menkat ja minä narisin. pin pin terve
olin tönkkösuolattu minä mutta kitistä osaan ja kykenen
Juopot incelit heräsi krapuloissaan valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset miehet ryyppää koska te naiset lähdette jatkoiille niitten jännämiesten kanssa kuitenkin.
Ihan yksin kotiin on menty.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvasi juuri 1950-luvun kulttuuria. Nykyään tanssiravintoloita ei käytännössä ole. Lisäksi miehet eivät enää juopottele. Ja ne harvat juopot, niillä ei todellakaan ole varaa ravintolahintoihin.
No, kyllä ihan lauantain perus baarissa jouduttiin taas viimeisten biisien aikaan näytellä lesboja.
Sieltä hoiperreltiin heti kohti kun hitaat alkoivat. Äkkiä ystävätär hitaille. Miehet on tyhmiä, kun juovat liikaa.
Ap
Oliko Helena koivu ulkona kommentoimassa
No eiköhän opiskelijaikää vanhemmat miehet ole jossain ihan muualla viikonlopun vietossa kuin baarin tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulukausi, tanssibaarit ja yökerhot on täynnä.
Mene itse juttelemaan pari tuntia aikaisemmin. Ihme ongelma taas.
Ostat yhden drinkin ja juot ilmaista vettä. Sinunlaisia valittajia sinne tarvitaankin.
Kunnolliset miehet ryyppää koska te naiset lähdette jatkoiille niitten jännämiesten kanssa kuitenkin.